Hopelijk kan Murray het nogquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef Norrage het volgende:
Voor Murray - Rafa neem ik wel een ochtendje vrij, als Murray van Fed wint that is. Fed - Rafa hoef ik nooit van mijn leven meer te zien.
je gaat waarschijnlijk spijbelen mag niet hequote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef Norrage het volgende:
Voor Murray - Rafa neem ik wel een ochtendje vrij, als Murray van Fed wint that is. Fed - Rafa hoef ik nooit van mijn leven meer te zien.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat hij na al die tijd nog blaren oploopt op zijn handen. Op een gegeven moment zijn die toch wel zo op de juiste plekken vereelt zou je zeggen.
Als je altijd met bescherming op je handen speelt kan er ook geen eelt op groeien lijkt mequote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat hij na al die tijd nog blaren oploopt op zijn handen. Op een gegeven moment zijn die toch wel zo op de juiste plekken vereelt zou je zeggen.
Wawa speelt heel goed. Het zal me niet verbazen als hij er wellicht weer 5 sets uithaalt...maar winnen zal ie nooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Rosario het volgende:
Heeft iemand Wawrinka al zien spelen? Kan hij Djokovic tot het uiterste drijven?
Een set van Falla verliezen stemt niet echt hoopvol natuurlijk.
Vorig jaar waren ze dus allebei zo fantastisch.. Die highlights daarvan, godverdomme.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wawa speelt heel goed. Het zal me niet verbazen als hij er wellicht weer 5 sets uithaalt...maar winnen zal ie nooit.
Djoko is trouwens ook bijzonder indrukwekkend, zeker tegen Fognini. Wat een ballen sloeg ie, bizar.
Zag alleen zijn allereerste wedstrijd en dat was gewoon degelijk. Ik acht Djoko deze keer echter een stuk alerter en ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon een comfortabele overwinning gaat worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Rosario het volgende:
Heeft iemand Wawrinka al zien spelen? Kan hij Djokovic tot het uiterste drijven?
hij speelt wel beter dan op us open vorig jaar maar had je de fog zien spelen hij was echt slechtquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wawa speelt heel goed. Het zal me niet verbazen als hij er wellicht weer 5 sets uithaalt...maar winnen zal ie nooit.
Djoko is trouwens ook bijzonder indrukwekkend, zeker tegen Fognini. Wat een ballen sloeg ie, bizar.
Echt heel moeilijk om iets zinvols over de vorm van Wawa te zeggen. In Chennai 4 potjes tegen kneuzen (incl. Pospisil die normaliter wle ok is, maar moest opgeven) en verloren van een half geblesseerde Simon in Kooyong, maar ja..Kooyongquote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Rosario het volgende:
Ik hoop het ook, maar dan kom je weer zo bedrogen uit straks.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-1 Djoko zou mijn voorspelling zijn. Stiekem hoop ik op weer zo'n geniale vijfsetter tussen Djoko en Wawa
Dat je daarover twijfelt...quote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar dan kom je weer zo bedrogen uit straks.
Ik zit nu dus te twijfelen tussen opblijven voor Ferrer - Berdych, of vroeg eruit voor Djoko -Wawrinka.
Ja maar, Ferrer!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je daarover twijfelt...
Als je ritme het aankan zou ik er lekker vroeg uit gaan
Afknapper dit jaquote:
Morgen Fed - Murray, donderdag Berdych- Djoko, vrijdag Murray - Rafa...Op de AO gaat het altijd in 1 ruk door.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef kalinhos het volgende:
Ha ik heb een stream.
Wat is overigens t schema?
Morgenochtend Fed-Murray, donderdag ochtend Berdych - Djokovic/Wawrinka, vrijdagochtend 1e halve finale, zat 2e halve finale ? Of is 2e halve finale ook vrijdag? En dan de finale zondagochtend.
Finale is op Australia Day bedenk ik me nu, das ook mooi gepland.
Tsonga,Murray,Rafa, Murrayquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef TheGeneral het volgende:
Marcella donder op met je prijsvraag.
Hoe heet dat Engelse programma ook al weer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tegen wie Djokovic in zijn AO finales speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |