Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 21-01-2014 05:14:34 ]
Zoals ik al zei kun je nog zo'n goed gameplan hebben, maar als je het, ofwel door eigen onvermogen ofwel omdat het door Serena onmogelijk wordt gemaakt, niet tot uitvoer kunt brengen heb je er weinig aan. Speelsters waarvan jij zegt dat ze falen omdat ze aan hun eigen visie vasthouden (deed Ivanovic ook gewoon hoor), hebben in bijna alle gevallen simpelweg geen andere mogelijkheid. Een beter voorbeeld als Sharapova is er bijna niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:43 schreef editoor het volgende:
[..]
De meeste hebben geeneens een "gameplan". Die houden vast aan hun eigen tennis visie en proberen uit eigen kracht Serena te verslaan, wat bijna altijd faalt. Zonder een goed plan hoef je niet eens te beginnen te spelen tegen Serena, want dan heb je sowieso al gefaald. Trial and error is niet de manier om Serena aan te pakken. Als je denkt dat strategie een utopie is, dan heb je het behoorlijk mis. Als je werkelijk denkt dat Ivanovic zonder een strategie op de baan is gekomen, heb je denk ik een hele andere wedstrijd gezien dan ik.
Tegen Bautista-Agut inderdaad, kun je rijk mee worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:58 schreef Gruisman het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Robert gewoon dit toernooi wint
Ja inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Djoko-Ferrer dus.
Nadal-Djoko dus.
Djoko dus.
Zo voorspelbaar.
Die heeft een keer van Rooowbin verloren, einde carriere.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef Gruisman het volgende:
Wat is er trouwens met dat 'talent' Klizan gebeurd. Staat nu #106
quote:Vervolgens nam hij zijn coach nog wat meer op de hak. 'Het was al een tijd geleden dat ik mijn Becker-imitatie had gedaan, was het een beetje oké? Ik moet nog wat kilo's aankomen en mijn haar verven voordat het een echt goede imitatie is.'
Ferrer verliest van Berdych, let maar op.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Djoko-Ferrer dus.
Nadal-Djoko dus.
Djoko dus.
Zo voorspelbaar.
Laten we het hopen...maar iedereen van die best of the rst, met uitzonderin van Delpo op Wimby, faalt tegen Ferrer.....quote:Op zondag 19 januari 2014 21:28 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Ferrer verliest van Berdych, let maar op.
Wel realistisch blijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef tennisboy het volgende:
Vanaf morgen gaat het echt los.
Maandag Federer- Tsonga
Dinsdag Djokovic- Wawrinka Berdych - Ferrer
Woensdag Federer- Murray
Donderdag Djokovic-Wawrinka Berdych/ Ferrer
Vrijdag Federer- Nadal
Zondag hopelijk Federer- Djokovic
Jammer dat het niet uitverkocht was.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:30 schreef editoor het volgende:
Tsonga moest een kaartje kopen omdat hij zijn pas kwijt was geraakt![]()
Die verkopers dachten zeker dat ze in de maling genomen werden, jaja een tennisser zonder geldige pas, dat moet haast een oplichter zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |