Vanwege dat bobbeltje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind meeten maar een beetje raar en eng
ga je niet mee sjoelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond ik ook hoor. Maar het zijn net gewone mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
die noem ik ook bij zijn echte naam,maar wel afgekortquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
haha Jimbo noemde ik volgens mij wel JimboMoest even denken hoe heet hij ook alweer
nee ik geloof dat de gemiddelde leeftijd daar 43 isquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kom je volgende week naar die film. Val je toch niet op tussen al die mensen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik geloof dat de gemiddelde leeftijd daar 43 is
om daar nou voor in te vliegen vind ik ook wat te veel van het goede karinaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom je volgende week naar die film. Val je toch niet op tussen al die mensen.
hele ouwe mensen vooral die sjoelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor. Maar het zijn net gewone mensen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef Tyron het volgende:
De ware reden komt naar boven bij insomnia.
Owquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
om daar nou voor in te vliegen vind ik ook wat te veel van het goede karina
Noem je mij nou heel oudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hele ouwe mensen vooral die sjoelen
Ja ik WAS 26quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik vind alles boven de 25 heel oud.
Jij was toch 26?
ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mmmm er zijn ook wel mensen die best verlegen zijn en niet zoveel zeggen hoor dat maakt niks uit. Niet iedereen is vlot. Ik ben ook niet zo vlot.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar jij komt als een sociaal persoon over.
karientje babyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm er zijn ook wel mensen die best verlegen zijn en niet zoveel zeggen hoor dat maakt niks uit. Niet iedereen is vlot. Ik ben ook niet zo vlot.
Maar wel best oud. (betere woordkeuze dit denk ik?)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm er zijn ook wel mensen die best verlegen zijn en niet zoveel zeggen hoor dat maakt niks uit. Niet iedereen is vlot. Ik ben ook niet zo vlot.
bijkans dood geakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wel best oud. (betere woordkeuze dit denk ik?)
Ik ben weer WoW aan het spelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
karientje baby
hoe is het afgelopen met skyrim dan
Dat is relatief Johannesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wel best oud. (betere woordkeuze dit denk ik?)
wat doe je op wowquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weer WoW aan het spelenHeb het wel weer bijna gehad ermee. Daarna ga ik opnieuw met Skyrim beginnen. Dat WoW was omdat ik zag dat de expension maar een tientje was en ik wilde weten of mijn char er nog was.
Ik heb volgens mij alle quests in Pandaria gedaan en ben nu mijn professions aan het levellen. Fishing en Cooking moet ik nog. Was vandaag met fishing bezig. En je kunt nog battle pets levellen, daarna stop ik denk ik weer tot de volgende uitbreiding.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat doe je op wow
heb vandaag maandje sub als gift gekregen van oude kennis
Is wel iets voor jou denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord,
maar staat in de downloadlijst
ben jij dat niet dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar jij komt als een sociaal persoon over.
wel het resultaat posten hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Oh yeah nu komt het vlaggetje, moeilijkste stuk
Is dat echt zo'n god of meer een halfgod?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben jij dat niet dan?
Ik vond de eerste keer ook eng hoor, de grote HMF ontmoeten
Geen idee wie je bedoeltquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch met hoe heet ze, die ook zingt?
Vanessa Paradis dacht ik. Volgens mij heb ik hem wel gezien. maar weet even niet meer hoe of wat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt
Ken je de film?
Die was 12 toen deze film gemaakt werd, nog geen meisjes van die leeftijd gezienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanessa Paradis dacht ik. Volgens mij heb ik hem wel gezien. maar weet even niet meer hoe of wat.
Huhm ken ik niet als zangeresquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
Oh nee Nastasja Kinski was het. Zie het al.
Nee ik was in de war. Nastasja Kinski dus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Die was 12 toen deze film gemaakt werd, nog geen meisjes van die leeftijd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |