ik heb wel eens in de metro gezeten. Ik vond het maar een smerige metroquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
heeft amsterdam eigenlijk een metro
Een zwarte nog welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
met een ijshockey hooligan
Zeg gewoon dat je met een donkere man gaat sjoelen, dan snapt je moeder het precies.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een zwarte nog wel![]()
Nee ik zeg altijd: oh met wat kennissen
Ja dan gaat ze hele rare dingen denkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je met een donkere man gaat sjoelen, dan snapt je moeder het precies.
ja dat zeg ik ook altijd als ik naar een meet ga. Dan zegt hij altijd, zeker met die internetkneusjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een zwarte nog wel![]()
Nee ik zeg altijd: oh met wat kennissen
Dat van die 'echte' naam is wel apart trouwens. Ik noem sp3c zelden bij zijn echte naam bijvoorbeeld, meestal sp3cquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ook altijd als ik naar een meet ga. Dan zegt hij altijd, zeker met die internetkneusjes
Zijn er 7 die ik bij echte naam noem van fok. En daarbij zegt hij het dan weer niet
Mij lijkt het erg raar om mensen bij hun FOK! naam aan te sprekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die 'echte' naam is wel apart trouwens. Ik noem sp3c zelden bij zijn echte naam bijvoorbeeld, meestal sp3c![]()
Nou ja en ik heet dan Corrie_____
Ik vermoed opeens dat mensen mij dan Johannes zouden noemenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die 'echte' naam is wel apart trouwens. Ik noem sp3c zelden bij zijn echte naam bijvoorbeeld, meestal sp3c![]()
Ligt een beetje aan de naam ook denk ik. sp3c bekt wel lekker, maar admiraal_anaal lijkt me een ander verhaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mij lijkt het erg raar om mensen bij hun FOK! naam aan te spreken
Ja dat weet ik wel bijna zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vermoed opeens dat mensen mij dan Johannes zouden noemen
Zo heet je toch ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vermoed opeens dat mensen mij dan Johannes zouden noemen
Maar zo heet je in het echt ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn username inderdaad.
ja maar dat komt omdat ik ook met hun naar Feyenoord gaat. Dan zeg ik niet, ik ga met onlogisch, helpmefok, SjaakBauer naar Feyenoordquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vertelde je me toen ik een zekere zak nootjes wilde laten bezorgen.quote:
Ja OK dat snap ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat ik ook met hun naar Feyenoord gaat. Dan zeg ik niet, ik ga met onlogisch, helpmefok, SjaakBauer naar Feyenoord
Zelfde als ik naar -Engel- en Huppelmuts ga. Zo raar als ik de foknamen zeg.
Dit lijkt me sterk, maar stuur me mijn citaat maar en zo nodig herstel ik het een en ander.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vertelde je me toen ik een zekere zak nootjes wilde laten bezorgen.
Ik ben niet boos, maar wel teleurgesteld.
Nee, als ik eenmaal een naam heb uitgekozen dan verander ik het niet meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je staat nu op het punt je vis een nieuwe naam te geven?
neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK dat snap ikBij sommige namen werkt het gewoon ook niet.
Ik zou het wel mooi vinden als de gehele kuip luidkeels de naam Helpmefok scandeert.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Wie komen er nog meer? Uh kapiteintje, typisch,jimbodan.krijg ik dit.gezicht
haha Jimbo noemde ik volgens mij wel Jimboquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Wie komen er nog meer? Uh kapiteintje, typisch,jimbodan.krijg ik dit.gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |