Vanwege dat bobbeltje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind meeten maar een beetje raar en eng
ga je niet mee sjoelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond ik ook hoor. Maar het zijn net gewone mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
die noem ik ook bij zijn echte naam,maar wel afgekortquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
haha Jimbo noemde ik volgens mij wel JimboMoest even denken hoe heet hij ook alweer
nee ik geloof dat de gemiddelde leeftijd daar 43 isquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kom je volgende week naar die film. Val je toch niet op tussen al die mensen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik geloof dat de gemiddelde leeftijd daar 43 is
om daar nou voor in te vliegen vind ik ook wat te veel van het goede karinaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom je volgende week naar die film. Val je toch niet op tussen al die mensen.
hele ouwe mensen vooral die sjoelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor. Maar het zijn net gewone mensen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef Tyron het volgende:
De ware reden komt naar boven bij insomnia.
Owquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
om daar nou voor in te vliegen vind ik ook wat te veel van het goede karina
Noem je mij nou heel oudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hele ouwe mensen vooral die sjoelen
Ja ik WAS 26quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik vind alles boven de 25 heel oud.
Jij was toch 26?
ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mmmm er zijn ook wel mensen die best verlegen zijn en niet zoveel zeggen hoor dat maakt niks uit. Niet iedereen is vlot. Ik ben ook niet zo vlot.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar jij komt als een sociaal persoon over.
karientje babyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm er zijn ook wel mensen die best verlegen zijn en niet zoveel zeggen hoor dat maakt niks uit. Niet iedereen is vlot. Ik ben ook niet zo vlot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |