SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Ik las de krant en ineens wist ik weer waar Ingrid van boer Johan mij aan deed denken:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)lt_wim_zijn_aandacht
Janne huilt niet, dus hij doet het vast redelijk goed.![]()
Speedo.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Valt mee, ik was al bang dat hij zo'n enge Spido zou dragen of zo.The love you take is equal to the love you make.![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Schuldsaneringrid.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Ingrid Schuldsanering kan ook wel inpakken, hij trekt veel meer naar die ander toeSomebody that I used to know![]()
Johan steekt hem graag Ingrid."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja, dat zagen we vorige week alquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Ingrid Schuldsanering kan ook wel inpakken, hij trekt veel meer naar die ander toe![]()
quote:
Huh, begint het voor 2030?
Recensiekoning is tof!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oke, credits voor recensiekoningOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nee die ander is dik.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Starlie het volgende:
Grote Ingrid? Ze zijn toch beide groot?!
Of eigenlijk ook niet, want ze zijn net zo dik, maar die ander is gewoon lelijker.![]()
Precies.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Eerin het volgende:
[..]
Volgens mij al wel gewoon sinds altijd![]()
Zie die duif. Het is een teken
Hij vindt haar wel leuk om te zien....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dilemma? Je wordt toch verliefd op iemand of niet?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Och, komt hij WEER met die vraagIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Heeft hij wel gevoel in z'n donder?
Goede borstenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Alette, die heeft toch helemaal geen man nodig?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Nee, die redt zich prima-zelfs beter denk ik-in haar eentje.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef Injetta het volgende:
Die Alette, die heeft toch helemaal geen man nodig?![]()
Aletta is een manquote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef Injetta het volgende:
Die Alette, die heeft toch helemaal geen man nodig?![]()
CAO op Bonaire is iets anders da hierquote:Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ze heeft toch af en toe een flinke knuppel in het hoenderhok nodig.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die redt zich prima-zelfs beter denk ik-in haar eentje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Schakel net in, heeft Claire al een portie posh-gluten gehad?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Liefde is: samen een haan slachten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Nog niet in beeld geweest.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schakel net in, heeft Claire al een portie posh-gluten gehad?![]()
Maar ja, daar hoef niet persé een man aan vast te zitten toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft toch af en toe een flinke knuppel in het hoenderhok nodig.![]()
Ik.denk ik zap naar Ned2 maar.daar willen ze.een varken slachten en.op Ned3 wordt er een mens geslacht, gezellig!![]()
zo zie je maar: het is helemaal niet goed om altijd haantje de voorste te willen zijnI'm not the girl in the picture..![]()
Zaden... ik kop hem niet in
Gelukkig vanaf een afstandje dat slachten van die kip. Zij leeft zoals die Utopianen zouden kunnen leven...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Een mooie dromenvanger van maken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Eet jij ook geen kip, of moet je ook huilen net als Jan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Injetta het volgende:
Gelukkig vanaf een afstandje dat slachten van die kip. Zij leeft zoals die Utopianen zouden kunnen leven...![]()
Donald Duck lezen
Inderdaad. Daar kunnen die lutsers daar nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Injetta het volgende:
Gelukkig vanaf een afstandje dat slachten van die kip. Zij leeft zoals die Utopianen zouden kunnen leven...![]()
Hij praat
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Zei hij nou eindelijk rust?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Deze ziet in dat hij met Claire dominantie gaat ervaren."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi effect hoor. Die wazige lens
Schrale kippen, en dat komt niet door water in andere kippenAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Ze wil niet.And I am a weapon of massive consumption
Maar juudje niet voor JanAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Ik eet wel vlees hoor en ik hoef ook niet te huilen, maar .... Ach om het nou te moeten zien...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Eerin het volgende:
[..]
Eet jij ook geen kip, of moet je ook huilen net als Jan?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Nu is hij beide kwijt!
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Jankend de vangrail in
Judith begint alleen in te zien dat het toch allemaal best bagger is.quote:
Dus Jan blijft in het slechtste geval met lege handen staan.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Verkeerde topicquote:
Pff, nou ja, ik zal hier niet beginnen over m'n principes, maar kom op.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik eet wel vlees hoor en ik hoef ook niet te huilen, maar .... Ach om het nou te moeten zien...![]()
Hij heeft nu al genoeg van Claire...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Jan blijft alleen.And I am a weapon of massive consumption
Nu al ruzieIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Hij kon haar niet van zich af drukkenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Marieke_w het volgende:
Claire is toegankelijk? Ze is een dominant irritant typje!![]()
![]()
Vochtige ogen?And I am a weapon of massive consumption
Lekker prakties
Ach jee, hij wil Judith maar Judith twijfelt.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Claire is zo iemand die ineens je hele huisraad heeft weggepleurd, of al je kleren aan de kringloopwinkel schenkt...I'm not the girl in the picture..![]()
Judith krijgt niet eens vochtige ogen bij het zien van een emotionele Jan, dan voelt ze wel heel weinig voor hem.![]()
De eerste keer dat jan zich een beetje prijsgeeft en hij krijgt de deksel op zijn neus.
Hoop wel dat hij voor judith gaat als hij dat voelt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat is een juiste samenvatting van het gesprek. Bedankt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:36 schreef Injetta het volgende:
Ach jee, hij wil Judith maar Judith twijfelt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Had ie beter die Florence kunnen kiezenIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Wim: "Het is niet diep. je kan er prima staan"
2 dames verdronken
Indeedquote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Starlie het volgende:
Als.Jan nu alsnog voor claire gaat is het echt een lamlulIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Pandaplint het volgende:
2 dames verdronken![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Pandaplint het volgende:
2 dames verdronkenMy salvation lies in your love..![]()
Literfles cola van glasKein gewalt! Wir sind das volk!
Dit lijkt wel een scene uit The Lord of the Rings. Gandalf samen met zijn hobbits op weg naar een ring...![]()
En die dames continu watertrappelen
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Yaku het volgende:
Dit lijkt wel een scene uit The Lord of the Rings. Gandalf samen met zijn hobbits op weg naar een ring...![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Yaku het volgende:
Dit lijkt wel een scene uit The Lord of the Rings. Gandalf samen met zijn hobbits op weg naar een ring...
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Wim grijpt de dames onder water?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Pandaplint het volgende:
2 dames verdronken![]()
![]()
Wim, geile bok!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Wim gaat voor EvelyneAnd I am a weapon of massive consumption
Wim laat straks zien hoe je een ouderwetse aandachtshoer slachtThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wim weet het verschil tussen liefde en geil zijn niet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Stoeltjes neerzetten
Terug naar de 2 polderkoeien van Johen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En maar giebelen bij Johan op de trekker.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Janne, wat een doos. Moeten er weer stoeltjes komen. Die weet natuur alleen te waarderen als je er een foto kan maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Op z'n pook zitten...Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ze ook nog een jacuzzi wil op die rots."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ze ook nog een jacuzzi wil op die rots.![]()
![]()
Evelyne kan toch wel leuker krijgenKein gewalt! Wir sind das volk!
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Evelyne kan toch wel leuker krijgenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik ben het gaan kijken omdat ik er maar positieve dingen over blééf horen, en ik moet eerlijk zeggen, het is heerlijk weg te kijken. Ik zou het niet terugkijken als ik het gemist heb, maar vermakelijk tv.
En om dan gelijk een opmerking te maken over de aflevering van vandaag: De rots schoonmaken en stoeltjes neerzetten. Wat een aparte vrouw is het toch.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(![]()
"Polygamy is permitted in Tanzania with consent of first wife"quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef BananaPancake het volgende:
ohjee Wim wordt verliefd op twee dames.![]()
http://www.law.emory.edu/ifl/legal/tanzania.htm![]()
In de verkoop is geïnteresseerd.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Letterlijk gedumpt
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ze ook nog een jacuzzi wil op die rots.!
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(![]()
Wat is dit voor rare situatie?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat nou, hij laat Ingrid gewoon staan daar op die weg?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ben je aan het herkauwen ofzo?![]()
And I am a weapon of massive consumption
Is ze aan het herkauwen ofzo![]()
sex en johan was niet eens een combinatiemogelijkheidquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef Marieke_w het volgende:
Sexloze Johan met zijn sexloze dames bedoel je?![]()
Wat is deze?
Dit is op zich wel een beetje raar, maar ook wel een beetje autistisch gereageerd van schuldsaneringrid."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit niet in bikini doen
Ja maar als iemand je niks uitlegt. Ik zou ook denken "WTF?"quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
Dit is op zich wel een beetje raar, maar ook wel een beetje autistisch gereageerd van schuldsaneringrid.![]()
Hogedrukspuit in haar bek. Lekker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat vroeg je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Leonie is wel flink nat zeg, gruwelijk nat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Leonie is wel flink nat zeg, gruwelijk nat.![]()
![]()
![]()
Fendt, goed spul.And I am a weapon of massive consumption
Jos spuit zijn vrouwen onder...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Elk jaar zit er wel een hogedrukspuitmoment in. Volgens mij moet dat van de redactie."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
![]()
Dan liever wel bij Jos dan bij Johan.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef marcodej het volgende:
Elk jaar zit er wel een hogedrukspuitmoment in. Volgens mij moet dat van de redactie.![]()
Nog een kale vent erbij
Dat strand
Ik kan nog steeds niet tegen dat accent van leonie.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: