Aletta is een manquote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef Injetta het volgende:
Die Alette, die heeft toch helemaal geen man nodig?
CAO op Bonaire is iets anders da hierquote:
Ze heeft toch af en toe een flinke knuppel in het hoenderhok nodig.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die redt zich prima-zelfs beter denk ik-in haar eentje.
Nog niet in beeld geweest.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schakel net in, heeft Claire al een portie posh-gluten gehad?
Maar ja, daar hoef niet persé een man aan vast te zitten toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft toch af en toe een flinke knuppel in het hoenderhok nodig.
Eet jij ook geen kip, of moet je ook huilen net als Jan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Injetta het volgende:
Gelukkig vanaf een afstandje dat slachten van die kip. Zij leeft zoals die Utopianen zouden kunnen leven...
Inderdaad. Daar kunnen die lutsers daar nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Injetta het volgende:
Gelukkig vanaf een afstandje dat slachten van die kip. Zij leeft zoals die Utopianen zouden kunnen leven...
Gelukkig wel ja.quote:
Ik eet wel vlees hoor en ik hoef ook niet te huilen, maar .... Ach om het nou te moeten zien...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Eerin het volgende:
[..]
Eet jij ook geen kip, of moet je ook huilen net als Jan?
Judith begint alleen in te zien dat het toch allemaal best bagger is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |