quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Stelletje FOK! verslaafden, geef mij ook eens wat quality time, ik ben ff weg en gelijk boehoe overal![]()
Om het nog leuker te maken, update komt niet eerder dan laat s'avonds, eerst werken zo en dan shisha lounge
Ik "troll" niemand, ik reageer gewoon wat laterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]je gaat ons keihard trollen. En dit na al ons advies en onze goodwill, je steekt ons gewoon een mes in onze rug.
Ik sta achter je Sponge, hij naait ons keihard. Wij FOK!ers zouden hem ook kunnen haten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]je gaat ons keihard trollen. En dit na al ons advies en onze goodwill, je steekt ons gewoon een mes in onze rug.
Geen geld voor een nieuw pakje kapotjes, maar wel kunnen shoppen met vriendin....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef trolley het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat TS ons allemaal gewoon keihard zit te trollen vanaf minuut 1 van dit eerste deel ..
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat een bagger dit.Zelfs Roadtrip is beter.
Bedoelde u: genitale avonturen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
TS, geef ons info over je geniale avonturen die wij FOK!ers nooit zullen mogen beleven
Dit. Je laat ons inderdaad zitten TS. We hebben je gesteund, door dik en dun. Jouw gelijk gegeven, tips alles. En dan ga je nu een beetje interessant lopen doen?!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Enige manier om erachter te komen of et niet verzonnen is is pics.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:33 schreef HulkHeld het volgende:
Die TS vindt zichzelf ook gewoon ongelooflijk interessant dat hij steeds blijft melden wanneer hij verslag doet![]()
En al die mensen die op een update zitten te wachten
Ga iets nuttigs doen man, tering..
quote:
Uit één post opmaken dat ik dit interessant vindquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gast.. heb jij nog nooit geneukt ofzo, je vindt het zo interessant..
Jammer dat het zo moet worden uitgemolken jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Zaktabak het volgende:
Slechtse afraffeling van een pareltje ooit.
Ik denk dat zijn ''vriendin'' dat niet heel erg vindt ..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef TGun het volgende:
Ik doe alleen een constatering, ts is traag.
Je hebt nog nooit een kutje gezien dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef TGun het volgende:
[..]
Uit één post opmaken dat ik dit interessant vind![]()
Ik doe alleen een constatering, ts is traag.
Als je dat zo noemt, dan verdien je echt tyfusaids.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een kutje gezien dus
Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als je dat zo noemt, dan verdien je echt tyfusaids.
Hoor hem stoer praten, net ontmaagd en nu al de grootste praatjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Fucking rukkers, heb gewoon geduld, ik reageer toch pas vanavond laathet is niet een klein verhaaltje van 3 zinnetjes
Moet iedereen maar niet zo huilenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoor hem stoer praten, net ontmaagd en nu al de grootste praatjes.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoor hem stoer praten, net ontmaagd en nu al de grootste praatjes.
Bah bahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet iedereen maar niet zo huilen
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit. Je laat ons inderdaad zitten TS. We hebben je gesteund, door dik en dun. Jouw gelijk gegeven, tips alles. En dan ga je nu een beetje interessant lopen doen?!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Zaktabak het volgende:
Slechtse afraffeling van een pareltje ooit.
Heren bij deze is het dus geen pareltje meer mag ik hopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet worden uitgemolken ja
Vind je het heel gek als iedereen ineens gaat zeiken terwijl ik t gwn druk hebquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:37 schreef Zaktabak het volgende:
Toen ik ontknaapt was had ik in ieder geval niet gelijk een grote bek naar mensen die mij gesteund hadden
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
On my way! Leiden op de fiets zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |