Jammer dat het zo moet worden uitgemolken jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Zaktabak het volgende:
Slechtse afraffeling van een pareltje ooit.
Ik denk dat zijn ''vriendin'' dat niet heel erg vindt ..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef TGun het volgende:
Ik doe alleen een constatering, ts is traag.
Je hebt nog nooit een kutje gezien dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef TGun het volgende:
[..]
Uit één post opmaken dat ik dit interessant vind![]()
Ik doe alleen een constatering, ts is traag.
Als je dat zo noemt, dan verdien je echt tyfusaids.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een kutje gezien dus
Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als je dat zo noemt, dan verdien je echt tyfusaids.
Hoor hem stoer praten, net ontmaagd en nu al de grootste praatjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Fucking rukkers, heb gewoon geduld, ik reageer toch pas vanavond laathet is niet een klein verhaaltje van 3 zinnetjes
Moet iedereen maar niet zo huilenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoor hem stoer praten, net ontmaagd en nu al de grootste praatjes.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoor hem stoer praten, net ontmaagd en nu al de grootste praatjes.
Bah bahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet iedereen maar niet zo huilen
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit. Je laat ons inderdaad zitten TS. We hebben je gesteund, door dik en dun. Jouw gelijk gegeven, tips alles. En dan ga je nu een beetje interessant lopen doen?!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Zaktabak het volgende:
Slechtse afraffeling van een pareltje ooit.
Heren bij deze is het dus geen pareltje meer mag ik hopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet worden uitgemolken ja
Vind je het heel gek als iedereen ineens gaat zeiken terwijl ik t gwn druk hebquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:37 schreef Zaktabak het volgende:
Toen ik ontknaapt was had ik in ieder geval niet gelijk een grote bek naar mensen die mij gesteund hadden
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
On my way! Leiden op de fiets zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |