Sorry jongens, fok! moet ff wachten, verslag volgt vanavond. Zo ff douchen met vriendin en dan shoppen ^^quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:17 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
TS, hou ons niet langer in spanning!!
Vuile verrader hond, seks boven FOK! Gaat te verquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sorry jongens, fok! moet ff wachten, verslag volgt vanavond. Zo ff douchen met vriendin en dan shoppen ^^
Seks in het pashokje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sorry jongens, fok! moet ff wachten, verslag volgt vanavond. Zo ff douchen met vriendin en dan shoppen ^^
Dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vuile verrader hond, seks boven FOK! Gaat te ver
Doe via mobiel dan verhaaltje typen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit ben je wel verplicht.quote:
Nee, zolang hij geen foto's, ander beeldmateriaal of info geeft blijft hij een laffe, vieze, verraderlijke hondquote:
Dit iddquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef trolley het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat TS ons allemaal gewoon keihard zit te trollen vanaf minuut 1 van dit eerste deel ..
Zijn breedheid is ook fake dus het zal me niks verbazen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
TS faked topics, net als z'n sexleven en waarschijnlijk ook z'n orgasmes.
TS is een latente flikker.
Hij voelt zich nu te goed voor ons...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vuile verrader hond, seks boven FOK! Gaat te ver
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef trolley het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat TS ons allemaal gewoon keihard zit te trollen vanaf minuut 1 van dit eerste deel ..
quote:
Deze jaloerse mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
TS faked topics, net als z'n sexleven en waarschijnlijk ook z'n orgasmes.
TS is een latente flikker.
Eigenlijk voel ik me ook wel zielig dat ik hier updates wil hebben van dit topic, ik zou zelf ook kunnen neuken, maar goed zonet de fleshlight gepakt en dat was wel spannend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze jaloerse mensen______!
Jij bent ook best zielig, want trollkloon.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik me ook wel zielig dat ik hier updates wil hebben van dit topic, ik zou zelf ook kunnen neuken, maar goed zonet de fleshlight gepakt en dat was wel spannend.
Geen kloon, ik ben veel te actief om een kloon te zijn. Of ik een troll ben dat kan, dat kan ook niet. Ik zou zeggen dat ik 50/50% ben. Maar wijs jij me maar iemand aan op FOK! die niet trollt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:02 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Jij bent ook best zielig, want trollkloon.
Met wie zou je dat kunnen? Met Truus van de sociale werkplaats?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik me ook wel zielig dat ik hier updates wil hebben van dit topic, ik zou zelf ook kunnen neuken, maar goed zonet de fleshlight gepakt en dat was wel spannend.
Alles is te koop/.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met wie zou je dat kunnen? Met Truus van de sociale werkplaats?
Mijn idool en held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |