https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Bedankt lul. Dat spel had ik verdrongen na uitgespeeld te hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken je Cookie Clicker? Ook vreselijk leuk.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Zijn het wss ook zatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar zijn alle bitcoinveteranen eigenlijk? Toto, spatie, trolletje, robin, Michael enz.?
Yo!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar zijn alle bitcoinveteranen eigenlijk? Toto, spatie, trolletje, robin, Michael enz.?
Voel ik me even buitengesloten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:
Maar jij was toch allang binnen?quote:
Ik ga lekker door hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maar jij was toch allang binnen?
Nja. Bij veel van die alt-coins had ik eerder moeten verkopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Holden tot de 0 is het motto. Geldt voor alle coins overigens.
Ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:18 schreef lf2 het volgende:
Wie had net een cookieclicker link geplaatst, als ik browser afsluit moet ik opnieuw beginnen ?
btw ik vind dat Magnet de auto in de OP moet (als hij dat niet erg vind) soort van dit kan je ook realiseren
Ik wil hem er best inzetten als het goed is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:18 schreef lf2 het volgende:
Wie had net een cookieclicker link geplaatst, als ik browser afsluit moet ik opnieuw beginnen ?
btw ik vind dat Magnet de auto in de OP moet (als hij dat niet erg vind) soort van dit kan je ook realiseren
Tsja. Geen idee man. Misschien langer spelen zodat die de auto save inschakelt? Je kunt ook handmatig opslaan. Zul je even moeten zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das toch de coin die na een klein dipje gestaag naar de maan gaat?
Bedankt nog hequote:
Dankquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Laten we het hopen. Je bent trouwens echt te goed in Ruzzle.
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw BTC-financiën? Al cryptomiljonair geworden?
[..]
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
[..]
Mooie auto!! ^^quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Magnets nieuwe auto, gekocht van zijn bitcoinwinsten:
Hoi chick van Roisquote:
Omdat jij een noob bent! hij heeft veel coins...kost lange tijd om het eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef GTAnoob het volgende:
Mooie auto, maar ik zou nooit mijn coins verkopen om een auto te kopen.
Waarom niet? Beetje van je hypotheek aflossen, wat leuks met je vriendin doen, auto kopen, etc etc.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef GTAnoob het volgende:
Mooie auto, maar ik zou nooit mijn coins verkopen om een auto te kopen.
Tot nu toe nog geen winst gemaakt, maar ik heb er wel veel plezier aan beleefdquote:
Ik heb de koers niet meer zo goed gevolgd, dan ga je vanzelf wat minder posten. En ik baal nog dat ik niet gewoon ben uitgestapt toen ik 0.25 btc bij elkaar had getrade met altcoins. Heb bijna al mn winst weer zien verdampen en nu gaat het zo sloom om het weer bij elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat leuks met je vriendin doen = nieuwe jackpot gevonden om rommel te kopen dus doe maar niet...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet? Beetje van je hypotheek aflossen, wat leuks met je vriendin doen, auto kopen, etc etc.
Heb je zelf ook al bitcoins?quote:
Ik zou eerder een huis, appartement, winkel o.i.d. kopen, meer zekerheid enz. (In het buitenland, dan>)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet? Beetje van je hypotheek aflossen, wat leuks met je vriendin doen, auto kopen, etc etc.
Pas op he jijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb dr alweer in de keuken gezet. Ze was weggelopen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen winst gemaakt, maar ik heb er wel veel plezier aan beleefd. Altijd blijven lachen toch
?
Ik dacht ook echt snel rijk te kunnen worden van die TIPSquote:
Waarom verkoop je je kontje achter het station.quote:
quote:
Ik ook. Ik voel keihard met je mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt snel rijk te kunnen worden van die TIPS. Had al gedroomd over een leuke vakantie enzo...
TIPSquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook. Ik voel keihard met je mee.
Omdat ik geruïneerd benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:49 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Waarom verkoop je je kontje achter het station.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik wilde klein beginnen, dus heb alles in CENT gepropt.
waarom ben je geruineerdquote:
Hoe is het daar eigenlijk mee? Qua rente dan bedoel ik. Is die bug gefixed?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik wilde klein beginnen, dus heb alles in CENT gepropt.
Lees de OP danquote:
Brussel-Noordquote:
Is gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk mee? Qua rente dan bedoel ik. Is die bug gefixed?
Geen idee, volgens mij een keer gelezen dat het gefixt was en dat het nu TIPS dood is ofzo...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk mee? Qua rente dan bedoel ik. Is die bug gefixed?
Das bijna een uur rijden, das te ver.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lees de OP dan
[..]
Brussel-Noord
Nee, ik heb werkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je zelf ook al bitcoins?
Spam.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb ondertussen wel al twee succesvolle topics gemaakt:GC / Wat zijn de ergste dingen die hier ooit op FOK! gebeurd zijn? #3
Tja, als ik niet werk word ik naar de keuken verbannen en aangezien ik daar geen pc tot mijn beschikking heb wordt dat een beetje lastig...quote:
Ditquote:
Mensen die 'wordt ik' typenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Tja, als ik niet werk wordt ik naar de keuken verbannen en aangezien ik daar geen pc tot mijn beschikking heb wordt dat een beetje lastig...
Te late edit WAT NOU! Ik zag het al toen ik m postte, sneller dan dit kan niet!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit
[..]
Mensen die 'wordt ik' typen
Te late edit![]()
Toch was ik snellerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Te late edit WAT NOU! Ik zag het al toen ik m postte, sneller dan dit kan niet!
Hey Annabel, ik heb voor jou een verassing in mijn broek zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Kan iemand me vertellen of de koers vannacht nog verder gaat stijgen?
Of zal ik nu instappen?
Groetjes, Annabel.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Tja, als ik niet werk word ik naar de keuken verbannen en aangezien ik daar geen pc tot mijn beschikking heb wordt dat een beetje lastig...
Ik zei al, ik rij niet naar Brussel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hey Annabel, ik heb voor jou een verassing in mijn broek zitten.
Pas maar op, vannacht sta ik ineens naast je bed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zei al, ik rij niet naar Brussel.
Dan gok ik niet op een stijgende koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pas maar op, vannacht sta ik ineens naast je bed.
Dat spel is zo verslavend hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Er zijn al 11 grandma's koekjes aan het bakken voor me
Stom spel.
Ik maak ongeveer 90K aan koekjes per seconde lacheeeeequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Er zijn al 11 grandma's koekjes aan het bakken voor me
Stom spel.
Ik pas 25.5. had het openstaan, en toen zag ik pas dat de ene oma die ik had gewoon doorging met bakken ook al keek ik niet. Nu ga ik zo een fabriek kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik maak ongeveer 90K aan koekjes per seconde lacheeeee
Mij haal je nooit meer in. 1 bitcoin voor mijn savegamequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik pas 25.5. had het openstaan, en toen zag ik pas dat de ene oma die ik had gewoon doorging met bakken ook al keek ik niet. Nu ga ik zo een fabriek kopen
1 koekje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Mij haal je nooit meer in. 1 bitcoin voor mijn savegame
ewa annabelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Of zal ik nu instappen?
Groetjes, Annabel.
Volgens mij wel...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef roislecxe het volgende:
Het spel slaat toch vanzelf op?
Onderin staat telkens 'saved'
Hoi kachel van de arabolen,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ewa annabel
koers zal sws niet zo inzakke dnk ik vlgende week hoor je meer over mij enzo
groetjes
kachel van de arabolen
Annabel laat je tieten zien!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi kachel van de arabolen,
Dus ik moet nu instappen?
groentjes Annabel.
eyo annabelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi kachel van de arabolen,
Dus ik moet nu instappen?
groentjes Annabel.
Hoi kachel,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
eyo annabel
khoorde laatst van groenteman dat hij bitmunto's aksepteert ofso nu zegt hij naar de maan gaat hij egt naar de maan toe ofso? ey kspreek je nog he ouwe
kzou niet instappen. ligt aan het type schoenen
groetjes van je ekte boy kachel
Trolletjequote:
Ik ben weer ff weg, bedenk me ineens dat ik een studieopdracht moet inleveren. Deadline 0:00 uur. TikTak TikMotherfuckinTak.quote:
Niet tot 23.45uur wachtenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben weer ff weg, bedenk me ineens dat ik een studieopdracht moet inleveren. Deadline 0:00 uur. TikTak TikMotherfuckinTak.![]()
Tot straks, leuk dat je er weer bent trouwens
Ik moet nu nog beginnen, dat wordt dus waarschijnlijk inleveren om 23:59:59quote:
Nou vooruit, dan is het nog netjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik moet nu nog beginnen, dat wordt dus waarschijnlijk inleveren om 23:59:59
Lol, down bitchquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Of zal ik nu instappen?
Groetjes, Annabel.
Herkenbaar, ik stel het ook altijd uit totdat ik weet wanneer ik precies moet beginnen om het 1 minuut voor de deadline in te leverenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik moet nu nog beginnen, dat wordt dus waarschijnlijk inleveren om 23:59:59
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb trouwens morgenochtend een examen
Tot straksquote:
Hoi Lieffiequote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ga wat doen dan
[..]
Tot straks
Herkansing #yoloquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ga wat doen dan
[..]
Tot straks
Totoquote:
quote:earthcoin:
We are going to be upgrading the site and will have a full FAQ section that does indeed address a lot of the questions that keep popping up.
It's our fault for not having this yet we apologize however it's coming.
* Our PR outreach is coming back today for final review/approval, I will guesstimate that the drip of PR is going to start tomorrow and last until Monday/Tuesday. You will learn a lot about the team and our vision/deep thoughts about this world and if all goes well this PR should turn some heads and call on for more interviews/press so we're excited.
* The merchant stuff is going well and our main Dev is now looking at ways to improve the wallet, both visually and re functionality (we have some cool ideas), wish I could speak for the app dev's but I can't they are close. Could have been released twice by now but we keep finding ways to improve it so it makes sense to hold off until it's done right - we may well have both apps launch pretty close together as these guys are kinda building in tandem.
* More PR - Now that we have some great merchants, and a new system being put into place to improve it some more, and coinpayments products/stores, we would welcome more PR and or anyone that wants to help with outreach please let us know who/how you can help get PR out. We're willing to do more interviews, and in the near we might actually be doing a video or two while we ramble about our project in first person < no promises re when or how but this is our thinking once PR starts and we're called upon by press/publications.
* Back later with more news.
* HAPPY FRIDAY AND DOUBLE REWARDS DAY~!
Ja zag dat het op de achtergrond nog draaide en dat ik dingen kon kopenquote:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73817062/cookies/cookies.htmlquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minen is zo eersteweekvanjanuari.
Minen is cool, Rosquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minen is zo eersteweekvanjanuari.
quote:
Ja dat doen we natuurlijk niet in het mooie Brabant.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Aha
http://nos.nl/artikel/598(...)umpt-in-limburg.html
Ik zit aan de theetjes en de cola's nog.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik giet nog maar ff wat ethanol met citroenzuur en waterstofdioxide en andere onbekende substanties in mijn glas![]()
Ik doe het meestal andersomquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit aan de theetjes en de cola's nog.
ja verwacht ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef Stryder het volgende:
Even een paar LTC gekocht, verwacht zo eerst weer even een kleine stijging voor we weer verder gaan met dumpen.
En ik ben heul nooit ziek. Nu beschouw ik me ook nog niet ziek eigenlijk. Maar ook niet fitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:30 schreef Stryder het volgende:
Kijk maar uit met deze strenge winter, je krijgt zo griep hoor
Hahaha dat heb ik een tijdje terug gemerkt inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
Ik verwacht helemaal NIKS meer van die domme LTC.
Ik was gisteren zwak, ziek en misselijk. Maar gelijk een lang weekend van gemaakt: Toch geen belangrijke dingen te doen op werk en mijn collega indirect achter zijn vodden gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:30 schreef Stryder het volgende:
Kijk maar uit met deze strenge winter, je krijgt zo griep hoor
Ja laatste keer dat ik in bed moest blijven was dit jaar nog, had binnen 5 minuten rond de 300/400 muskietenbeten in de junglequote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En ik ben heul nooit ziek. Nu beschouw ik me ook nog niet ziek eigenlijk. Maar ook niet fit
Ziek = koorts en kotsen en je bed niet uitkunnen.
Ik ben al vanaf dinsdag zoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik was gisteren zwak, ziek en misselijk. Maar gelijk een lang weekend van gemaakt: Toch geen belangrijke dingen te doen op werk en mijn collega indirect achter zijn vodden gezet![]()
Lekker bezig, gvd zegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja laatste keer dat ik in bed moest blijven was dit jaar nog, had binnen 5 minuten rond de 300/400 muskietenbeten in de jungle
Import deze:quote:
Dat is behoorlijk irritant, maarja dan maar even rustig aan doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf dinsdag zoSnottig en hoestig en koppijnig enzo) niet leuk.
Heb de donderdag EN vanavond de stad in al afgelast, en morgen denk weer.
Waaat moet ik daarmee doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef lf2 het volgende:
[..]
Import deze:
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
is van mij lol bespaart jou het wachten
Ja en dan zeggen ze dat je niet mag krabben vanwege de jeukquote:
Die was gister overdag werken, savonds sporten, vandaag overdag werken, en vanavond een keertje ergens oppassenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk irritant, maarja dan maar even rustig aan doen.
Je hebt Mandy natuurlijk die geweldig voor je zorgt
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ze dat je niet mag krabben vanwege de jeuk, dat lukte niet helemaal
Bodem is nog niet bereikt, kan zelfs nog wel in de 600 range komen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef GTAnoob het volgende:
Wat denken jullie? Dat de bottom is bereikt of dat het nog wel verder zal zakken?
MOOOOONquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef GTAnoob het volgende:
Wat denken jullie? Dat de bottom is bereikt of dat het nog wel verder zal zakken?
Bespaart wel Satoshies, die je weer voor coins kunt investerenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf dinsdag zoSnottig en hoestig en koppijnig enzo) niet leuk.
Heb de donderdag EN vanavond de stad in al afgelast, en morgen denk weer.
Bottom, my ass. We zien wel. Enige zeker is, dat ooit wel weer ff omhoog gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef GTAnoob het volgende:
Is dat van die andere link?quote:
Hahaha enige wat ik hoop is dat het mijn sell aanraakt voordat het weer in elkaar dondertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:38 schreef GTAnoob het volgende:
maar het stijgt nu weer
ik weet niet wat ik moet doen
28.2 zou ik zetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha enige wat ik hoop is dat het mijn sell aanraakt voordat het weer in elkaar dondert
Hahaha nee dankje, staat iets boven 23 en een kwartje en zelfs daar vrees ik al voorquote:
Begrijpelijk, das alweer 4 uur geleden dat ie daarop stond.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nee dankje, staat iets boven 23 en een kwartje en zelfs daar vrees ik al voor
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, ingeleverd5 minuutjes voor de deadline #yolo
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Zou trolletje haar deadline halen? SPANNOND!!
Dat wordt spijt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef edcetera het volgende:
ik ga voor de lol een buy op 782 inzetten en zie wel wel waar het strand
loktquote:
ik wil dat btc naar $0.5 crashed, dan beroof ik een bank en koop ik alle BTC opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wil eigenlijk dat BTC naar 500 crasht. Dan koop ik een hele en hold ik for life
Niet zo'n haat, we gaan al weer naar benedenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil dat BTC naar een miljoen stijgt. dan zijn we er vanaf
Morgen om 16:00 uurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ik wil dat btc naar $0.5 crashed, dan beroof ik een bank en koop ik alle BTC op
Crash en 500, nog steeds genoeg geld lijkt mequote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wil eigenlijk dat BTC naar 500 crasht. Dan koop ik een hele en hold ik for life
Het is meer dat ik er in beginsel in geloof dat BTC na een crash nooit echt daadwerkelijk op 500 zal blijven stekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Crash en 500, nog steeds genoeg geld lijkt me
Fake.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Niet zo'n haat, we gaan al weer naar beneden
Dat heb ik met 300 dollar, maar 500 dollar lijkt me ook een mooie prijsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er in beginsel in geloof dat BTC na een crash nooit echt daadwerkelijk op 500 zal blijven steken
En nee, we dalen Roisquote:
Welke ga je kijken?quote:
Half 1 vannacht of half 1 over 3 weken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch fake. Om half 1 is het 23.4
6 maanden geleden hoopte je, dat BTC naar $40 ging. Never happenedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Weet ik nog niet, ik ga er zo meteen eens eentje uitzoeken.quote:
Vannachtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef Stryder het volgende:
[..]
Half 1 vannacht of half 1 over 3 weken?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
6 maanden geleden hoopte je, dat BTC naar $40 ging. Never happened
Ja had vanavond een film opgezet, dat was echt de grootste fout ooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik ga er zo meteen eens eentje uitzoeken.
Hahaha, nee dat denk ik voorlopig nog niet.quote:
Stanley Kubrick niet waarderenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja had vanavond een film opgezet, dat was echt de grootste fout ooit.
Damn wat een waardeloze film.
2001: Space Oddisey
Had hem nooit gezien, maar blijkbaar had ik daar reden genoeg voor.
Niet voor mij bestemd iig
Hij kijkt alweer stiekem omhoog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat denk ik voorlopig nog niet.
Misschien wat later deze nacht
Iemands anders mening niet kunnen respecterenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:14 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Stanley Kubrick niet waarderen
Een van zijn grootste meesterwerken niet kunnen waarderen
Ik respecteer je mening, maar mijn mening is:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Iemands anders mening niet kunnen respecterenlol
Als als hequote:
Op bitstamp probeerden ze een rally naar boven te beginnen, maar die mislukte helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij kijkt alweer stiekem omhoog.
Volgens de 15min grafiek hoort het inderdaad nu ongeveer weer te zakken tot een nieuwe low.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op bitstamp probeerden ze een rally naar boven te beginnen, maar die mislukte helaas.
Daarom heb ik ook op tijd verkocht.
Ja even kijken of de Chinezen een buy of sell humeur hebben deze ochtendquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens de 15min grafiek hoort het inderdaad nu ongeveer weer te zakken tot een nieuwe low.
Ik volg je echt even nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als als he![]()
![]()
EDIT: Prive zaken spelen ook een rol en daar heb ik geen moment spijt van![]()
Ik weet wel wat ik hebquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja even kijken of de Chinezen een buy of sell humeur hebben deze ochtend
Ja, maar jij bent nog geen Chinees (aanname hoorquote:
Goed gegokt, je had een kans van 1 op 7 dat het fout wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog geen Chinees (aanname hoor)
Ja die kans is over het algemeen groter dan voorspellen wat de koers gaat doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed gegokt, je had een kans van 1 op 7 dat het fout was
We hadden het tot nog toe allebei fout wat half 1 betreft. Hij beweegt niet omhoog of omlaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja die kans is over het algemeen groter dan voorspellen wat de koers gaat doen
Dat is waar, kan zijn hoor dat er nog 1 grote bulltrap komt voor we naar de grond gaan, maar ik gok het er even niet opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We hadden het tot nog toe allebei fout wat half 1 betreft. Hij beweegt niet omhoog of omlaag.
Jij vond dat ie ging dalen. Ik vond dat het ging stijgen. Dus gebeurt er niks.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef GTAnoob het volgende:
ik wil jordan belfort geweest zijn ;@
Ga je gang, hij - de echte Jordan - deed in het echt ook alleen maar Gordon Gekko naquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef GTAnoob het volgende:
die gast had 49 miljoen verdiend rond zijn 27e
Hahaha die film is zelfs zonder geluid nog prima te kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:37 schreef GTAnoob het volgende:
Jullie moeten de The Wolf of Wall Street zien, niet alleen een goede film, maar je zult veel termen tegen komen die wij ook gebruiken.
Wel leuk om dat terug te zien. Voor November wist ik helemaal niets van de aandelenmarkt, ik dacht dat bull & bear traps termen waren van de troll box.
Gordon Gekko, volgens mij is zijn verhaal ook verfilmd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ga je gang, hij - de echte Jordan - deed in het echt ook alleen maar Gordon Gekko na
Erg lekkere wijven iddquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha die film is zelfs zonder geluid nog prima te kijken
Echt, ik had dat spel dus ook ff gedownload. Waarom wil je dat spelen hahahaquote:
Iemand postte het...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Echt, ik had dat spel dus ook ff gedownload. Waarom wil je dat spelen hahaha
Die moet ik nog zien, ik zocht nog naar een film dus dat ga ik nu doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef GTAnoob het volgende:
Jep: ''Wall Street''
Wall Street (1987) - IMDb
Een tijd geleden nog gezien
Ben ook nog eens begonnen, zit op 22 per secondequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben ook nog eens begonnen, zit op 22 per seconde
Zit pas bij mn eerste minequote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
BAM, mn 2e acclimatianunue condesatorr.
ofzo.
Ik zit op 46,5 miljoen Cpsquote:
Cookies per secondquote:
Verdomd irritant zijn ze, en duur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:
Wat zijn die bots die online zijn bij btc-e? Autmatisch verkopen en kopen of iets?
En kan ik er ook een nemen en hoe dat werkt?
Grandmacopalyse is eruit geloof ik of niet? Dat die oma;s helemaal boos werden en rooie cookies gingen maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en totaal doelloos. Beetje net zoals de koers op het moment![]()
Deze versie is wel leuker dan wat ik op mijn telefoon speelde.
Zijn ze rendabel? Wat doen ze precies?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verdomd irritant zijn ze, en duur.
Maar ik kan je niet aan de site helpen, heb ooit een link gezien hier...
Durf het je niet te zeggen. Hoop dat ze niet rendabel zijn want ze maken me goed gek met die domme orders de hele tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn ze rendabel? Wat doen ze precies?
Yup ben in for the time being...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
En kijk eens dikkies. Het stijgt gewoon he. Ik zei t toch.
Hahaha verstandige keuze, werkt goed voor je tochquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik koop pas weer in als het gaat dalen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha verstandige keuze, werkt goed voor je toch
Laatste paar dagen wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha verstandige keuze, werkt goed voor je toch
maak dr maar .5 van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef GTAnoob het volgende:
wtf ik doe heel ff dat kut koekie spel en LTC is naar 23.37 gesprongen? godverdomme >:(
Zit jij in fiat of coins?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
maak dr maar .5 van.
Ik doe ook niet mee voorlopig.
Volle bak fiat. Alles wat ik gister en vandaag doe, doe ik verkeerd. En ik word dr mopperig van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Zit jij in fiat of coins?
Ik zit in fiat.
Ik had net mijn coins moeten houden. Ik dacht dat de stijging van 2.75 naar 22.99 een bulltrap was, dus weer verkocht.
Ik voel me kut nu, het ziet ernaar uit dat ik fout was.
Dat is anders helemaaaaaaal niet te merkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volle bak fiat. Alles wat ik gister en vandaag doe, doe ik verkeerd. En ik word dr mopperig van.
Maakt mij niet uit waarheen als hij maar go'tquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is anders helemaaaaaaal niet te merken
Voor het eerst herken ik iets van wat je allemaal zegtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:27 schreef GTAnoob het volgende:
fuck it, ik ga niet panic buyen
fuck mij leven als het nu ineens naar $50 gaat of zo
Als dit een bull trap is, ben ik blij.
Zo niet, dan ben ik fucked.
Ik doe een keer iets goeds, en dan gebeurt precies het tegenovergestelde.
Jezus
Toch had ik deze stijging ook wel ff willen meedoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef GTAnoob het volgende:
Anyway, uiteindelijk zal het (komende weken) waarschijnlijk toch wel crashen ivm China
Ik gok zomaar dat dat een korte crash gaat zijn als ie echt hard onderuit gaat. Iedereen stapt dan vol in denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef GTAnoob het volgende:
Anyway, uiteindelijk zal het (komende weken) waarschijnlijk toch wel crashen ivm China
Is dat de opper-koersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:33 schreef Stryder het volgende:
Ik hou nu Huobi in de gaten, als dat echt doorstijgt nu kan het wel een rally naar boven worden.
Zo niet blijf ik er gewoon uit.
Yup, dat is nog steeds de opperkoers. Al worden de andere koersen iets onafhankelijker, maar niet veel.quote:
Ojaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
Goh wat is dat cookieclicker een onzinning spelleke zeg
Het gekut is ook dat je er geen flikker mee opschiet, want hoe meer je koopt hoe meer je per seconde krijgt en hoe duurder alles wordt. Het is na 100+ uur spelen gewoon hetzelfde als het eerste uur zo ongeveer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
Goh wat is dat cookieclicker een onzinning spelleke zeg
Maar er is geen doel dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gekut is ook dat je er geen flikker mee opschiet, want hoe meer je koopt hoe meer je per seconde krijgt en hoe duurder alles wordt. Het is na 100+ uur spelen gewoon hetzelfde als het eerste uur zo ongeveer.
En ja ik spreek uit ervaring
Ik op 22.99quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:40 schreef GTAnoob het volgende:
zoooo'n spijt dat ik mijn coins terug verkocht op 22.95 of zo.
IK HAAT MEZELF
Upgrades en achievements unlockenquote:
ja, ik wou ook ff snel winst pakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik op 22.99
En gekocht op 23.01 om 'even snel een winstje te pakken'.
En toen bang omdat het door de 23 ging, maar ja, als ik verkoop stijgt de boel weer offc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |