quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef GTAnoob het volgende:
ik wil jordan belfort geweest zijn ;@
Ga je gang, hij - de echte Jordan - deed in het echt ook alleen maar Gordon Gekko naquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef GTAnoob het volgende:
die gast had 49 miljoen verdiend rond zijn 27e
Hahaha die film is zelfs zonder geluid nog prima te kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:37 schreef GTAnoob het volgende:
Jullie moeten de The Wolf of Wall Street zien, niet alleen een goede film, maar je zult veel termen tegen komen die wij ook gebruiken.
Wel leuk om dat terug te zien. Voor November wist ik helemaal niets van de aandelenmarkt, ik dacht dat bull & bear traps termen waren van de troll box.
Gordon Gekko, volgens mij is zijn verhaal ook verfilmd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ga je gang, hij - de echte Jordan - deed in het echt ook alleen maar Gordon Gekko na
Erg lekkere wijven iddquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha die film is zelfs zonder geluid nog prima te kijken
Echt, ik had dat spel dus ook ff gedownload. Waarom wil je dat spelen hahahaquote:
Iemand postte het...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Echt, ik had dat spel dus ook ff gedownload. Waarom wil je dat spelen hahaha
Die moet ik nog zien, ik zocht nog naar een film dus dat ga ik nu doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef GTAnoob het volgende:
Jep: ''Wall Street''
Wall Street (1987) - IMDb
Een tijd geleden nog gezien
Ben ook nog eens begonnen, zit op 22 per secondequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben ook nog eens begonnen, zit op 22 per seconde
Zit pas bij mn eerste minequote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
BAM, mn 2e acclimatianunue condesatorr.
ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |