Gewoon abs() gebruiken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
Weer een mingetal in mn excelbestand
Zo ver ben ik nog nooit gekomen met excelquote:
Ik weet ook niet of het abs() of iets anders heet, maar ik neem aan abs()quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog nooit gekomen met excel
Achteraf is het altijd makkelijk hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het abs() of iets anders heet, maar ik neem aan abs()
Kwam laatst nog twee oude Excel sheetjes tegen. Eentje met Bitcoin prijzen toen ik wou investeren ($200 - 240, vond ik te duur) en een met winstmarges ver boven de 100%![]()
Ja, dat moeten ze eens omgooien. Gewoon grafieken van de toekomstige prijs en dat mensen gaan speculeren over hoeveel het vroeger waard wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk he
Waarmeequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Dit gaat nog veel verder dalen. Walvissen verdienen nu goed geld met deze dalingkjens.
Ik zou alles verkopen, LTC gaat nog naar de $12 grens over 2 weken.
MOOOOOOOOOONquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef roislecxe het volgende:
Godverdomme zeg. Nou hebben ze me boos gemaakt. Moest ik alsnog op 22.99 verkopen nondeju.
Want eind is vast nog niet in zicht gok ik zo.
Groot gelijk, ga hier eerst even een filmpie aanzetten denk ik. Even mn ogen van de koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een potje extra harrd candycrushen.
Bedankt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:44 schreef GTAnoob het volgende:
Dit zijn bull traps, het heeft net 22.72 aangetikt, lager dan de 22.80 van vorige week.
De daling zal nog wel aanhouden dit weekend, het was gisteren nog iets van 24.80, net dus 2 dollar lager. Grote kans dat het zondag nog 2 a 4 dollar lager staat dan nu.
Ken je Cookie Clicker? Ook vreselijk leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een potje extra harrd candycrushen.
wat voor excelschema is dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
Weer een mingetal in mn excelbestand
dat is echt te kansloosquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken je Cookie Clicker? Ook vreselijk leuk.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
1tje met heel veel rode getallenquote:
Gewoon zelf een beetje in elkaar gedraaid. inkoopcijfer, verkoop, verschil. winst/verlies, orders enz.quote:
Ja ook, maar ik ben al bij level 314 dus nu moet ik wel verderquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Candy Crush niet dan? Maar ik geef je gelijk.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga max bellen voor een banaanvraag.
DM even je username.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef roislecxe het volgende:
Meeste speel ik trouwens ruzzle op mn foon, daar verslaat sowieso niemand hier me in
Edit: onverstandig, ik heb geen WDC.
Denk je ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef lf2 het volgende:
dit wordt zeker een positieve weekend weer.
gezien de buy orders
hahaha lachen!!! ik doe meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken je Cookie Clicker? Ook vreselijk leuk.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Is dat UI van jou nou van hamsterdance? Dat dacht ik namelijk.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat UI van jou nou van hamsterdance? Dat dacht ik namelijk.
quote:
Congratz! voor jou kan het niet meer stukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Dank je!
Zit lekkerStoelen maken kunnen ze wel in Zweden (zelfs zonder Ikea sleuteltje erbij).
Kanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
Congratz! voor jou kan het niet meer stuk
btw iemand die nog weet of je via fok abo kan betalen in bitcoin...ga ik even op mn doelen lijst zetten, dus winst maken en abo aanschaffen hehe
quote:
Had ik dus toch gelijk. Andere dachten een of andere anime figuurtje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
KloptWas in verband met de Hamstercoin (die nog altijd niet gelaunched is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |