Gewoon abs() gebruiken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
Weer een mingetal in mn excelbestand
Zo ver ben ik nog nooit gekomen met excelquote:
Ik weet ook niet of het abs() of iets anders heet, maar ik neem aan abs()quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog nooit gekomen met excel
Achteraf is het altijd makkelijk hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het abs() of iets anders heet, maar ik neem aan abs()
Kwam laatst nog twee oude Excel sheetjes tegen. Eentje met Bitcoin prijzen toen ik wou investeren ($200 - 240, vond ik te duur) en een met winstmarges ver boven de 100%![]()
Ja, dat moeten ze eens omgooien. Gewoon grafieken van de toekomstige prijs en dat mensen gaan speculeren over hoeveel het vroeger waard wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk he
Waarmeequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Dit gaat nog veel verder dalen. Walvissen verdienen nu goed geld met deze dalingkjens.
Ik zou alles verkopen, LTC gaat nog naar de $12 grens over 2 weken.
MOOOOOOOOOONquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef roislecxe het volgende:
Godverdomme zeg. Nou hebben ze me boos gemaakt. Moest ik alsnog op 22.99 verkopen nondeju.
Want eind is vast nog niet in zicht gok ik zo.
Groot gelijk, ga hier eerst even een filmpie aanzetten denk ik. Even mn ogen van de koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een potje extra harrd candycrushen.
Bedankt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:44 schreef GTAnoob het volgende:
Dit zijn bull traps, het heeft net 22.72 aangetikt, lager dan de 22.80 van vorige week.
De daling zal nog wel aanhouden dit weekend, het was gisteren nog iets van 24.80, net dus 2 dollar lager. Grote kans dat het zondag nog 2 a 4 dollar lager staat dan nu.
Ken je Cookie Clicker? Ook vreselijk leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een potje extra harrd candycrushen.
wat voor excelschema is dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
Weer een mingetal in mn excelbestand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |