Maar zo'n muur zorg er wel voor dat het mooi even door het hele getal kan. Kost ze misschien een paar 100 LTC maar ach.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef Stryder het volgende:
Meh... allemaal manipulatie, denk ook niet dat we omhoog gaan de komende tijd

Dacht juist even slim te zijn. En was ook zo, want duurde zeker een kwartier voor ie door de 23 ging.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef Stryder het volgende:
Hahaha moet je ook niet panic buyen natuurlijk

quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef roislecxe het volgende:
Zak maar tot 0, kijken of er orders komen van iemand die er per LTC een cent bij wil leggen

Veel te positief, een kwartje is meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef strbo het volgende:
Morgen 16:00 BTC $600. Weekenddip, FBI alles.
Of alles schiet weer omhoog door god-mag-weten-wat.

Gewoon abs() gebruiken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef roislecxe het volgende:
Weer een mingetal in mn excelbestand

Zo ver ben ik nog nooit gekomen met excelquote:

Ik weet ook niet of het abs() of iets anders heet, maar ik neem aan abs()quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog nooit gekomen met excel

Achteraf is het altijd makkelijk hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het abs() of iets anders heet, maar ik neem aan abs()
Kwam laatst nog twee oude Excel sheetjes tegen. Eentje met Bitcoin prijzen toen ik wou investeren ($200 - 240, vond ik te duur) en een met winstmarges ver boven de 100%

Ja, dat moeten ze eens omgooien. Gewoon grafieken van de toekomstige prijs en dat mensen gaan speculeren over hoeveel het vroeger waard wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk he

Waarmeequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Dit gaat nog veel verder dalen. Walvissen verdienen nu goed geld met deze dalingkjens.
Ik zou alles verkopen, LTC gaat nog naar de $12 grens over 2 weken.

MOOOOOOOOOONquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef roislecxe het volgende:
Godverdomme zeg. Nou hebben ze me boos gemaakt. Moest ik alsnog op 22.99 verkopen nondeju.
Want eind is vast nog niet in zicht gok ik zo.

Groot gelijk, ga hier eerst even een filmpie aanzetten denk ik. Even mn ogen van de koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel een potje extra harrd candycrushen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |