quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Lange termijn heren, lange termijn. Grote winsten worden behaald door lange adem
Wacht ff, mijn glazen bol heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie hier mensen binnen tien minuten van mening veranderen over de toekomst van Bitcoin (en andere cryptocurrency). Zorg eerst dat je een lange termijn visie hebt en dan hoef je ook niet zo ad hoq te handelen.
Das toch zeker 3 dollar. Tijdje terug kon je nog 5 krijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
mijn tips zijn nog 4.5k doge waard, dan heb ik 8.5k doge = 0.004 BTC!!!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das toch zeker 3 dollar. Tijdje terug kon je nog 5 krijgen
Half/half?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef 44pje het volgende:
Mijn Anderzorg bitcoin is binnen![]()
Nu eens b
edenken of ik hem in mijn wallet ga houden of dat ik ermee op btc-e ga spelen.
Check.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Lange termijn heren, lange termijn. Grote winsten worden behaald door lange adem
Klopt, ze maken het topic wel een stuk leuker! Daarom zit ik hier tenslottequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef roislecxe het volgende:
Als iedereen hier alles voor lange termijn had vaststaan was het maar een saaie bedoeling hier
Om even een oude koe uit de sloot te trekken:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:34 schreef lf2 het volgende:
EAC is echt kansloos laag.
De miners die nu verkopen kunnen alleen de wereld op gekomen zijn door middel van een kont. Ze moeten uitgepoept zijn.![]()
Hoe the fuck maak je nog winst door te verkopen op deze prijs, waarom mine je uberhaupt dan nog
Wacht even, EAC verhoogt de blockrewards juistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en 6 uur
http://eac.coinpoint.org/
Jup, dat zag er vast heel leuk uit op papier alleen in werkelijkheid maakt het de coin kapotquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:21 schreef strbo het volgende:
[..]
Wacht even, EAC verhoogt de blockrewards juist?
Nevah!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/tech/367(...)en-met-bitcoins.html
was te verwachten, de eerste stappen om "kijk maar daarom moeten we het verbieden" te gaan roepen zijn genomen.
Ah. Da's wel een kwalijke zaak inderdaad. Slechte zaken voor de ontwikkeling van de BTC dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/tech/367(...)en-met-bitcoins.html
was te verwachten, de eerste stappen om "kijk maar daarom moeten we het verbieden" te gaan roepen zijn genomen.
ach weet je, fuck it. Als je wil kan je altijd iets anoniem doen. Pak dan het tor netwerk aan. Wat ook niet lukt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Ah. Da's wel een kwalijke zaak inderdaad. Slechte zaken voor de ontwikkeling van de BTC dit.
Dat uitlokken is sowieso nogal een grijs gebied. Het idee van lokfietsen vind ik best goed maar dit gaat wel wat ver, helemaal omdat het over de landsgrenzen gaat. Op zo'n manier iets uitlokken kan je praktisch alles zwart maken als je maar lang genoeg zoekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ach weet je, fuck it. Als je wil kan je altijd iets anoniem doen. Pak dan het tor netwerk aan. Wat ook niet lukt.
gaat niet veranderen toto. Er zijn betere coins ten onder gegaan. Soms win je, soms verlies je.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
mijn tips zijn nog 4.5k doge waard, dan heb ik 8.5k doge = 0.004 BTC!!!
tja, ik houd ze, zijn toch niks waardquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gaat niet veranderen toto. Er zijn betere coins ten onder gegaan. Soms win je, soms verlies je.
jammer dat je de muur er niet mee kan behangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tja, ik houd ze, zijn toch niks waard
iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jammer dat je de muur er niet mee kan behangen.
Zeg maar dag muurquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:56 schreef roislecxe het volgende:
Laat BTC maar dalen, die wall op 23.0 LTC is voorlopig sterk.
Hahaha ja die bots zijn echt fucking irritantquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Ik word echt gek van die bots die zodra je een order wegzet en binnen een seconde 0.0001 onder gaan zitten met 10x zoveel.
Ja ben er ook bang voor, maar ga zeker niet de hele avond naar de koers kijken.quote:
Maar zo'n muur zorg er wel voor dat het mooi even door het hele getal kan. Kost ze misschien een paar 100 LTC maar ach.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef Stryder het volgende:
Meh... allemaal manipulatie, denk ook niet dat we omhoog gaan de komende tijd
Dacht juist even slim te zijn. En was ook zo, want duurde zeker een kwartier voor ie door de 23 ging.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef Stryder het volgende:
Hahaha moet je ook niet panic buyen natuurlijk
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef roislecxe het volgende:
Zak maar tot 0, kijken of er orders komen van iemand die er per LTC een cent bij wil leggen![]()
![]()
Veel te positief, een kwartje is meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef strbo het volgende:
Morgen 16:00 BTC $600. Weekenddip, FBI alles.
Of alles schiet weer omhoog door god-mag-weten-wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |