Net als koersen lopen topics af en toe anders.quote:
Absoluut, maar enige correctie of kritiek is nooit mis. Met Max komt dat goed (naar mijn maatstaven dan)quote:
Daar ga ik wel van uit, but the force is strong with this one young padawanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
Ben benieuwd of de muur op 23.05 nog weggaat...
Dat is waarvoor ik hier benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net als koersen lopen topics af en toe anders.
Misschien is regulering in beperkte mate nog niet zo slecht om anarchisme te voorkomen
Getver, kopen op 23.0 terwijl ik ze op 23.7 2 weken geleden heb gekochtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, but the force is strong with this one young padawan
Nou LTC blijft wel sterker dan ik had gedacht, maar uiteindelijk blijft het gekoppeld aan de waarde van BTC.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Getver, kopen op 23.0 terwijl ik ze op 23.7 2 weken geleden heb gekocht
LTC = best coin. Hoevaak heb ik dat nou al niet tegen je gezegd, Tijd dat je eens gaat luisterenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou LTC blijft wel sterker dan ik had gedacht, maar uiteindelijk blijft het gekoppeld aan de waarde van BTC.
En op dit moment zijn ze behoorlijk aan het dumpen op de support, vermoed dat als ze daar doorheen gaan dat LTC ook meegetrokken word![]()
We zitten nu op het laagste punt van de range 780-850, niemand weet of dit het laagste punt is, maar ik verwacht persoonlijk niet dat deze range stand gaat houden.
Mensen die het positiever inzien kunnen natuurlijk nu altijd gaan kopen
Ik ben nogal eigenwijs aangelegdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
LTC = best coin. Hoevaak heb ik dat nou al niet tegen je gezegd, Tijd dat je eens gaat luisteren
Edit: Morgenmiddag 16.00uur BTC 400 - LTC 30.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:34 schreef roislecxe het volgende:
Edit: Morgenmiddag 16.00uur BTC 400 - LTC 30.
Meningen zijn zwaar overschat, heb je niks aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen met een mening, daar moet ik niet zoveel van hebben.
Gozer, hoeveel voorspellingen heb jij de afgelopen dagen al gedaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef GTAnoob het volgende:
LTC gaat denk ik richting de $21.80-22.50 grens vandaag.
Lange termijn heren, lange termijn. Grote winsten worden behaald door lange ademquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gozer, hoeveel voorspellingen heb jij de afgelopen dagen al gedaan?
Stuk of 830 miljoen en ze wijzigen iedere keer als er een rood balkje groen wordt of andersom
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Lange termijn heren, lange termijn. Grote winsten worden behaald door lange adem
Ik heb geen voorspellingen gedaan. Enkel ''morgen 16:00 LTC $30'', maar iedereen die dat serieus nam is een mongoolquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gozer, hoeveel voorspellingen heb jij de afgelopen dagen al gedaan?
Stuk of 830 miljoen en ze wijzigen iedere keer als er een rood balkje groen wordt of andersom
Als je 5 weken terug bent ingestapt op 900, dan is het volgens mij nuttiger om misschien de helft de holden en de andere helft goedkoper in te kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Lange termijn heren, lange termijn. Grote winsten worden behaald door lange adem
Sit back en relax en koop dit weekend op zondag is de enige joker, waar ik in geloofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou LTC blijft wel sterker dan ik had gedacht, maar uiteindelijk blijft het gekoppeld aan de waarde van BTC.
En op dit moment zijn ze behoorlijk aan het dumpen op de support, vermoed dat als ze daar doorheen gaan dat LTC ook meegetrokken word![]()
We zitten nu op het laagste punt van de range 780-850, niemand weet of dit het laagste punt is, maar ik verwacht persoonlijk niet dat deze range stand gaat houden.
Mensen die het positiever inzien kunnen natuurlijk nu altijd gaan kopen
Ja, maar ik zie hier mensen binnen tien minuten van mening veranderen over de toekomst van Bitcoin (en andere cryptocurrency). Zorg eerst dat je een lange termijn visie hebt en dan hoef je ook niet zo ad hoq te handelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je 5 weken terug bent ingestapt op 900, dan is het volgens mij nuttiger om misschien de helft de holden en de andere helft goedkoper in te kopen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |