Rois.....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt net zoveel verliezen met zoveel coins natuurlijk he. Want ook zij weten niet wanneer die stijging of daling van 30ct komt.
Slaap je nu nog niet?quote:
Hahaha, had je gekocht in die stijging van 23-->24?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel ik heb geslapen. Ben uiteindelijk om half 9 gaan slapen
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:11 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, had je gekocht in die stijging van 23-->24?
Haha, dude...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel ik heb geslapen. Ben uiteindelijk om half 9 gaan slapen
Dat heeft ie niet nee....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:13 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha, dude...
Heb je geen baan of studie oid?
Ben heel zielig al een weekje een beetje ziekjes. maar afgelopen dagen téveel geslapen, en gister gebeurde er eindelijk iets hierzo. En ik ben 2 uur gaan liggen 's nachts, maar kon niet slapen, dus maar weer deruit gegaan, en toen was ik dus helemaal wakkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:13 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha, dude...
Heb je geen baan of studie oid?
Nope ook geen baan, ik doe liever niet mee aan het "echte" levenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen baan, behalve een soort ZZP'er?
haha waar over moet je praten er gebeurd geen fuckquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Maxbet het volgende:
Ik dacht stormlooptopic, zijn jullie hier gewoon met zn 3en de boel vol aan het blaten
Halloquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Maxbet het volgende:
Ik dacht stormlooptopic, zijn jullie hier gewoon met zn 3en de boel vol aan het blaten
Is dat niet al topics lang grofweg het gevalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Maxbet het volgende:
Was ooit mijn kritiek op dit topic en nu doe ik er zelf aan meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Maxbet het volgende:
Ik moet gewoon werken jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is dat niet al topics lang grofweg het geval
Ik ben teleurgesteldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Was ooit mijn kritiek op dit topic en nu doe ik er zelf aan mee![]()
![]()
Max, ik heb er geen verklaring voor
Gewoon gezellig tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Was ooit mijn kritiek op dit topic en nu doe ik er zelf aan mee![]()
![]()
Max, ik heb er geen verklaring voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |