Ik zie bitcoin geen betaal middel worden in alledaagse dingen, te traag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Exchanges zijn daar helaas nog niet op voorbereid. Daarom is Bitcoin nog in een Alpha/Beta
stadium.
En laat ons nu maar cryptos verder promoten als early-adaptors: Acceptatie als universeel betalingssysteem en zowel de positieve als negatieve effecten incasseren
Hmm, daar zijn al intermediairs zoals Bitpay voor. Het gaat niet direct om de munt (Bitcoin is nu een promo voor cryptocurrencies) maar het betalingssysteem zelf, wat veel meer potentie heeft, dan het ineffieciente transfersysteem van banken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik zie bitcoin geen betaal middel worden in alledaagse dingen, te traag.
Ik denk dat de crypto nog moet komen waar iedereen op zal duiken
ja ik zit nog steeds vast, heb ze heel stom niet verkocht toen die 31 was. had anders weer flinke profits kunnen maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds vast met je LTC die je op 30USD gekocht hebt?
China reageert idd totaal niet op het nieuws.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef GTAnoob het volgende:
Bistamp 795, nog minder dan Huobi
Dit gaat echt hard,
Denk het niet hoor, denk dat als je nu zelfs verkoopt op 800/23.3, je over 2 weken voor misschien wel de helft terug kan inkopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef lf2 het volgende:
[..]
China reageert idd totaal niet op het nieuws.
Wss zal het zo wel weer herstellen dan
Jouw glazenbol is stukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, denk dat als je nu zelfs verkoopt op 800/23.3, je over 2 weken voor misschien wel de helft terug kan inkopen
Rustig, zei gisteren toch al dat het een bulltrap wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef roislecxe het volgende:
Jeuj een winstje gemaakt.
Nou weer kelderen
JAMAAR JAMAAR JAMAAR JAMAAR AAMJASJASAJSAMSAMquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Rustig, zei gisteren toch al dat het een bulltrap was
Ja ik weet het, het is al bijna net zo irritant als hoe langzaam we iedere keer stijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
JAMAAR JAMAAR JAMAAR JAMAAR AAMJASJASAJSAMSAM
duurt zo lang.
Eigenlijk is dit een ideale markt voor mensen die veel coins hebben (minstens 1,000 litecoins bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is al bijna net zo irritant als hoe langzaam we iedere keer stijgen
Gewoon naar $29.6 svp. Dat vastzitten is niet echt aangenaamquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:42 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik verwacht dat we weer gaan stijgen dit weekend$25.8
Ja maar als jij het zegt wil ik bijna gaan kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef GTAnoob het volgende:
Is idd bull trap, mini stijgingen waardoor mensen panic buyen, zorgt ervoor dat het lijkt alsof het omhoog gaat, maar het meerendeel zal blijven dumpen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een ideale markt voor mensen die veel coins hebben (minstens 1,000 litecoins bijvoorbeeld).
Die maken echt veel winst OF VERLIES op 1 dollar stijging en/of daling.
Hoeft niet eens 1 dollar te zijn, op 30 cent maken ze al vrij veel winst (zelfs na fees), and 30 dollar cent stijgingen/dalingen komen in een uur tijd misschien wel 3 of 4 keer voor.
Je kunt gewoon duizenden $ per dag verdienen als je veel litecoins hebt.
Je kunt net zoveel verliezen met zoveel coins natuurlijk he. Want ook zij weten niet wanneer die stijging of daling van 30ct komt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een ideale markt voor mensen die veel coins hebben (minstens 1,000 litecoins bijvoorbeeld).
Die maken echt veel winst op 1 dollar stijging en/of daling.
Hoeft niet eens 1 dollar te zijn, op 30 cent maken ze al vrij veel winst (zelfs na fees), and 30 dollar cent stijgingen/dalingen komen in een uur tijd misschien wel 3 of 4 keer voor.
Je kunt gewoon duizenden $ per dag verdienen als je veel litecoins hebt.
Daarom dalende trend omlaag, maar met golfjes naar boven en benedenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef GTAnoob het volgende:
Is idd bull trap, mini stijgingen waardoor mensen panic buyen, zorgt ervoor dat het lijkt alsof het omhoog gaat, maar het meerendeel zal blijven dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |