9/11, Noord Korea taferelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nachtje nodig gehad om ow mai gawd te roepen en in paniek rond te rennen zou ook kunnen

Wel een keer ja, op 43quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef MichaelScott het volgende:
Er was toch iemand die boven de $40 had ingekocht?

ik kan maar niet vergeten hoe ik de kans heb gemist om 40.000 te verdienen puur omdat ik 10 seconde te laat druktequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
9/11, Noord Korea taferelen
Beter om gewoon nuchter te blijven hoe moeilijk het soms ook is

Dan zat je er met VEEEL in lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik kan maar niet vergeten hoe ik de kans heb gemist om 40.000 te verdienen puur omdat ik 10 seconde te laat drukte

En toen had je maar 39.450?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik kan maar niet vergeten hoe ik de kans heb gemist om 40.000 te verdienen puur omdat ik 10 seconde te laat drukte

Het was die crash in december nadat de chinezen gingen sluiten, ik ging short op ltc rond 14 dollar ofzo en het was al 8 dollar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan zat je er met VEEEL in lijkt me.
Maar dan kan je ook weer VEEEL winnen...toch
 en nog wel 4000 tegelijk.
 en nog wel 4000 tegelijk. Was totaal niet blij met de 1000 dollar ofzo die ik verdiende
  Was totaal niet blij met de 1000 dollar ofzo die ik verdiende   (lees had andere verliezen natuurlijk gemaakt dus het was meer verlies terug halen dan winst maken)
 (lees had andere verliezen natuurlijk gemaakt dus het was meer verlies terug halen dan winst maken)

En die $10 per BTC zijn nu $23-24. Dus jaloersheid en greed is je teleurstelling?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
Het was die crash in december nadat de chinezen gingen sluiten, ik ging short op ltc rond 14 dollar ofzo en het was al 8 dollar.
Ik had zo een 300 LTC, dus de winst was al op 2400 dollar.
Ik had al het gevoel dat er rond 7 a 6 dollar er heel wat stops zouden springen of liqudaties zouden gebeuren want dat had niemand verwacht dat het zo laag zou gaan met LTC (inclusief ik). De dag begon op 33 USD ofzo.
Ik was te gierig voor die 2400 dollar want ik dacht het kan nog wat meer...maar tegelijkertijd besefte ik dus dat er een grote buy zo zou gaan gebeuren...
Dus ik besloot pas na 5 minuten om te kopen en gelijk long te gaan op 2 USD. dan zou ik met 4000 usd op 2 dollar ltc gaan kopen.
Natuurlijk liep de site vast met mijn geluk (was al ontiegelijk traag gedurende de crash) en mijn stop op 10 dollar ging af... (de buy order was al gebeurd en alles veerde omhoog).
Mensen hebben op 1 dollar ltc's gekochten nog wel 4000 tegelijk.
Was totaal niet blij met de 1000 dollar ofzo die ik verdiende
(lees had andere verliezen natuurlijk gemaakt dus het was meer verlies terug halen dan winst maken)

De postcodeloterij viel hier een jaar of 2/3 terug en ik had ook geen lotenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
En die $10 per BTC zijn nu $23-24. Dus jaloersheid en greed is je teleurstelling?
Als als, had ik ook nu meer gehad, door een fout in het verleden (21 BTC weg): C'est la vie, vriend! Als ik aan de postcodeloterij had meegedaan en mijn straat was een winnende, terwijl je geen loten had, was het ook dikke pech
Als je in het spel zit droom je van de positieve verwachtingen, maar het kan ook negatief uitvallen en dat moet je kunnen incasseren, tegen de mogelijke beloning, die erover kan staan

Nee hoor niet jaloersheid of greed maar gewoon als de website niet was vastgelopen dan had ik die is 40K en was alle verlies plus mega winst terugquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
En die $10 per BTC zijn nu $23-24. Dus jaloersheid en greed is je teleurstelling?
Als als, had ik ook nu meer gehad, door een fout in het verleden (21 BTC weg): C'est la vie, vriend! Als ik aan de postcodeloterij had meegedaan en mijn straat was een winnende, terwijl je geen loten had, was het ook dikke pech
Als je in het spel zit droom je van de positieve verwachtingen, maar het kan ook negatief uitvallen en dat moet je kunnen incasseren, tegen de mogelijke beloning, die erover kan staan

Okequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Wel man. Op 1 februari ontploft ie. Drie dagen daarna staat ie weer op 43.

Of je order eerder plaatsen. Risico van short traden gedurende een crash op de verkeerde market.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nee hoor niet jaloersheid of greed maar gewoon als de website niet was vastgelopen dan had ik die is 40K en was alle verlies plus mega winst terug

Ik vind het jammer dat je soms niet tegelijk je order kan plaatsen dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of je order eerder plaatsen. Risico van short traden gedurende een crash op de verkeerde market.

Meesten kijken hier op BTC-equote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Low was net al hoor 889 net was ie op 890

Exchanges zijn daar helaas nog niet op voorbereid. Daarom is Bitcoin nog in een Alpha/Betaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:25 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je soms niet tegelijk je order kan plaatsen dus
ik short op 50 usd en wil buy en long gaan op 40 usd...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |