9/11, Noord Korea taferelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nachtje nodig gehad om ow mai gawd te roepen en in paniek rond te rennen zou ook kunnen
Wel een keer ja, op 43quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef MichaelScott het volgende:
Er was toch iemand die boven de $40 had ingekocht?
ik kan maar niet vergeten hoe ik de kans heb gemist om 40.000 te verdienen puur omdat ik 10 seconde te laat druktequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
9/11, Noord Korea taferelen![]()
Beter om gewoon nuchter te blijven hoe moeilijk het soms ook is
Dan zat je er met VEEEL in lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik kan maar niet vergeten hoe ik de kans heb gemist om 40.000 te verdienen puur omdat ik 10 seconde te laat drukte
En toen had je maar 39.450?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik kan maar niet vergeten hoe ik de kans heb gemist om 40.000 te verdienen puur omdat ik 10 seconde te laat drukte
Het was die crash in december nadat de chinezen gingen sluiten, ik ging short op ltc rond 14 dollar ofzo en het was al 8 dollar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan zat je er met VEEEL in lijkt me.
Maar dan kan je ook weer VEEEL winnen...toch
En die $10 per BTC zijn nu $23-24. Dus jaloersheid en greed is je teleurstelling?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
Het was die crash in december nadat de chinezen gingen sluiten, ik ging short op ltc rond 14 dollar ofzo en het was al 8 dollar.
Ik had zo een 300 LTC, dus de winst was al op 2400 dollar.
Ik had al het gevoel dat er rond 7 a 6 dollar er heel wat stops zouden springen of liqudaties zouden gebeuren want dat had niemand verwacht dat het zo laag zou gaan met LTC (inclusief ik). De dag begon op 33 USD ofzo.
Ik was te gierig voor die 2400 dollar want ik dacht het kan nog wat meer...maar tegelijkertijd besefte ik dus dat er een grote buy zo zou gaan gebeuren...
Dus ik besloot pas na 5 minuten om te kopen en gelijk long te gaan op 2 USD. dan zou ik met 4000 usd op 2 dollar ltc gaan kopen.
Natuurlijk liep de site vast met mijn geluk (was al ontiegelijk traag gedurende de crash) en mijn stop op 10 dollar ging af... (de buy order was al gebeurd en alles veerde omhoog).
Mensen hebben op 1 dollar ltc's gekochten nog wel 4000 tegelijk.
Was totaal niet blij met de 1000 dollar ofzo die ik verdiende
(lees had andere verliezen natuurlijk gemaakt dus het was meer verlies terug halen dan winst maken)
De postcodeloterij viel hier een jaar of 2/3 terug en ik had ook geen lotenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
En die $10 per BTC zijn nu $23-24. Dus jaloersheid en greed is je teleurstelling?
Als als, had ik ook nu meer gehad, door een fout in het verleden (21 BTC weg): C'est la vie, vriend! Als ik aan de postcodeloterij had meegedaan en mijn straat was een winnende, terwijl je geen loten had, was het ook dikke pech
Als je in het spel zit droom je van de positieve verwachtingen, maar het kan ook negatief uitvallen en dat moet je kunnen incasseren, tegen de mogelijke beloning, die erover kan staan
Nee hoor niet jaloersheid of greed maar gewoon als de website niet was vastgelopen dan had ik die is 40K en was alle verlies plus mega winst terugquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
En die $10 per BTC zijn nu $23-24. Dus jaloersheid en greed is je teleurstelling?
Als als, had ik ook nu meer gehad, door een fout in het verleden (21 BTC weg): C'est la vie, vriend! Als ik aan de postcodeloterij had meegedaan en mijn straat was een winnende, terwijl je geen loten had, was het ook dikke pech
Als je in het spel zit droom je van de positieve verwachtingen, maar het kan ook negatief uitvallen en dat moet je kunnen incasseren, tegen de mogelijke beloning, die erover kan staan
Okequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Wel man. Op 1 februari ontploft ie. Drie dagen daarna staat ie weer op 43.
Of je order eerder plaatsen. Risico van short traden gedurende een crash op de verkeerde market.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nee hoor niet jaloersheid of greed maar gewoon als de website niet was vastgelopen dan had ik die is 40K en was alle verlies plus mega winst terug
Ik vind het jammer dat je soms niet tegelijk je order kan plaatsen dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of je order eerder plaatsen. Risico van short traden gedurende een crash op de verkeerde market.
Meesten kijken hier op BTC-equote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Low was net al hoor 889 net was ie op 890
Exchanges zijn daar helaas nog niet op voorbereid. Daarom is Bitcoin nog in een Alpha/Betaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:25 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je soms niet tegelijk je order kan plaatsen dus
ik short op 50 usd en wil buy en long gaan op 40 usd...
Ik zie bitcoin geen betaal middel worden in alledaagse dingen, te traag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Exchanges zijn daar helaas nog niet op voorbereid. Daarom is Bitcoin nog in een Alpha/Beta
stadium.
En laat ons nu maar cryptos verder promoten als early-adaptors: Acceptatie als universeel betalingssysteem en zowel de positieve als negatieve effecten incasseren
Hmm, daar zijn al intermediairs zoals Bitpay voor. Het gaat niet direct om de munt (Bitcoin is nu een promo voor cryptocurrencies) maar het betalingssysteem zelf, wat veel meer potentie heeft, dan het ineffieciente transfersysteem van banken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik zie bitcoin geen betaal middel worden in alledaagse dingen, te traag.
Ik denk dat de crypto nog moet komen waar iedereen op zal duiken
ja ik zit nog steeds vast, heb ze heel stom niet verkocht toen die 31 was. had anders weer flinke profits kunnen maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds vast met je LTC die je op 30USD gekocht hebt?
China reageert idd totaal niet op het nieuws.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef GTAnoob het volgende:
Bistamp 795, nog minder dan Huobi
Dit gaat echt hard,
Denk het niet hoor, denk dat als je nu zelfs verkoopt op 800/23.3, je over 2 weken voor misschien wel de helft terug kan inkopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef lf2 het volgende:
[..]
China reageert idd totaal niet op het nieuws.
Wss zal het zo wel weer herstellen dan
Jouw glazenbol is stukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, denk dat als je nu zelfs verkoopt op 800/23.3, je over 2 weken voor misschien wel de helft terug kan inkopen
Rustig, zei gisteren toch al dat het een bulltrap wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef roislecxe het volgende:
Jeuj een winstje gemaakt.
Nou weer kelderen
JAMAAR JAMAAR JAMAAR JAMAAR AAMJASJASAJSAMSAMquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Rustig, zei gisteren toch al dat het een bulltrap was
Ja ik weet het, het is al bijna net zo irritant als hoe langzaam we iedere keer stijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
JAMAAR JAMAAR JAMAAR JAMAAR AAMJASJASAJSAMSAM
duurt zo lang.
Eigenlijk is dit een ideale markt voor mensen die veel coins hebben (minstens 1,000 litecoins bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is al bijna net zo irritant als hoe langzaam we iedere keer stijgen
Gewoon naar $29.6 svp. Dat vastzitten is niet echt aangenaamquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:42 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik verwacht dat we weer gaan stijgen dit weekend$25.8
Ja maar als jij het zegt wil ik bijna gaan kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef GTAnoob het volgende:
Is idd bull trap, mini stijgingen waardoor mensen panic buyen, zorgt ervoor dat het lijkt alsof het omhoog gaat, maar het meerendeel zal blijven dumpen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een ideale markt voor mensen die veel coins hebben (minstens 1,000 litecoins bijvoorbeeld).
Die maken echt veel winst OF VERLIES op 1 dollar stijging en/of daling.
Hoeft niet eens 1 dollar te zijn, op 30 cent maken ze al vrij veel winst (zelfs na fees), and 30 dollar cent stijgingen/dalingen komen in een uur tijd misschien wel 3 of 4 keer voor.
Je kunt gewoon duizenden $ per dag verdienen als je veel litecoins hebt.
Je kunt net zoveel verliezen met zoveel coins natuurlijk he. Want ook zij weten niet wanneer die stijging of daling van 30ct komt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een ideale markt voor mensen die veel coins hebben (minstens 1,000 litecoins bijvoorbeeld).
Die maken echt veel winst op 1 dollar stijging en/of daling.
Hoeft niet eens 1 dollar te zijn, op 30 cent maken ze al vrij veel winst (zelfs na fees), and 30 dollar cent stijgingen/dalingen komen in een uur tijd misschien wel 3 of 4 keer voor.
Je kunt gewoon duizenden $ per dag verdienen als je veel litecoins hebt.
Daarom dalende trend omlaag, maar met golfjes naar boven en benedenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef GTAnoob het volgende:
Is idd bull trap, mini stijgingen waardoor mensen panic buyen, zorgt ervoor dat het lijkt alsof het omhoog gaat, maar het meerendeel zal blijven dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |