Ik zit op 46,5 miljoen Cpsquote:
Cookies per secondquote:
Verdomd irritant zijn ze, en duur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:
Wat zijn die bots die online zijn bij btc-e? Autmatisch verkopen en kopen of iets?
En kan ik er ook een nemen en hoe dat werkt?
Grandmacopalyse is eruit geloof ik of niet? Dat die oma;s helemaal boos werden en rooie cookies gingen maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en totaal doelloos. Beetje net zoals de koers op het moment![]()
Deze versie is wel leuker dan wat ik op mijn telefoon speelde.
Zijn ze rendabel? Wat doen ze precies?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verdomd irritant zijn ze, en duur.
Maar ik kan je niet aan de site helpen, heb ooit een link gezien hier...
Durf het je niet te zeggen. Hoop dat ze niet rendabel zijn want ze maken me goed gek met die domme orders de hele tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn ze rendabel? Wat doen ze precies?
Yup ben in for the time being...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
En kijk eens dikkies. Het stijgt gewoon he. Ik zei t toch.
Hahaha verstandige keuze, werkt goed voor je tochquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik koop pas weer in als het gaat dalen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha verstandige keuze, werkt goed voor je toch
Laatste paar dagen wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha verstandige keuze, werkt goed voor je toch
maak dr maar .5 van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef GTAnoob het volgende:
wtf ik doe heel ff dat kut koekie spel en LTC is naar 23.37 gesprongen? godverdomme >:(
Zit jij in fiat of coins?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
maak dr maar .5 van.
Ik doe ook niet mee voorlopig.
Volle bak fiat. Alles wat ik gister en vandaag doe, doe ik verkeerd. En ik word dr mopperig van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Zit jij in fiat of coins?
Ik zit in fiat.
Ik had net mijn coins moeten houden. Ik dacht dat de stijging van 2.75 naar 22.99 een bulltrap was, dus weer verkocht.
Ik voel me kut nu, het ziet ernaar uit dat ik fout was.
Dat is anders helemaaaaaaal niet te merkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volle bak fiat. Alles wat ik gister en vandaag doe, doe ik verkeerd. En ik word dr mopperig van.
Maakt mij niet uit waarheen als hij maar go'tquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is anders helemaaaaaaal niet te merken
Voor het eerst herken ik iets van wat je allemaal zegtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:27 schreef GTAnoob het volgende:
fuck it, ik ga niet panic buyen
fuck mij leven als het nu ineens naar $50 gaat of zo
Als dit een bull trap is, ben ik blij.
Zo niet, dan ben ik fucked.
Ik doe een keer iets goeds, en dan gebeurt precies het tegenovergestelde.
Jezus
Toch had ik deze stijging ook wel ff willen meedoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef GTAnoob het volgende:
Anyway, uiteindelijk zal het (komende weken) waarschijnlijk toch wel crashen ivm China
Ik gok zomaar dat dat een korte crash gaat zijn als ie echt hard onderuit gaat. Iedereen stapt dan vol in denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef GTAnoob het volgende:
Anyway, uiteindelijk zal het (komende weken) waarschijnlijk toch wel crashen ivm China
Is dat de opper-koersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:33 schreef Stryder het volgende:
Ik hou nu Huobi in de gaten, als dat echt doorstijgt nu kan het wel een rally naar boven worden.
Zo niet blijf ik er gewoon uit.
Yup, dat is nog steeds de opperkoers. Al worden de andere koersen iets onafhankelijker, maar niet veel.quote:
Ojaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
Goh wat is dat cookieclicker een onzinning spelleke zeg
Het gekut is ook dat je er geen flikker mee opschiet, want hoe meer je koopt hoe meer je per seconde krijgt en hoe duurder alles wordt. Het is na 100+ uur spelen gewoon hetzelfde als het eerste uur zo ongeveer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
Goh wat is dat cookieclicker een onzinning spelleke zeg
Maar er is geen doel dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gekut is ook dat je er geen flikker mee opschiet, want hoe meer je koopt hoe meer je per seconde krijgt en hoe duurder alles wordt. Het is na 100+ uur spelen gewoon hetzelfde als het eerste uur zo ongeveer.
En ja ik spreek uit ervaring
Ik op 22.99quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:40 schreef GTAnoob het volgende:
zoooo'n spijt dat ik mijn coins terug verkocht op 22.95 of zo.
IK HAAT MEZELF
Upgrades en achievements unlockenquote:
ja, ik wou ook ff snel winst pakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik op 22.99
En gekocht op 23.01 om 'even snel een winstje te pakken'.
En toen bang omdat het door de 23 ging, maar ja, als ik verkoop stijgt de boel weer offc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |