Ik dacht ook echt snel rijk te kunnen worden van die TIPSquote:
Waarom verkoop je je kontje achter het station.quote:
quote:
Ik ook. Ik voel keihard met je mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt snel rijk te kunnen worden van die TIPS. Had al gedroomd over een leuke vakantie enzo...
TIPSquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook. Ik voel keihard met je mee.
Omdat ik geruïneerd benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:49 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Waarom verkoop je je kontje achter het station.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik wilde klein beginnen, dus heb alles in CENT gepropt.
waarom ben je geruineerdquote:
Hoe is het daar eigenlijk mee? Qua rente dan bedoel ik. Is die bug gefixed?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik wilde klein beginnen, dus heb alles in CENT gepropt.
Lees de OP danquote:
Brussel-Noordquote:
Is gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk mee? Qua rente dan bedoel ik. Is die bug gefixed?
Geen idee, volgens mij een keer gelezen dat het gefixt was en dat het nu TIPS dood is ofzo...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk mee? Qua rente dan bedoel ik. Is die bug gefixed?
Das bijna een uur rijden, das te ver.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lees de OP dan
[..]
Brussel-Noord
Nee, ik heb werkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je zelf ook al bitcoins?
Spam.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb ondertussen wel al twee succesvolle topics gemaakt:GC / Wat zijn de ergste dingen die hier ooit op FOK! gebeurd zijn? #3
Tja, als ik niet werk word ik naar de keuken verbannen en aangezien ik daar geen pc tot mijn beschikking heb wordt dat een beetje lastig...quote:
Ditquote:
Mensen die 'wordt ik' typenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Tja, als ik niet werk wordt ik naar de keuken verbannen en aangezien ik daar geen pc tot mijn beschikking heb wordt dat een beetje lastig...
Te late edit WAT NOU! Ik zag het al toen ik m postte, sneller dan dit kan niet!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit
[..]
Mensen die 'wordt ik' typen
Te late edit![]()
Toch was ik snellerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Te late edit WAT NOU! Ik zag het al toen ik m postte, sneller dan dit kan niet!
Hey Annabel, ik heb voor jou een verassing in mijn broek zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Kan iemand me vertellen of de koers vannacht nog verder gaat stijgen?
Of zal ik nu instappen?
Groetjes, Annabel.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef mandy1989 het volgende:
[..]
Tja, als ik niet werk word ik naar de keuken verbannen en aangezien ik daar geen pc tot mijn beschikking heb wordt dat een beetje lastig...
Ik zei al, ik rij niet naar Brussel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hey Annabel, ik heb voor jou een verassing in mijn broek zitten.
Pas maar op, vannacht sta ik ineens naast je bed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zei al, ik rij niet naar Brussel.
Dan gok ik niet op een stijgende koersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pas maar op, vannacht sta ik ineens naast je bed.
Dat spel is zo verslavend hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Er zijn al 11 grandma's koekjes aan het bakken voor me
Stom spel.
Ik maak ongeveer 90K aan koekjes per seconde lacheeeeequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Er zijn al 11 grandma's koekjes aan het bakken voor me
Stom spel.
Ik pas 25.5. had het openstaan, en toen zag ik pas dat de ene oma die ik had gewoon doorging met bakken ook al keek ik niet. Nu ga ik zo een fabriek kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik maak ongeveer 90K aan koekjes per seconde lacheeeee
Mij haal je nooit meer in. 1 bitcoin voor mijn savegamequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik pas 25.5. had het openstaan, en toen zag ik pas dat de ene oma die ik had gewoon doorging met bakken ook al keek ik niet. Nu ga ik zo een fabriek kopen
1 koekje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Mij haal je nooit meer in. 1 bitcoin voor mijn savegame
ewa annabelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Kan iemand me vertellen of de koers vannacht nog verder gaat stijgen?
Of zal ik nu instappen?
Groetjes, Annabel.
Volgens mij wel...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef roislecxe het volgende:
Het spel slaat toch vanzelf op?
Onderin staat telkens 'saved'
Hoi kachel van de arabolen,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ewa annabel
koers zal sws niet zo inzakke dnk ik vlgende week hoor je meer over mij enzo
groetjes
kachel van de arabolen
Annabel laat je tieten zien!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi kachel van de arabolen,
Dus ik moet nu instappen?
groentjes Annabel.
eyo annabelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi kachel van de arabolen,
Dus ik moet nu instappen?
groentjes Annabel.
Hoi kachel,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
eyo annabel
khoorde laatst van groenteman dat hij bitmunto's aksepteert ofso nu zegt hij naar de maan gaat hij egt naar de maan toe ofso? ey kspreek je nog he ouwe
kzou niet instappen. ligt aan het type schoenen
groetjes van je ekte boy kachel
Trolletjequote:
Ik ben weer ff weg, bedenk me ineens dat ik een studieopdracht moet inleveren. Deadline 0:00 uur. TikTak TikMotherfuckinTak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |