Yep. Kan niet zonder.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nog een oude iPhone 4 thuis liggen, ding deed al tijden dwars en heb een tijdje een 5s als vervanging. Nu gebruik ik die oude 4 nog als mp3 speler voor in de keuken, en heb hem gisteren gereset in iTunes. Nu jankt dat ding dat ik hem niet kan activeren zonder SIMkaart en aangezien in de 5s een nano sim zit heb ik geen SIMkaart voor dat ding. Is een SIMkaart persé nodig?
Ah, precies de reden waarom mijn iPhone nog gewoon ios6 heeftquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gisteren mn oude ipod 4g even aan gehad waar iOS 6 op staat. Heb ik bij nader inzien toch liever 6 dan 7
Oke, dan moet ik ff op de zaak kijken of ik daar nog de oude SIM heb liggen. Bedankt.quote:
Heb ze gemaild, ze zeggen dat het geen Apples zijn, maar gelijkwaardige en hoge kwaliteit isquote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het feit dat het woord 'Apple' op die hele pagina niet te vinden is zou genoeg moeten zeggen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ze gemaild, ze zeggen dat het geen Apples zijn, maar gelijkwaardige en hoge kwaliteit is
Kan niemand mij helpen!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom kan ik sinds vanmorgen met mijn IPad en iPhone 4s op iTunes die ik geupdated hebt eerst, niet meer synchroniseren?
als je wat meer uitleg geeft dan alleen dat misschien?quote:
Beter lezenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
als je wat meer uitleg geeft dan alleen dat misschien?
Dat had ik ook. Dit is denk ik de makkelijkste manier om het op te lossen.quote:
Dank je, en wow..... misschien maar mn iPhone verkopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef Merkie het volgende:
Zulke apps zijn niet toegestaan in de App Store. Ze stonden er ooit wel in, maar zijn verwijderd. Lees maar.
Dat cirkeltje was GPRS.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor deze digibeet he.... is dat GRPS vergelijkbaar metw at bij de 3Gs dan het "cirkeltje" was? ofwel dat je geen 3G hebt maar wel iets (trage shit dus)?
Ja precies, dat bedoelde (en dacht) ik ook.quote:
De batterij van de 5s is net zo sucky?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat had ik trouwens ook wel eens verwacht.... dat die 5s niet continu aan t infuus zou moeten liggen zoals mijn 3Gs. Valt ook vies tegen moet ik zeggen
Ding is wel in een tiet weer opgeladen!
Maar ook in een tiet weer leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |