Daar heb ik ook last van ja..geen geluid meer -afgezien van bellen en oordopjes gebruiken-quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:10 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een bug in de sofware gestopt dat die voor geen meter meer loopt. Zodoende dat mensen een nieuwe iPhone gaan halen.
Omdat je oude telefoon dan wel goed loopt en dus geen nieuwe haaltquote:Op zondag 26 januari 2014 14:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van ja..geen geluid meer -afgezien van bellen en oordopjes gebruiken-
Geen geluid? Zon ding kost klauwen met geld..en dan op tweakers lezen dat de 5S bugs/problemen ervaart met het 1 of ander waarbij men hoopt/verondersteld dat het in de volgende update wel weer verholpen wordt....
geweldig beleid bij Appel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De goede oude Nokia![]()
Ik bash apple niet, het word gewoon met de dag slechter hoe ze met de klanten omgaan..ik heb zelf ook een iPhone 4S..ding is waardeloos(geworden)
En waarom kan je niet -gemakkelijk- downgraden van firmware.....?
Ik heb die van mij weggeven, zou er nooit een cent voor betalen. Maar als Apple 29 voor de 'echte' vraagt, waarom zou je dan als webshop daar zo ver onder gaan zitten. Is juist een mooie margeproductquote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.kabelvooriphone.nl/webshop/iphone-earpods/detail/76/iphone-earpods-.html
Hier bieden ze voor 15 euro een paar EarPods aan, weet iemand of je dan echte krijgt of Chinese
oh de mijne gingen na een jaar stuk, vond ze niet heel slechtquote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb die van mij weggeven, zou er nooit een cent voor betalen. Maar als Apple 29 voor de 'echte' vraagt, waarom zou je dan als webshop daar zo ver onder gaan zitten. Is juist een mooie margeproduct
Het feit dat het woord 'Apple' op die hele pagina niet te vinden is zou genoeg moeten zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.kabelvooriphone.nl/webshop/iphone-earpods/detail/76/iphone-earpods-.html
Hier bieden ze voor 15 euro een paar EarPods aan, weet iemand of je dan echte krijgt of Chinese
mijn god niet eens gemerktquote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het feit dat het woord 'Apple' op die hele pagina niet te vinden is zou genoeg moeten zeggen.
ik zou die 4-5 maanden even wachtenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
Mag in mei mijn abbo verlengen. Heb nu een 4s. Wil gaan voor de 5s. Doen ? Of nog wachten op de eventuele iPhone 6 ( als hij dit jaar nog uitkomt).
Nieuwe iPhone zal september/oktober pas komen. Maar met dat wachten, je kan ook drie jaar wachten tot de iphone 7 komt dus dat ligt aan jezelfquote:Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
Mag in mei mijn abbo verlengen. Heb nu een 4s. Wil gaan voor de 5s. Doen ? Of nog wachten op de eventuele iPhone 6 ( als hij dit jaar nog uitkomt).
waarom koop je niet een 5 danquote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik lees, o.a reacties op mijn berichtje dat ik er één wil, veel negatieve dingen over de iPhone 4s. Hmm
Mijn huidige abonnement is bijna afgelopen en dan wou ik de 4s doen. De 5 is me veel te duurquote:
iOS 7 loopt nu ook prima op de 4 hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef gniffie het volgende:
De nieuwe IOS 7.1 zou er toch voor zorgen dat het OS weer een beetje fatsoenlijk vloeiend loopt op de 4 en de 4S?
mwah vind m toch wat traag, zie regelmatig lagquote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef LogiteX het volgende:
[..]
iOS 7 loopt nu ook prima op de 4 hoor
Op de 4S loopt iOS 7 prima, op de 4 is het aardig drama.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef gniffie het volgende:
De nieuwe IOS 7.1 zou er toch voor zorgen dat het OS weer een beetje fatsoenlijk vloeiend loopt op de 4 en de 4S?
Ah kijk dit stelt me weer een beetje gerustquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de 4S loopt iOS 7 prima, op de 4 is het aardig drama.
Ik ook ja.. Zonde dat downgraden niet toegelaten wordtquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gisteren mn oude ipod 4g even aan gehad waar iOS 6 op staat. Heb ik bij nader inzien toch liever 6 dan 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |