Heb ze gemaild, ze zeggen dat het geen Apples zijn, maar gelijkwaardige en hoge kwaliteit isquote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het feit dat het woord 'Apple' op die hele pagina niet te vinden is zou genoeg moeten zeggen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ze gemaild, ze zeggen dat het geen Apples zijn, maar gelijkwaardige en hoge kwaliteit is
Kan niemand mij helpen!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom kan ik sinds vanmorgen met mijn IPad en iPhone 4s op iTunes die ik geupdated hebt eerst, niet meer synchroniseren?
als je wat meer uitleg geeft dan alleen dat misschien?quote:
Beter lezenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
als je wat meer uitleg geeft dan alleen dat misschien?
Dat had ik ook. Dit is denk ik de makkelijkste manier om het op te lossen.quote:
Dank je, en wow..... misschien maar mn iPhone verkopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef Merkie het volgende:
Zulke apps zijn niet toegestaan in de App Store. Ze stonden er ooit wel in, maar zijn verwijderd. Lees maar.
Dat cirkeltje was GPRS.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor deze digibeet he.... is dat GRPS vergelijkbaar metw at bij de 3Gs dan het "cirkeltje" was? ofwel dat je geen 3G hebt maar wel iets (trage shit dus)?
Ja precies, dat bedoelde (en dacht) ik ook.quote:
De batterij van de 5s is net zo sucky?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat had ik trouwens ook wel eens verwacht.... dat die 5s niet continu aan t infuus zou moeten liggen zoals mijn 3Gs. Valt ook vies tegen moet ik zeggen
Ding is wel in een tiet weer opgeladen!
Maar ook in een tiet weer leeg
Slecht netwerk? Welke provider is dat?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, dat bedoelde (en dacht) ik ook.
Nah. Lekker. Ik heb bijna continu GPRS in m'n beeld staan ipv 3G.
Zit je midden in de stad
Geen idee wat er aan de hand is hoor, maar dat na m'n nieuwe abonnement en telefoon is t bijna een grotere ramp dan proberen te facebooken op de 3Gs
T-Mobile.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Slecht netwerk? Welke provider is dat?
Je bent niet de enige die daar problemen mee heeft geloof ikquote:
Ben is toch T-mobile netwerk?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Hamster. het volgende:
Ik zit bij Ben. Dat is net zo'n drama. Als ik ook maar 2km van Amsterdam vandaan ben krijg ik gprs
Ik kreeg vorig jaar toen ik in hartje Amsterdam was GPRS met m'n iphone 4quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Hamster. het volgende:
Ik zit bij Ben. Dat is net zo'n drama. Als ik ook maar 2km van Amsterdam vandaan ben krijg ik gprs
Ik blijf toch maar bij kpn denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar toen ik in hartje Amsterdam was GPRS met m'n iphone 4Was even langs de Apple Store gegaan omdat ik in de buurt was, zei zo'n genie dat dat normaal was in Amsterdam
was trouwens tmobile
Daar zal je dan ook voor betalenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik blijf toch maar bij kpn denk ikze zijn niet goedkoop maar het netwerk is
meer is soms wél beterquote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zal je dan ook voor betalenZelf blijf ik gewoon bij T-Mobile, zit SMS en bel namelijk nauwelijks en heb hier in Drenthe altijd wel bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |