Slecht netwerk? Welke provider is dat?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, dat bedoelde (en dacht) ik ook.
Nah. Lekker. Ik heb bijna continu GPRS in m'n beeld staan ipv 3G.
Zit je midden in de stad
Geen idee wat er aan de hand is hoor, maar dat na m'n nieuwe abonnement en telefoon is t bijna een grotere ramp dan proberen te facebooken op de 3Gs
T-Mobile.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Slecht netwerk? Welke provider is dat?
Je bent niet de enige die daar problemen mee heeft geloof ikquote:
Ben is toch T-mobile netwerk?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Hamster. het volgende:
Ik zit bij Ben. Dat is net zo'n drama. Als ik ook maar 2km van Amsterdam vandaan ben krijg ik gprs
Ik kreeg vorig jaar toen ik in hartje Amsterdam was GPRS met m'n iphone 4quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Hamster. het volgende:
Ik zit bij Ben. Dat is net zo'n drama. Als ik ook maar 2km van Amsterdam vandaan ben krijg ik gprs
Ik blijf toch maar bij kpn denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar toen ik in hartje Amsterdam was GPRS met m'n iphone 4Was even langs de Apple Store gegaan omdat ik in de buurt was, zei zo'n genie dat dat normaal was in Amsterdam
was trouwens tmobile
Daar zal je dan ook voor betalenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik blijf toch maar bij kpn denk ikze zijn niet goedkoop maar het netwerk is
meer is soms wél beterquote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zal je dan ook voor betalenZelf blijf ik gewoon bij T-Mobile, zit SMS en bel namelijk nauwelijks en heb hier in Drenthe altijd wel bereik
Simyo heeft ook KPN-netwerk en is wel goedkoop.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik blijf toch maar bij kpn denk ikze zijn niet goedkoop maar het netwerk is
Misschien is het toeval dat ik steeds bereik heb als ik in de metro op m'n telefoon kijk, maar ja dat klopt wel geloof ik. In Londen wel wat problemen, maar dan ga je ook wat dieper onder de grond :pquote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor de veelgebruikers van de (Rotterdamse) metro: Klopt het dat je met KPN ondergronds wel 3G hebt?
Heb nu Vodafone en zodra ik ondergronds ben met de metro doet het internet helemaal niet (zelfs geen WhatsApp) ondanks de GPRS-verbinding.
Waarom zie je voor het gemak maar even de extreem trollerige opmerking van O.us over het hoofd? Of is trollen wel toegestaan als we lekker gezamenlijk aartsvijand en babymoordenaar Samsung afbranden? Over oogkleppen gesprokenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook nog niet over uit of hij werkelijk zo stom is als hij zich voordoet of dat het echt allemaal getroll is.
Jij doet anders net zo hard en kinderachtig mee met je gebash op Samsung dus steek de hand even in eigen boezem.quote:
Meid tochquote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Jij doet anders net zo hard en kinderachtig mee met je gebash op Samsung dus steek de hand even in eigen boezem.
Je weet best wat ik bedoel: lekker polariserend bezig zijn om gezamenlijk Samsung af te branden, maar als iemand dan een andere mening heeft werpen de fanboys er zich als dolle honden op. En dan zo'n onschuldige en hautaine houding aannemenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meid toch. Ik gaf mijn mening over het soort plastic, en daar vloeide een discussie uit door een butthurt Samsunghuilie. Kan ik weinig aan doen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Waarom zie je voor het gemak maar even de extreem trollerige opmerking van O.us over het hoofd? Of is trollen wel toegestaan als we lekker gezamenlijk aartsvijand en babymoordenaar Samsung afbranden? Over oogkleppen gesproken
quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
altyd die kutmarokane weer dit kan niet langer dogaan stem geeert pvv op 1
Je zet anders een prima trol neer in dit topic, waar andere trollen (Dimens) weer op afspringen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meid toch. Ik gaf mijn mening over het soort plastic, en daar vloeide een discussie uit door een butthurt Samsunghuilie. Kan ik weinig aan doen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel: lekker polariserend bezig zijn om gezamenlijk Samsung af te branden, maar als iemand dan een andere mening heeft werpen de fanboys er zich als dolle honden op. En dan zo'n onschuldige en hautaine houding aannemen
Edit: niet dat polariseren soms niet tof is hoor
Ja, mijn mening die het tegenovergestelde van jullie is is natuurlijk een troll. Gepost in een iPhonetopic. Dagen geleden. Juist. Hebben jullie niks beters om over te janken, dames?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Je zet anders een prima trol neer in dit topic, waar andere trollen (Dimens) weer op afspringen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Want een Samsung heeft geen glas natuurlijkKom aub niet aanzetten met dit soort kulargumenten.
quote:
Volgens mij bij jij degene die aan het janken is. Ik geef gewoon mijn mening. Die wordt alleen niet gewaardeerd, omdat die niet in jullie straatje past. Met die tweede post bedoel je natuurlijk jezelf aangezien "lezen" soms ook al te moeilijk voor je is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
altyd die kutmarokane weer dit kan niet langer dogaan stem geeert pvv op 1
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef editoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij bij jij degene die aan het janken is. Ik geef gewoon mijn mening. Die wordt alleen niet gewaardeerd, omdat die niet in jullie straatje past.
Ga lekker ergens ander janken dan, als er dingen langs komen waar je niet tegen kan. Alsof alleen Apple-aanbidders in dit topic mogen komen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik begon geen kansloze discussie en haal geen oude koeien uit de sloot. Ik was die discussie allang vergeten, nu kom jij met jouw gejank weer terug.
Maar het geeft niet meisje, ga maar slapen. Je had vast een zware dag.
Ik jank ja?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef editoor het volgende:
[..]
Ga lekker ergens ander janken dan, als er dingen langs komen waar je niet tegen kan. Alsof alleen Apple-aanbidders in dit topic mogen komen.
Overduidelijk. Je zit steeds te janken over mijn mening, plus dat je mijn zinnen ook nog eens verkeerd opvat, wat toch echt aan jezelf ligt.quote:
Tuurlijk meid. Ben je trouwens al klaar met dit topic te verneuken door te blijven janken of moet ik alvast mijn 5S opladen en koffie gaan zetten?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef editoor het volgende:
[..]
Overduidelijk. Je zit steeds te janken over mijn mening, plus dat je mijn zinnen ook nog eens verkeerd opvat, wat toch echt aan jezelf ligt.
Ga dat gerust doen, je zal zeker niet gemist worden. Er zijn al genoeg trollen op dig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk meid. Ben je trouwens al klaar met dit topic te verneuken door te blijven janken of moet ik alvast mijn 5S opladen en koffie gaan zetten?
Ik ook van jou, meisje van mequote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef editoor het volgende:
[..]
Ga dat gerust doen, je zal zeker niet gemist worden.
Jij weet mij mening niet en die doet er ook helemaal niet toe. Ik wees je gewoon ergens op.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn mening die het tegenovergestelde van jullie is is natuurlijk een troll. Gepost in een iPhonetopic. Dagen geleden. Juist. Hebben jullie niks beters om over te janken, dames?
Al die matige trolls zijn op den duur ook extreem vermoeiend.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef APK het volgende:
Dit is echt een van de meest vermoeiende topics om te volgen
Ach, het is zo fucking onnodigquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Al die matige trolls zijn op den duur ook extreem vermoeiend.
Ik kan mij nog wel herinneren dat jij geen plasma wilde met dezelfde rede dat je geen producten van Apple wilde. Nu heb je ze beiden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, het is zo fucking onnodig![]()
Ik had een Samsung en nu heb ik een iPhone.
Zo geen zin om dan nog een hele tijd over die Samsung te gaan mekkeren
Nooit last van, maar ik gebruik een macbookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
OpgelostDriver wegmikken en opnieuw laten installeren.
Dat zal inderdaad wat vloeiender werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nooit last van, maar ik gebruik een macbook
Ik zou gewoon je taak uitvoeren en de boel opschonen zodat het allemaal wat leuker en gezelliger blijft.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef APK het volgende:
Dit is echt een van de meest vermoeiende topics om te volgen
op dit moment in de metro bij Blijdorp en alleen bij het binnenrijden van de tunnel even geen inet maar nu weer primaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor de veelgebruikers van de (Rotterdamse) metro: Klopt het dat je met KPN ondergronds wel 3G hebt?
Heb nu Vodafone en zodra ik ondergronds ben met de metro doet het internet helemaal niet (zelfs geen WhatsApp) ondanks de GPRS-verbinding.
Oh shit even niet bij stil gestaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoesjes disscussie kom er maar in
Ik vind het ook zonde maar ik vind het nog minder als mijn telefoon compleet onder de krassen enz zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Dimens het volgende:
Hoesje om iPhone = als seks met condoom.
Is dat een serieuze vraag?quote:
Haha ja ben serieus benieuwd. Ik heb ook een hoesje om m'n iPhone, maar zo eentje waar je 't uit kan schuiven. Want als ik 't gebruik, vind ik 't ook zonde om er een hoes omheen te hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?
Aangezien ik even was vergeten dat iPhone liefhebbers een hekel hebben aan hoesjes enz om hun foon
Oh ik heb een flip case hoesje besteld. Vind ik het fijnst denk ik omdat ik mijn telefoon altijd in mijn tas doequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Haha ja ben serieus benieuwd. Ik heb ook een hoesje om m'n iPhone, maar zo eentje waar je 't uit kan schuiven. Want als ik 't gebruik, vind ik 't ook zonde om er een hoes omheen te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Via Ebay dus ik hoop dat hij er eerder is dan mijn iPhoneEn dat andere mensen het zonde vinden boeit me verder weinig. Het is mijn telefoon haha
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |