Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende: Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Het schijnt van wel ja. Ik hoop al een tijdje op een rit naar Breda, even langs het HQ om een mapje te scoren. Maar goed, vanuit het noorden is die kans niet heel groot.
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.
Niet dat EW inmiddels 1600/1700 chauffeurs heeft. Dus snap het wel dat ze die niet opsturen. En idd vinden ze het prima dat je langs komt op het HQ. Daar nog een tas en een lading pennen gescoord na de zomer. Loopt ook best wat leuks rond daar hoor
Op vrijdag 17 januari 2014 19:49 schreef zazzel het volgende: Niet dat EW inmiddels 1600/1700 chauffeurs heeft. Dus snap het wel dat ze die niet opsturen. En idd vinden ze het prima dat je langs komt op het HQ. Daar nog een tas en een lading pennen gescoord na de zomer. Loopt ook best wat leuks rond daar hoor
Bij de dames van de planning? Er loopt daar nou toch ook een vent rond ofzo?
Bij de instructie toen: Ja en alles wat je dwarszit onderweg bel maar door, daar hebben we ze voor aangenomen. Eigenlijk was die vent best wel een baas.
Maar even semi on-topic, nu ik echt werk heb en dus geen OV meer ga ik eens wat serieuzer voor een auto kijken
Nou is de vraag: iemand die weet of 306'jes een beetje betrouwbaar zijn? Ik vind het wel toffe wagentjes en ze rijden ook niet verkeerd vind ik. Zie ook dat ze qua aanschaf niet duur zijn, maar ik heb dus geen idee of die dingen betrouwbaar zijn.
Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Solidberg het volgende: Zijn er bij AR voornamelijks mannen? In dat super filmpje van AR zag ik alleen maar mannen
Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Irritatie100 het volgende: Maar even semi on-topic, nu ik echt werk heb en dus geen OV meer ga ik eens wat serieuzer voor een auto kijken
Nou is de vraag: iemand die weet of 306'jes een beetje betrouwbaar zijn? Ik vind het wel toffe wagentjes en ze rijden ook niet verkeerd vind ik. Zie ook dat ze qua aanschaf niet duur zijn, maar ik heb dus geen idee of die dingen betrouwbaar zijn.
Diesels gaan wel, maar zuipen. Benzine, vooral de 1.6i is betrouwbaar. Voor de rest prima, maar een beetje emotieloze bakkies
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Solidberg het volgende: Zijn er bij AR voornamelijks mannen? In dat super filmpje van AR zag ik alleen maar mannen
Grappig, bij EW zitten juist (bijna?) alleen maar vrouwen op het kantoor.
Ik word altijd gebeld door Mark. Volgens mij heeft die een crush op mij ofzo
Er zijn 2 Marken ( ) he. Ik werd in de auto gebeld door die dame, of ik ALSJEBLIEFT niet wilde vergeten om in Zwolle dat navigatiesysteem op te halen. Verder is er ook zo'n vent die je helemaal gaat bedanken als je een rit aanneemt.
Hij vroeg of ik een dag lokatiewerk wilde doen bij de vogel, mjah okay dan, hij zo Yes! Bedankt man, tof! En toen ging hij het op de mail zetten en hing hij op.
Eerst sprak ik Jeroen wel veel, maar tegenwoordig inderdaad ook vaak een Mark of Bart.
Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Irritatie100 het volgende: Maar even semi on-topic, nu ik echt werk heb en dus geen OV meer ga ik eens wat serieuzer voor een auto kijken
Nou is de vraag: iemand die weet of 306'jes een beetje betrouwbaar zijn? Ik vind het wel toffe wagentjes en ze rijden ook niet verkeerd vind ik. Zie ook dat ze qua aanschaf niet duur zijn, maar ik heb dus geen idee of die dingen betrouwbaar zijn.
Op zich prima auto's, maar ze worden wel een beetje oud. Bovendien, omdat ze zo goedkoop zijn worden ze ook veel gereden door mensen die bezuinigen op onderhoud. Er zullen dus veel rotte appels tussen zitten.
Ze waren ook op de personeelsborrel in Breda Maar die verdeling van personeel zal wel een richtlijn zijn. Wordt vaak genoeg gebeld door 'topchauffeur planners' of privé chauffeur planning.
Op vrijdag 17 januari 2014 19:55 schreef Amoeba het volgende: Hij vroeg of ik een dag lokatiewerk wilde doen bij de vogel, mjah okay dan, hij zo Yes! Bedankt man, tof! En toen ging hij het op de mail zetten en hing hij op.
Eerst sprak ik Jeroen wel veel, maar tegenwoordig inderdaad ook vaak een Mark of Bart.
Die herken ik! Is altijd heel vriendelijk idd. Maar die Gino klinkt soms iets te 'doorgepland'. Volgens mij is hij zijn werk af en toe helemaal zat
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Onder de categorie degelijk en zuinig: -Nissa Almera -Suzuki Swift -Toyota Corolla -Honda Civic -VW Golf 3(degelijk),4(degelijk en zuing) -Peugeot 206
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Wat voor motor zit er in die '404 - De pagina is niet gevonden.'?
Wat auto's uitzoeken betreft, ik heb een nieuw schatje die op m'n lijstje staat: Importeren vanuit Engeland en je hebt een (in Nederland) zeldzame wolf in schaapskleren. Zit een 6.0 V8 in met bijna 500pk
Wat voor motor zit er in die '404 - De pagina is niet gevonden.'?
Wat auto's uitzoeken betreft, ik heb een nieuw schatje die op m'n lijstje staat: [ afbeelding ] Importeren vanuit Engeland en je hebt een (in Nederland) zeldzame wolf in schaapskleren. Zit een 6.0 V8 in met bijna 500pk
vind de golden versie mooier.. Zon ute is ook erg dik...
Die auto's zijn echt extreem zuinig. 1:25 is haalbaar, 1:20,met goed doorrijden ook nog. En ze rijden als een volwassen auto. Ik denk dat ze ook wel waardevast zijn (voor zover een auto dat kan zijn). En zeer betrouwbaar. Dus ondanks de prijs toch wel een aanrader. Mijn pa heeft een Golf 4 met die 1.9TDI gehad, bij 360.000 verkocht en hij deed het nog als nieuw, alleen normaal onderhoud en een keer een nieuwe dynamo.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
vind de golden versie mooier.. Zon ute is ook erg dik...
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan. Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef joppie_saus het volgende: Ik rij met onze Fabia 1.2 gemiddeld 1 op 11 bij 140 op cruise dus waar je die verbruikscijfers vandaan haalt...
Van een vriend die hem op vakantie meegehad heeft. Maar je vergelijkt nu benzine met diesel...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan. Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan. Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
Wij hebben een jaar of 3 een 306 1.6 gehad uit 1993 zonder stuurbekrachtiging, airco, elektrische ramen en airbag. Meer kwestie van een stuur en pedalen en that's it. Onderhand beginnen ze wel echt oud te worden. Echt zuinig reed hij niet, 1:10 ongeveer. Ik ging er vaak mee naar school uur heen uur terug. Aan het eind werd hij onbetrouwbaar, zuipte olie, ging ontzettend stotteren en afslaan. Bij een tankstation begaf hij het toen opnieuw. Heeft mijn moeder hem naar de Turkse autohandelaar naast het station geduwd en voor 200 euro dat ding achtergelaten.
Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef Mallet het volgende: Wij hebben een jaar of 3 een 306 1.6 gehad uit 1993 zonder stuurbekrachtiging, airco, elektrische ramen en airbag. Meer kwestie van een stuur en pedalen en that's it. Onderhand beginnen ze wel echt oud te worden. Echt zuinig reed hij niet, 1:10 ongeveer. Ik ging er vaak mee naar school uur heen uur terug. Aan het eind werd hij onbetrouwbaar, zuipte olie, ging ontzettend stotteren en afslaan. Bij een tankstation begaf hij het toen opnieuw. Heeft mijn moeder hem naar de Turkse autohandelaar naast het station geduwd en voor 200 euro dat ding achtergelaten.
Hehe, klinkt goed
Ik kijk meer naar modellen van rond 2000, die zijn ook rond 1500 euro over het algemeen.
Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef Solidberg het volgende: Er heeft een hiker ook nog een VW Transporter in Amersfoort afgeleverd met volgens mij complete lege band Heeft zeker lekker gereden.
Is dat op de Nijkerkerstraat? Heb daar vandaag wel een Transporter afgeleverd....
Ik heb laatst auto's tot 1000 euro gezocht op Marktplaats. Kwamen ook een paar aardige 306jes voorbij. Alleen zijn ze volgens mij (1.6 en 1.8) niet zuinig.
Oh zo. Ze was niet thuis man. Maar ze is ook echt zo'n domme kut die waarschijnlijk haar havo nog niet heeft dus zoveel boeide het me nu ook weer niet.
Oh zo. Ze was niet thuis man. Maar ze is ook echt zo'n domme kut die waarschijnlijk haar havo nog niet heeft dus zoveel boeide het me nu ook weer niet.
Oh zo. Ze was niet thuis man. Maar ze is ook echt zo'n domme kut die waarschijnlijk haar havo nog niet heeft dus zoveel boeide het me nu ook weer niet.
Wacht even. Jíj een ex? En ze heeft jou níet gedumpt maar jij haar? De tering, dat wijf moet wel een kop als een bak met oorwurmen hebben
Had dan een trio geregeld. Nee serieus, er zat vroeger niks in. Bleef vaak thuis, gezeik om haar leerplicht, is na havo 4 van school gegaan en nooit meer iets van gehoord. Ze was helemaal into honden en wilde later een eigen uitlaatservice beginnen. Dus ging ze thuisstudie en shit doen, en ik wed dat ze die na haar 18de nooit heeft afgemaakt.
Wacht even. Jíj een ex? En ze heeft jou níet gedumpt maar jij haar? De tering, dat wijf moet wel een kop als een bak met oorwurmen hebben
2 Exen. Inderdaad is die uit Reuver weinig aantrekkelijk, maar ook niets mee gedaan. Mijn andere ex was wel knap, vond ik dan. In ieder geval zeker niet lelijk.
Het klinkt krom, maar zij maakte het uit. Maar ik sprak haar niet zoveel omdat ze nooit op school was en Deurne - Reuver toch een flink stuk was. Daarna wilde ze nog wel eens hangen en praten maar ditchte ik haar.
2 Exen. Inderdaad is die uit Reuver weinig aantrekkelijk, maar ook niets mee gedaan. Mijn andere ex was wel knap, vond ik dan. In ieder geval zeker niet lelijk.
Het klinkt krom, maar zij maakte het uit. Maar ik sprak haar niet zoveel omdat ze nooit op school was en Deurne - Reuver toch een flink stuk was. Daarna wilde ze nog wel eens hangen en praten maar ditchte ik haar.
Basisschool relaties gaan toch altijd stuk, daar moet je mee leven. Ook al is het zo'n lange tijd terug
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
2 Exen. Inderdaad is die uit Reuver weinig aantrekkelijk, maar ook niets mee gedaan. Mijn andere ex was wel knap, vond ik dan. In ieder geval zeker niet lelijk.
Het klinkt krom, maar zij maakte het uit. Maar ik sprak haar niet zoveel omdat ze nooit op school was en Deurne - Reuver toch een flink stuk was. Daarna wilde ze nog wel eens hangen en praten maar ditchte ik haar.
Dit heb ik wel gemist hoor.. Met je brakke kop in de Starbucks om 07.00. Ziet er naar uit dat ik een privé chauffeur heb naar Meerkerk. Geen hond te bekennen hier.
Over vage liefdes... M'n huisgenoot had een super lekkere chick, heeft hij haar gedumpt voor een beachboy. Like wtf?
Niets tegen homo's voordat er een bom ontploft maar had deze niet aan zien komen. En zonde van haar...
Voor lage kosten? Toyota yaris of een Starlet. Sowieso 'voor goeiekopie' moet je een japanner hebben. Vriendin heeft een yaris, we gebruiken hem allebei. Als je erg (errug) rustig rijdt haal je met zomerbanden wel 1:20, met winterbanden 1:19. Als je normaal rijdt haal je in alle gevallen wel 1:17. Wegenbelasting is bijna niks (825 kg ofzo) en onderhoud bestaat uit jaarlijks een beurtje (of iets minder). Retebetrouwbaar. That is, als imago je niet zoveel doet. Het is niet de stoerste auto.
Ik had een maatje met een 306 XSI (de snelle versie dus) en dat ding hield ie voor weinig rijdend, maar uiteindelijk kreeg ie toch wel kosten. Comfort valt niet tegen, onderstel was ook best goed.
Hoeveel KM's verwacht je te gaan maken per jaar?
[ Bericht 44% gewijzigd door PogoSticK op 18-01-2014 08:59:13 ]
Zoo weer terug naar huis.. Kwam ik vanochtend precies om half 9 bij de snelweglocatie in Meerkerk, niemand te bekennen. Dus ik zag het al weer gebeuren dat ik weer naar huis kon. Maar EW belde al, om te vragen of ik op tijd was aangekomen. Aangezien 2 andere de bus gemist hadden in Vianen waardoor ze een uur later waren :p Bleek de auto op een ander adres in Meerkerk te staan. Die lui vet chagrijnig omdat 'we' te laat waren. Ik naar Zevenaar met dat hok, wat lompe en lawaaierige bus zeg! Kwam daar aan, bleek het helemaal niet nodig te zijn zo vroeg te komen. Moest perse van de LM. Maar wel wat aan m'n dag zo!
Nee was 1 of ander taxi opleidingsbedrijf, krijg ik waarschijnlijk wel 4u praktijkles in en moet er ook dat RDW examen daarin doen...
Had wel een paar keer de bodemplaat te pakken van dat ding, over hobbels en de bekende Amsterdamse bruggetjes. Achja. hoe sneller je de Prius'en sloopt hoe beter.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Nee was 1 of ander taxi opleidingsbedrijf, krijg ik waarschijnlijk wel 4u praktijkles in en moet er ook dat RDW examen daarin doen...
Had wel een paar keer de bodemplaat te pakken van dat ding, over hobbels en de bekende Amsterdamse bruggetjes. Achja. hoe sneller je de Prius'en sloopt hoe beter.
Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef Viezze het volgende: De snelheid zit er goed in de laatste tijd. Ben benieuwd of iedereen zijn/haar tentamens haalt
Afrijden is best vermakelijk trouwens. Examinator achterin de taxi met van die stomme vragen en opdrachten. "Wat doe je als nu de ruitenwissers ermee ophouden?"
Afrijden is best vermakelijk trouwens. Examinator achterin de taxi met van die stomme vragen en opdrachten. "Wat doe je als nu de ruitenwissers ermee ophouden?"
Afrijden is best vermakelijk trouwens. Examinator achterin de taxi met van die stomme vragen en opdrachten. "Wat doe je als nu de ruitenwissers ermee ophouden?"
Wat is daar het politiek correcte antwoord op? Ik gok niet 'De hele auto vervloeken, op de motorkap springen en daarna de ANWB bellen'
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Wat is daar het politiek correcte antwoord op? Ik gok niet 'De hele auto vervloeken, op de motorkap springen en daarna de ANWB bellen'
De auto stoppen, zekering controleren en als die stuk is en je hebt geen reserve dan de zekering van bijvoorbeeld de radio eruit nemen en erin stoppen.
De auto stoppen, zekering controleren en als die stuk is en je hebt geen reserve dan de zekering van bijvoorbeeld de radio eruit nemen en erin stoppen.
Moet je dan ook de teller stoppen voor de klant? Of mag die lekker dokken voor het probleem van de auto
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Babananana het volgende: Moet je dan ook de teller stoppen voor de klant? Of mag die lekker dokken voor het probleem van de auto
Haha dat zou mooi worden. De eerste taxichauffeur die zo'n geintje bij mij uithaalt en de teller laat lopen zou ik helemaal niks betalen.
Neemt niet weg dat het niet realistisch is, want veel taxichauffeurs zijn gewoon uitschot.
Ik ben een keer in de middle of nowhere uit een taxi gezet omdat de auto begon te roken. Maar dat was niet in Nederland. De chauffeur wilde ook nog geld hebben, maar dat vonden wij niet zo'n goed idee.
Zo.weer thuis. Sorry voor de file op de a7.. Wij zijn erg klantvriendelijk. Meter pas aan als we wegrijden en bij vertraging door een defect word de verloren tijd verrekend. Toch 32cent per minuut.
De teringlijers die opzettelijk een file creëren omdat ze aandacht willen kun je maar op één manier hun aandacht geven: rijbewijs afpakken en een tijdje in de kluis houden
Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef S-RS het volgende: Ach, ze blokkeren toch alleen de weg voor zichzelf, niemand anders die daar naar niemandsland gaat
Eigenlijk nemen ze de Nederlanders in bescherming, want als je de A7 te ver afrijdt val je van de wereld af
Vind jij. Plan was om 2 acties te combineren, die tegen de gaswinning en die voor het behoud van de werkzaamheid. Zonder acties wou men in Den Haag nooit echt luisteren naar ons en namen ze ons nooit serieus. (Vorig jaar lachte men daar dhr Van De Berg nog uit toen die zei dat men in Groningen minstens een miljard euro nodig was ter compensatie. )
In het geval van Aldel sowieso debiel; zij zijn failliet vanwege de te hoge energieprijzen. Terwijl een kabel van 100 meter meer dan voldoende is om rechtstreeks op een energiecentrale te worden aangesloten. Dat is dan 1 van de 3(4e is in aanbouw) energiecentrales die op dit moment niet eens aanstaat omdat het goedkoper is om stroom uit Duitsland te halen.
Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef S-RS het volgende: Ach, ze blokkeren toch alleen de weg voor zichzelf, niemand anders die daar naar niemandsland gaat
Vind jij. Plan was om 2 acties te combineren, die tegen de gaswinning en die voor het behoud van de werkzaamheid. Zonder acties wou men in Den Haag nooit echt luisteren naar ons en namen ze ons nooit serieus. (Vorig jaar lachte men daar dhr Van De Berg nog uit toen die zei dat men in Groningen minstens een miljard euro nodig was ter compensatie. )
In het geval van Aldel sowieso debiel; zij zijn failliet vanwege de te hoge energieprijzen. Terwijl een kabel van 100 meter meer dan voldoende is om rechtstreeks op een energiecentrale te worden aangesloten. Dat is dan 1 van de 3(4e is in aanbouw) energiecentrales die op dit moment niet eens aanstaat omdat het goedkoper is om stroom uit Duitsland te halen.
Kortom: "Nederland "
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Haha, de A7 afrijden ri duitsland is inderdaad niet zo erg, maar een afrit richting een van die dorpen. Echt, ik wordt altijd spontaan depressief als ik daar in de buurt ben, en met mij vele anderen. Echt verschrikkelijk
Vind jij. Plan was om 2 acties te combineren, die tegen de gaswinning en die voor het behoud van de werkzaamheid. Zonder acties wou men in Den Haag nooit echt luisteren naar ons en namen ze ons nooit serieus. (Vorig jaar lachte men daar dhr Van De Berg nog uit toen die zei dat men in Groningen minstens een miljard euro nodig was ter compensatie. )
In het geval van Aldel sowieso debiel; zij zijn failliet vanwege de te hoge energieprijzen. Terwijl een kabel van 100 meter meer dan voldoende is om rechtstreeks op een energiecentrale te worden aangesloten. Dat is dan 1 van de 3(4e is in aanbouw) energiecentrales die op dit moment niet eens aanstaat omdat het goedkoper is om stroom uit Duitsland te halen.
Tsja, faillissement van Aldel is iets van de markt. Met dat soort dingen moet je je als overheid niet mee willen bemoeien vind ik. Er zijn namelijk genoeg bedrijven die het wel overleven in Nederland. De gaswinning daarentegen gaat om de veiligheid van je inwoners, en daar moeten ze dan wel wat tegen doen.
Waarom is energie zo goedkoop in Duitsland? Achterlijke subsidies volgens mij? Daar moet je in mee gaan maar gewoon wachten tot ze er daar mee stoppen.
Op zaterdag 18 januari 2014 18:51 schreef Viezze het volgende: Waarom is energie zo goedkoop in Duitsland? Achterlijke subsidies volgens mij? Daar moet je in mee gaan maar gewoon wachten tot ze er daar mee stoppen.
In Duitsland hebben ze veel kerncentrales. Die gaan wel dicht, maar pas in 2025 geloof ik. Zouden we hier ook moeten doen. Goedkoop en schoner vind je niet.
Dat gaat je alleen nooit lukken door linkse extremisten die de bouw op elke manier gaan boycotten. Zelfs het transport van kernafval gaat maar moeizaam.
Tsja, faillissement van Aldel is iets van de markt. Met dat soort dingen moet je je als overheid niet mee willen bemoeien vind ik. Er zijn namelijk genoeg bedrijven die het wel overleven in Nederland. De gaswinning daarentegen gaat om de veiligheid van je inwoners, en daar moeten ze dan wel wat tegen doen.
Waarom is energie zo goedkoop in Duitsland? Achterlijke subsidies volgens mij? Daar moet je in mee gaan maar gewoon wachten tot ze er daar mee stoppen.
2e deel klopt. In DE betalen de burgers extra zodat de bedrijven kunnen worden gesubsidieerd. Maar voor burgers word het enorm gesteund(d.m.v. veel subsidies + een dikke lading geld voor elke kw dat je aan het net levert) In NL is stroom goedkoper, maar door alle transportkosten(die men in DE niet heeft) is het voor bedrijven als Aldel weer duurder. Per megawatt/uur scheelt het iets van 20 euro dat ze in DE goedkoper uit zijn. Aldel is een bedrijf dat volgens mij een paar 100 megawatt per uur verbruikt. Er is een hele simpele oplossing: Een stroomkabel aanleggen naar Duitsland puur voor Aldel en de rest van het chemiepark. Duitsland wil dat ook wel. De Nederlandse regering echter niet. Maar goed, Aldel is het 1e, maar zeker niet het laatste bedrijf wat er in Delfzijl failliet zal gaan als er niks aan de prijs word gedaan. (En dat kost de overheid minder als een paar duizend man in de WW te hebben.. )
Vind jij. Plan was om 2 acties te combineren, die tegen de gaswinning en die voor het behoud van de werkzaamheid. Zonder acties wou men in Den Haag nooit echt luisteren naar ons en namen ze ons nooit serieus. (Vorig jaar lachte men daar dhr Van De Berg nog uit toen die zei dat men in Groningen minstens een miljard euro nodig was ter compensatie. )
Ik vind het protesteren heus wel terecht. Alleen vind ik het krom dat je files in de provincie gaat veroorzaken terwijl je je juist opkomt voor de bewoners van die provincie. Zo wek je toch geen sympathie op van de mensen die vertegenwoordigt? Dat zijn juist degene die last hebben van dit soort acties.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2014 18:59:06 ]
In Duitsland hebben ze veel kerncentrales. Die gaan wel dicht, maar pas in 2025 geloof ik. Zouden we hier ook moeten doen. Goedkoop en schoner vind je niet.
En ze hebben daar veel betere regelingen voor het gebruik van groene energie. Het is niet voor niets dat langs de A31 een aantal weilanden zijn die volgebouwd zijn met zonnepanelen..
Ik vind het protesteren heus wel terecht. Alleen vind ik het krom dat je files in de provincie gaat veroorzaken terwijl je je juist opkomt voor de bewoners van die provincie. Zo wek je toch geen sympathie op van de mensen die vertegenwoordigt? Dat zijn juist degene die last hebben van dit soort acties.
Dit is de opbouw. Woensdag is er een debat over de toekomst van Aldel(en het chemiepark). Mocht daar een negatief resultaat uitkomen zullen er drastischere acties worden gehouden. (Het fijne daarvan weet ik niet, maar wellicht weer zo'n actie, maar dan in Den Haag, in de spits.
Op zaterdag 18 januari 2014 19:00 schreef Marco001 het volgende: Dit is de opbouw. Woensdag is er een debat over de toekomst van Aldel(en het chemiepark). Mocht daar een negatief resultaat uitkomen zullen er drastischere acties worden gehouden. (Het fijne daarvan weet ik niet, maar wellicht weer zo'n actie, maar dan in Den Haag, in de spits.
Leuk grapje voor EW ook, om dat in Den Haag te doen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
2e deel klopt. In DE betalen de burgers extra zodat de bedrijven kunnen worden gesubsidieerd. Maar voor burgers word het enorm gesteund(d.m.v. veel subsidies + een dikke lading geld voor elke kw dat je aan het net levert) In NL is stroom goedkoper, maar door alle transportkosten(die men in DE niet heeft) is het voor bedrijven als Aldel weer duurder. Per megawatt/uur scheelt het iets van 20 euro dat ze in DE goedkoper uit zijn. Aldel is een bedrijf dat volgens mij een paar 100 megawatt per uur verbruikt. Er is een hele simpele oplossing: Een stroomkabel aanleggen naar Duitsland puur voor Aldel en de rest van het chemiepark. Duitsland wil dat ook wel. De Nederlandse regering echter niet. Maar goed, Aldel is het 1e, maar zeker niet het laatste bedrijf wat er in Delfzijl failliet zal gaan als er niks aan de prijs word gedaan. (En dat kost de overheid minder als een paar duizend man in de WW te hebben.. )
Tsja als je dat gaat doen is het einde natuurlijk zoek Natuurlijk willen alle bedrijven dat wel. Ik wil ook wel een olieleiding van een Duitse pomp net over de grens naar de pomp bij mij op de hoek om goedkoper te tanken.
Tsja als je dat gaat doen is het einde natuurlijk zoek Natuurlijk willen alle bedrijven dat wel. Ik wil ook wel een olieleiding van een Duitse pomp net over de grens naar de pomp bij mij op de hoek om goedkoper te tanken.
Tja, Als het in Duitsland kan, het in Italie kan(daar is een alu smelter gered doordat de staat hun vaste lasten enorm subsidieert), waarom zou dat hier dan niet kunnen? Tanken doe ik al in Duitsland, en dan rijd ik nog op LPG ook. Een brandstof die tot 1 januari in NL goedkoper was als in Duitsland.(maar goed, ik ben al op zoek naar werk voor nadat ik ben afgestudeerd, en ben nu ook bezig met het opstellen van een CV in het Duits...
Om op Aldel terug te komen; er is schijnbaar slechts 20 miljoen euro nodig om 800 banen te kunnen redden. Stel, die 800 man zouden in de WW komen, * 2000,- per maand is 1.6 miljoen euro aan kosten voor de overheid per maand dat die mensen werkloos zijn. Die 2000,- is dan slechts een schatting, het zou me niet verbazen als die kosten eerder richting de 3k p.p. zit
Tof voor je werk of? Ik was sowieso al van plan om te gaan emigreren naar Duitsland(mits ik in de grensregio een baan vind.) maar ben nu zelfs gewoon aan het zoek naar werk in .de.
Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef Marco001 het volgende: Om op Aldel terug te komen; er is schijnbaar slechts 20 miljoen euro nodig om 800 banen te kunnen redden. Stel, die 800 man zouden in de WW komen, * 2000,- per maand is 1.6 miljoen euro aan kosten voor de overheid per maand dat die mensen werkloos zijn. Die 2000,- is dan slechts een schatting, het zou me niet verbazen als die kosten eerder richting de 3k p.p. zit
Buiten deze 40 miljoen zou de overheid ook inkomsten mislopen doordat stroom uit Duitsland wordt gehaald. Ik heb geen idee hoeveel dat is, maar dat zal geen schijntje zijn.
2 miljoen aan kosten is maar tijdelijk, mensen vinden uiteindelijk weer een baan of belanden in de bijstand (=veel goedkoper).
Als je het wel/niet redden van Aldel vanuit kostenperspectief gaat bekijken kan het niet uit
Tof voor je werk of? Ik was sowieso al van plan om te gaan emigreren naar Duitsland(mits ik in de grensregio een baan vind.) maar ben nu zelfs gewoon aan het zoek naar werk in .de.
Via school gehaald. In mijn derde leerjaar moesten we kiezen tussen Bedrijfseconomie-specifieke vakken volgen of Duits. De basis van BE-specifiek wist ik al wel van andere vakken en bijna iedereen ging dat al doen. Duits bood de mogelijkheid om het Goethe-certificaat te halen en ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in talen (spreek ook een beetje Spaans) dus besloten dat te doen.
Nu dus Goethe-certificaat gehaald op niveau B2 met een 80/100. Heb er verder niks aan momenteel, want ik woon en ga werken in regio Rotterdam, maar het is altijd leuk om te hebben.
Buiten deze 40 miljoen zou de overheid ook inkomsten mislopen doordat stroom uit Duitsland wordt gehaald. Ik heb geen idee hoeveel dat is, maar dat zal geen schijntje zijn.
2 miljoen aan kosten is maar tijdelijk, mensen vinden uiteindelijk weer een baan of belanden in de bijstand (=veel goedkoper).
Als je het wel/niet redden van Aldel vanuit kostenperspectief gaat bekijken kan het niet uit
Men loopt dan wellicht stroominkomsten mis, maar heeft wel weer meer BTW inkomsten... Ik denk zelf dat het een duppie op z'n kant is..
Worden de acties ook aangekondigd waar ze zullen zijn en hoe laat? Kan ik er even rekening meehouden. Ben er niet tegen aangezien ik ook in Groningen woon
Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef Solidberg het volgende: Worden de acties ook aangekondigd waar ze zullen zijn en hoe laat? Kan ik er even rekening meehouden. Ben er niet tegen aangezien ik ook in Groningen woon
Men loopt dan wellicht stroominkomsten mis, maar heeft wel weer meer BTW inkomsten... Ik denk zelf dat het een duppie op z'n kant is..
En ik denk dat het iets is waar je niet aan moet beginnen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik sterk geloof in vrije marktwerking en beperkte overheidsbemoeienis
En ik denk dat het iets is waar je niet aan moet beginnen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik sterk geloof in vrije marktwerking en beperkte overheidsbemoeienis
mjah, overheidsbemoeienis. Das wel een leuke hier; wel miljarden in het bankwezen stoppen om faillisementen tegen te gaan, maar wat kleingeld(vergeleken met die miljarden) om een bedrijventerrein waar 1000en mensen werken te redden...
Maar goed; we zijn gelukkig wel wat gewend hier in't noorden..
Het afleveren gisteren was wel mooi in Grunn, was bij een gast van 30 die net ( ) afgestudeerd was en begonnen met werken. Bleek lid te zijn geweest bij dezelfde vereniging als ik, uitgebreid oude verhalen aangehoord en gelijk bier aangeboden gekregen etc, dat zijn nog eens chille klanten
mjah, overheidsbemoeienis. Das wel een leuke hier; wel miljarden in het bankwezen stoppen om faillisementen tegen te gaan, maar wat kleingeld(vergeleken met die miljarden) om een bedrijventerrein waar 1000en mensen werken te redden...
Maar goed; we zijn gelukkig wel wat gewend hier in't noorden..
Die vergelijking gaat niet op, als een bank omvalt hebben we een groot probleem. Als er minder staal wordt geproduceerd gebeurt er niet zo veel. Dat is in mijn ogen ook het punt waar overheidsbemoeienis op moet houden; wat is het gevolg voor de samenleving, ontstaan er gevaren of wordt het dagelijkse leven zwaar verstoord? In het geval van Aldel niet. Is wel een klap voor Groningen maar goed, op andere plekken gaan ook bedrijven failliet.
Nice Ik heb laatst The Perfect Roadtrip gekeken, is nooit op TV uitgezonden maar volgens mij op DVD uitgebracht. Als je niet kan wachten tot 2 februari is dat echt een aanrader
Nice Ik heb laatst The Perfect Roadtrip gekeken, is nooit op TV uitgezonden maar volgens mij op DVD uitgebracht. Als je niet kan wachten tot 2 februari is dat echt een aanrader
Heeel eerlijk gezegd vond ik hem een tikkeltje tegenvallen. Wel mooi van die rijbewijzen
Ben wel behoorlijk van van TG, heb elke aflevering van ze gezien.
Wat ik mij afvroeg; moet je voor elk van deze bedrijven als studentenchauffeur in het bezit zijn van een OV? Ik volg momenteel een studie in deeltijd en krijg dus geen studenten OV. Ik heb wel een eigen auto, maar die kun je natuurlijk niet inzetten als hiker. Ik ben 23 jaar en werk momenteel naast mijn studie op een kantoor en ben daar wel een beetje klaar mee. Mijn salaris zal waarschijnlijk wel iets achteruit gaan, maar het werk spreekt me op zich wel aan, het enige nadeel is dat alle bedrijven een studenten OV als vereiste lijken te hebben. Of zie ik iets over het hoofd?
Op zondag 19 januari 2014 02:11 schreef Av- het volgende: Wat ik mij afvroeg; moet je voor elk van deze bedrijven als studentenchauffeur in het bezit zijn van een OV? Ik volg momenteel een studie in deeltijd en krijg dus geen studenten OV. Ik heb wel een eigen auto, maar die kun je natuurlijk niet inzetten als hiker. Ik ben 23 jaar en werk momenteel naast mijn studie op een kantoor en ben daar wel een beetje klaar mee. Mijn salaris zal waarschijnlijk wel iets achteruit gaan, maar het werk spreekt me op zich wel aan, het enige nadeel is dat alle bedrijven een studenten OV als vereiste lijken te hebben. Of zie ik iets over het hoofd?
Dat is het idee juist. Goedkoop auto's van A naar B krijgen doordat je verder niets kwijt bent aan OV kosten..
Binnen EW zijn er toch niet ook nog voorschrift binnen "nette schoenen"? Wil graag nieuwe van Lier's kopen, aangezien die ik nu heb echt helemaal versleten zijn na 1,5 jaar EW'en.
mwah. Mijn van Liers waren 60,- Valt dus best mee. (En ja, het zijn echte..)
Als je ze in de aanbieding op de kop tikt is het prima te doen natuurlijk! Maar ik ga niet werken op schoenen van 170 euro In de regen en met het vele lopen soms zijn de zo versleten.
Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef joppie_saus het volgende: En vervolgens extra kosten hebben omdat een incapabele chauffeur zijn bolide tegen een kast parkeert
Als je ze in de aanbieding op de kop tikt is het prima te doen natuurlijk! Maar ik ga niet werken op schoenen van 170 euro In de regen en met het vele lopen soms zijn de zo versleten.
waren niet eens in de aanbieding.. Was bij de van lier outlet store in Groningen.
Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef Fiorano het volgende: Van Lier is sowieso een bazen merk, heerlijke schoenen. Eigen merk van Manfield is ook prima trouwens.
Dit Als ik soms hikers zie lopen op uber goedkope/lelijke scapino's
Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef Fiorano het volgende: Van Lier is sowieso een bazen merk, heerlijke schoenen. Eigen merk van Manfield is ook prima trouwens.
Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef Solidberg het volgende: Hehe, ik heb gewoon de goedkoopste leren schoenen gehaald die beetje comfortabel lopen Boeit mij het wat van welk merk ze zijn
Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Dimitri_ het volgende: Ik win. Ik heb 3 paar van Liers. En 3 bijpassende riemen van van Lier. [/patsmodus]
Tss, deze boy heeft 2x van Lier, 3x eigen merk Manfield. Pantofola's en een grof Engels merk wat op het vaste land niet te krijgen is. Bijpassende riemen laat ik maken door een bevriende schoenmaker.
Zo heurt dat
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb gewoon leren goedkope dingen van een of andere goedkope zaak. Prima joh. Soms ook wel op mn Nikes, en nee, niet van die opvallende dingen. Gewoon donkergrijs met een soort suede Een soort smart casual sneaker
Ik kende het ook niet, tot mijn pa het een jaar of 4 geleden mee nam toen hij in Amerika was voor zijn werk. Hij had ook nog album van Chickenfoot mee, maar dat vond ik maar niks.
Op zondag 19 januari 2014 19:57 schreef Viezze het volgende: Die zou daar wel moeten stoppen. Probeer de aandacht van de chauffeur te trekken anders scheurt hij je zo voorbij.
Maar hij moet toch daar de afrit af van de snelweg? Als ie er niet zou stoppen zou ie de afrit toch helemaal niet nemen
Vorige keer ben ik richting het dorp gelopen, toen halverwege het industrieterrein gaf een collega me een lift. Wat je zou kunnen doen is even 5 minuten wachten of er misschien een hiker een auto moet ophalen en dan hopen op een lift.
Hopen op een enorm drukke week heb besloten dat mijn motor niet meer veilig te repareren valt dus er niet een nieuwe komen. Geld nodig Gerne vijf volle dagen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Volgende week ook even rust met school, dus lekker werken. Helaas vrijdag niet gebeld voor morgen...
Net een klachtmail over dat bedrijf in Oosterhout verstuurd. Als dat bedrijf kan klagen dat chauffeurs niet om liftjes mogen vragen, mag ik ook klagen dat die mensen daar niet eens goeiedag zeggen en je maar onder de slagboom door mag kruipen. (het hele verhaal is wat langer)
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op zondag 19 januari 2014 23:38 schreef Babananana het volgende: Volgende week ook even rust met school, dus lekker werken. Helaas vrijdag niet gebeld voor morgen...
Net een klachtmail over dat bedrijf in Oosterhout verstuurd. Als dat bedrijf kan klagen dat chauffeurs niet om liftjes mogen vragen, mag ik ook klagen dat die mensen daar niet eens goeiedag zeggen en je maar onder de slagboom door mag kruipen. (het hele verhaal is wat langer)
Moet je dan over de andere parkeerplaats naar de andere poort lopen? Dat was me niet duidelijk.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ja over die met die paaltjes. Maar duidelijk is het niet nee
Wat vind jij van die man met stoppelbaard die achter de glasplaat staat? Ik versta hem niet, en hij is gelijk geïrriteerd als je 'wat zegt u?' zegt.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Jongens vraagje!! Ik zie nu al twee keer een mooi spoedbericht op Facebook langskomen, en in het kader van Blue Monday en SOG wil ik graag één van die ritjes doen. Maar nu heb ik zelf niet mijn meest representatieve kleding aan en heb ik een stoppelbaardje. Zouden jullie alsnog bellen of is dat echt not done?
Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef DrSnuggle het volgende: Jongens vraagje!! Ik zie nu al twee keer een mooi spoedbericht op Facebook langskomen, en in het kader van Blue Monday en SOG wil ik graag één van die ritjes doen. Maar nu heb ik zelf niet mijn meest representatieve kleding aan en heb ik een stoppelbaardje. Zouden jullie alsnog bellen of is dat echt not done?
Haha allemaal mensen unliken, vanochtend was het nog 1988
YOLO haha maar niet gebeld, moet toch nog ff aan de studie.
Iemand op Facebook zei het wel goed dat ze beter onder de 2000 Likers zo'n bon kunnen verloten ipv aan de 2000ste. Bij de 1500 was er volgens mij ook zo'n actie, toen ging ook iedereen unliken...
Mooooi Laptopje gekocht . Dus maar even een middagje installeren en kraken. Demo-modelletje bij de Media Markt, dus eerst maar eens alles herinstalleren. Scheelde toch mooi ¤220
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef BlackLining het volgende: Volgens mij zitten ze een beetje krap bij AR ik woon in Den Bosch, en dan krijg ik een rit van Nijmegen naar Almere? Veel OV'en dus.
Met een busje naar de grote A. Gaat nog feest worden als die ouwe er weer is.
Wees blij, ik heb helemaal niks te doen vandaag
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Is ook pas voor morgen Ben nog nooit zo vroeg gebeld. Dacht eigenlijk toen de telefoon ging dat ie nog een spoedje zou hebben.
Ze belden toen ik nét thuis op de bank plofte van de rit die ik vanmorgen had, Den Bosch - Helmond in een VW Kombi.
Juist op zo'n moment is een spoedje krijgen nog lekker vind ik, dan kan je nog gauw even wat drinken en de klok gewoon laten lopen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Binnenkort solli bij EW. Eens wat rondgekeken op internet en ook hier wat fora doorgelezen. Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor die rijtest? Klopt het dat je inderdaad zo goed als aangenomen bent? Alvast bedankt:)
Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef KabouterKwebbel het volgende: Binnenkort solli bij EW. Eens wat rondgekeken op internet en ook hier wat fora doorgelezen. Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor die rijtest? Klopt het dat je inderdaad zo goed als aangenomen bent? Alvast bedankt:)
Wat is je rijstijl? Amoeba of normaal? Als het normaal is is het echt een makkie, anders zou ik bij voorbaat al opgeven.
Iemand die al salarisspecificatie heeft ontvangen?
Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef KabouterKwebbel het volgende: Binnenkort solli bij EW. Eens wat rondgekeken op internet en ook hier wat fora doorgelezen. Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor die rijtest? Klopt het dat je inderdaad zo goed als aangenomen bent? Alvast bedankt:)
Gefeliciteerd, je bent zo goed als aangenomen.
Ga je voor privé-chauffeur of hiker solliciteren? Als privé-chauffeur moet je in pak naar je sollicitatie en je moet goed de route leren die je van tevoren krijgt. Dat is tevens de laatste keer dan dat je een route uit je hoofd moet kennen aangezien de klanten vrijwel allemaal navigatie hebben.
Rijstijl is zeker normaal. Anders had ik me al niet opgegeven:p Maargoed, is het zoals met afrijden, keurig 2 handen aan het stuur, spiegelen en schouder check alvorens knipperlicht uit etc. of mag het wat soepeler?
[ Bericht 5% gewijzigd door KabouterKwebbel op 20-01-2014 15:47:11 ]
Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef KabouterKwebbel het volgende: Rijstijl is zeker normaal. Anders had ik me al niet opgegeven:p Maargoed, is het zoals met afrijden, keurig 2 handen aan het stuur, spiegelen en schouder check alvorens knipperlicht uit etc. of mag het wat soepeler?
Het is geen RDW instantie, maar je moet je uiteraard wel aan de regels houden (en de zithouding, zoals 2 handen aan het stuur idd)
Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef KabouterKwebbel het volgende: Rijstijl is zeker normaal. Anders had ik me al niet opgegeven:p Maargoed, is het zoals met afrijden, keurig 2 handen aan het stuur, spiegelen en schouder check alvorens knipperlicht uit etc. of mag het wat soepeler?
Het enige waar je op moet letten is dat als je voor het kanaal/riviertje komt je NIET rechtsaf mag. Dit is echt de straat uit (Markendaalseweg), en rechtsaf en dan ben je er binnen een minuut.
Kinderachtig weer Kip. Als dat je niveau moet wezen.
Het enige waar je op moet letten is dat als je voor het kanaal/riviertje komt je NIET rechtsaf mag. Dit is echt de straat uit (Markendaalseweg), en rechtsaf en dan ben je er binnen een minuut.
Kinderachtig weer Kip. Als dat je niveau moet wezen.
Tjah, zo ben ik. Had je maar die rijtest moeten halen
Tjah, zo ben ik. Had je maar die rijtest moeten halen
Ik denk dat ik er achteraf best blij mee ben dat ik voor Autoreset rijd en niet voor Easyway. Als ik 't zo hoor.
Och man, alles ging die dag mis. Ik was 5 minuten te laat wegens files net na de snelweg. En ik weet niet wat je onder Amoeba 'rijstijl' verstaat, maar normaal (in m'n eigen auto) rijd ik best vlot. En met die rijtest juist helemaal niet..
Het enige waar je op moet letten is dat als je voor het kanaal/riviertje komt je NIET rechtsaf mag. Dit is echt de straat uit (Markendaalseweg), en rechtsaf en dan ben je er binnen een minuut.
Helaas niet bekend met Breda, nog nooit geweest zelfs. Maar neem aan dat het keurig met een bord staat aangegeven?:)
Helaas niet bekend met Breda, nog nooit geweest zelfs. Maar neem aan dat het keurig met een bord staat aangegeven?:)
Natuurlijk. Ik persoonlijk had dat bord gemist. Ik zag juist dat bord dat de voorrangssituatie definieerde en concludeerde daaruit (onterecht) dat ik naar rechts kon.
Wat een dag weer! Frustrerend als je je best doet om ergens op tijd te komen. Kom ik aan bij het eerst ophaal adres 'ga maar even zitten, en pak koffie, we helpen je straks..
Die transporter met lekke band staat nog steeds voor op het terrein in Amersfoort. Blijven echt onaardige lui daar. Kwam een up daar ophalen, helemaal vol met deuken, ook kon je een vuilniszak vol met zooi uit de auto halen. Echt nasty dat ding.
Had vanochtend een 508 full option. Heerlijk blok ook, al was het maar een 1,8 e-HDI
Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef KabouterKwebbel het volgende: Rijstijl is zeker normaal. Anders had ik me al niet opgegeven:p Maargoed, is het zoals met afrijden, keurig 2 handen aan het stuur, spiegelen en schouder check alvorens knipperlicht uit etc. of mag het wat soepeler?
Het is inderdaad zoals met afrijden. Als je je gewoon aan de verkeersregels houdt en verder voldoet aan alle kledingeisen etc. ben je al aangenomen.
Hoe was het ook alweer als je een auto ophaalt bij een overheidsinstantie? Heb niet eens een CP, en moet bij de DUO een auto ophalen. Ford Galaxy met 1.6 motor, en daarna een Prius bj 2010 ophalen
Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Solidberg het volgende: Hoe was het ook alweer als je een auto ophaalt bij een overheidsinstantie? Heb niet eens een CP, en moet bij de - een auto ophalen. Ford Galaxy met 1.6 motor, en daarna een Prius bj 2010 ophalen
Gewoon receptie
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 17:17:50 ]
Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef zazzel het volgende: Wat een dag weer! Frustrerend als je je best doet om ergens op tijd te komen. Kom ik aan bij het eerst ophaal adres 'ga maar even zitten, en pak koffie, we helpen je straks..
Die transporter met lekke band staat nog steeds voor op het terrein in Amersfoort. Blijven echt onaardige lui daar. Kwam een up daar ophalen, helemaal vol met deuken, ook kon je een vuilniszak vol met zooi uit de auto halen. Echt nasty dat ding.
Had vanochtend een 508 full option. Heerlijk blok ook, al was het maar een 1,8 e-HDI
Dat is minder. Wat auto's betreft heb ik liever een full option uitgevoerde auto met een minder blok dan een kale uitvoering met een dik blok. Maarja, dikke blokken vaak gaan gecombineerd met betere standaarduitrusting. Navigatie is bij mij toch wel een pre, vind het zo kut om met mn telefoon te zitten die je nergens kwijt kan
Dat is minder. Wat auto's betreft heb ik liever een full option uitgevoerde auto met een minder blok dan een kale uitvoering met een dik blok. Maarja, dikke blokken vaak gaan gecombineerd met betere standaarduitrusting. Navigatie is bij mij toch wel een pre, vind het zo kut om met mn telefoon te zitten die je nergens kwijt kan
Ik gebruik juist nooit de navi van de auto, maar altijd mijn telefoon met zuignaphouder en lader. Ik heb geen zin om elke keer zo'n radio te ontdekken voor 1 ritje. Plus dat ik nu weet wat ik aan mijn eigen navi heb en er goed mee kan werken.
Nog niet gebeld voor werk trouwens. Wel vanmiddag als reactie op mijn mail over Oosterhout. Ze waren als bezig om in gesprek te gaan, en mijn mail gaan ze gebruiken 'als extra leverage'. Toppie! Ik ben een blije werknemer.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite
Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende: Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite
Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Ook echt in die mail ABSOLUUT GEEN ANDER FORMULIER GEBRUIKEN!!!
Stel dat je een standaard EW/AR formulier gebruikt: Er staat echt exact dezelfde informatie in.
Het gaat er vooral om dat je niet die met schade mag gebruiken. Maar AR heeft inderdaad ook een overdrachtformulier, waar die schademelding niet op staat.
Ik heb ooit eens een keer gebeld toen ik geen A formulier bij me had Ze hadden me halverwege een rit gebeld of ik die er achteraan kon doen. Kan wel, maar dus geen voorbereiding en geen formulier. Was wel echt een drama schijnbaar, moest met die auto langs huis om daar alsnog het formulier uit te printen, een goeie 80km om Maar goed, uren schrijven
Tegenwoordig een stuk of 10 van die A formulieren bij me, want de laatste tijd rij ik steeds vaker voor die gasten. Moet er morgen weer een Ford Transit ( ) naartoe brengen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Het gaat er vooral om dat je niet die met schade mag gebruiken. Maar AR heeft inderdaad ook een overdrachtformulier, waar die schademelding niet op staat.
Ik heb ooit eens een keer gebeld toen ik geen A formulier bij me had Ze hadden me halverwege een rit gebeld of ik die er achteraan kon doen. Kan wel, maar dus geen voorbereiding en geen formulier. Was wel echt een drama schijnbaar, moest met die auto langs huis om daar alsnog het formulier uit te printen, een goeie 80km om Maar goed, uren schrijven
Tegenwoordig een stuk of 10 van die A formulieren bij me, want de laatste tijd rij ik steeds vaker voor die gasten. Moet er morgen weer een Ford Transit ( ) naartoe brengen.
Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende: Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite
Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Stokbroodvoiture ben ik de navigatie gewend. Al was de navigatie in een kale 508 iets anders qua stem en weergave dan de full option ' de mon père' wat wel raar is. Pon groep vind ik alleen echt zo'n Google translate stem Heb het liefst de TomTom weergave met een niet-robot stem, die dingen geven heel duidelijk alle banen weer, dat is wel chill
Stokbroodvoiture ben ik de navigatie gewend. Al was de navigatie in een kale 508 iets anders qua stem en weergave dan de full option ' de mon père' wat wel raar is. Pon groep vind ik alleen echt zo'n Google translate stem Heb het liefst de TomTom weergave met een niet-robot stem, die dingen geven alle banen weer, dat is wel chill
"Weg volgen voor x km, .... alstublieft" Vind ik zo irritant hé
Het gaat er vooral om dat je niet die met schade mag gebruiken. Maar AR heeft inderdaad ook een overdrachtformulier, waar die schademelding niet op staat.
Ik heb ooit eens een keer gebeld toen ik geen A formulier bij me had Ze hadden me halverwege een rit gebeld of ik die er achteraan kon doen. Kan wel, maar dus geen voorbereiding en geen formulier. Was wel echt een drama schijnbaar, moest met die auto langs huis om daar alsnog het formulier uit te printen, een goeie 80km om Maar goed, uren schrijven
Tegenwoordig een stuk of 10 van die A formulieren bij me, want de laatste tijd rij ik steeds vaker voor die gasten. Moet er morgen weer een Ford Transit ( ) naartoe brengen.
Transit heb ik er ook moeten brengen, viel me reuze mee die wagens.
Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende: Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite
Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Betere lader kopen. De meeste telefoons laden met 1-1.5A waar goedkope laders (ook waar 1A op staat) vaak tussen de 0.5-1A leveren. Als je een 2A lader koopt (vanaf 1¤ op eBay) heb je nergens meer last van en stap je uit elke auto met een volle batterij.
De navigatie van Renault is inderdaad best kut. ok echt in die mail ABSOLUUT GEEN ANDER FORMULIER GEBRUIKEN!!!
Stel dat je een standaard EW/AR formulier gebruikt: Er staat echt exact dezelfde informatie in.
Die navi's in VW's zijn makkelijk idd, maar de Japanners en Stokbroden duren mij gewoon te lang, binnen 30 sec heb ik mijn telefoon startklaar aan de vooruit hangen.
Heb ook altijd het navi geluid uitstaan, ik onthoud de aanwijzing gewoon en als ik dat gedaan heb kijk ik wel op het scherm voor de volgende.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
"Weg volgen voor x km, .... alstublieft" Vind ik zo irritant hé
"Say alstublieft one more time.... "
Strontvervelend inderdaad.
Ik vind de navigatie van Renault maar zaad, met die irritante kut bediening op de middenconsole die in elk scherm weer op een andere manier werkt Doe mij dan maar VWG, da's gewoon allemaal touch, veel makkelijker. Enige waar ik nog wel eens ruzie mee heb, is met handmatig een radiozender kiezen. Q-Music staat niet overal standaard in, en het is altijd ff zoeken hoe je ook alweer handmatig een frequentie instelt. Vandaag weer moeten doen, nu goed onthouden dat het onder Extra zit en niet onder FM/Band.
Nou, wellicht treffen we elkaar dan. Moet er tussen 14 en 16 uur de Transit brengen. Zal eerder 14 worden dan 16, want ik moet hem tussen 12 en 13 afhalen in Nijmegen.
[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 20-01-2014 17:56:41 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Werk voor morgen! Breda-Amersfoort in een Grand Scenic met 1.2 TCe Amersfoort-Groningen in een Fiesta 1.2 (3-cilinder vond ik al leuk, dus deze zal ook wel grappig rijden zijn) Groningen-Breda in een Mitsubishi L200 Is dat zo erg als de verhalen doen geloven? Edit: is dus niet dat 'vrachtwagentje' maar een heuse pick-up! Nice
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Babananana het volgende: Werk voor morgen! Breda-Amersfoort in een Grand Scenic met 1.2 TCe Amersfoort-Groningen in een Fiesta 1.2 (3-cilinder vond ik al leuk, dus deze zal ook wel grappig rijden zijn) Groningen-Breda in een Mitsubishi L200 Is dat zo erg als de verhalen doen geloven? Edit: is dus niet dat 'vrachtwagentje' maar een heuse pick-up! Nice
Lachen zo'n Mitsoebiesjie, als er file is gewoon door de berm met die wagen joh.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ja, of jij een gast in een gewone spijkerbroek met simpele (wel leren! maar ook met witte zooi) schoen en een goedkope G-Star jas
Rot maar op met dat pak. Sinds ik in me een tijdje terug realiseerde dat ik in driedelig pak in een hoogwerker aan het rijden was, ben ik ermee opgehouden. Kan er zonder ook wel representatief uit zien.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Probeerde het filmpje ook te zoeken, maar tevergeefs haha. Blijft briljant
Komt natuurlijk omdat die zoekmachine zich verslikt in de gebruikte term 'foorwieldraaif' Ik zocht op 'file'.
Ik ga ook nooit in pak, maar vind wel dat ik er representatief uit zie. Nette donkere spijkerbroek, overhemd, leren sneakers en een donkerblauwe jas. Toen ik vrijdag koffie ging drinken op het AR kantoor ook niks van gehoord, dus dan zal het wel goed zijn.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ja, of jij een gast in een gewone spijkerbroek met simpele (wel leren! maar ook met witte zooi) schoen en een goedkope G-Star jas
Rot maar op met dat pak. Sinds ik in me een tijdje terug realiseerde dat ik in driedelig pak in een hoogwerker aan het rijden was, ben ik ermee opgehouden. Kan er zonder ook wel representatief uit zien.
Echt he. Kom je bij die boertjes aan in je pak, ze zien je liever gaan. Ik doe nog wel mijn pak aan als ik naar de klant van een LM moet. Wel zo netjes, maar die hoogwerkers of busjes.. Nee
Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Solidberg het volgende: Hoe was het ook alweer als je een auto ophaalt bij een overheidsinstantie? Heb niet eens een CP, en moet bij de DUO een auto ophalen. Ford Galaxy met 1.6 motor, en daarna een Prius bj 2010 ophalen
Ik heb daar ook eens een auto opgehaald. Na lang wachten en drie kanten opgestuurd te worden (let op dat ze je niet naar de leveranciersafdeling sturen!) mocht ik een pleuriseind richting Sterrebos lopen omdat dat verhikel 'gewoon' langs de weg geparkeerd stond
Ik heb daar ook eens een auto opgehaald. Na lang wachten en drie kanten opgestuurd te worden (let op dat ze je niet naar de leveranciersafdeling sturen!) mocht ik een pleuriseind richting Sterrebos lopen omdat dat verhikel 'gewoon' langs de weg geparkeerd stond
Same here, hele parkeergarage afgezocht naar een Peugeot Partner, stond ie gewoon bij de weg. Als straf twee uur later van achter aangereden op de A1.
Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebben Zeg dat dan meteen goffedomme.
Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.
Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen ". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken! " Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer.
[ Bericht 25% gewijzigd door BlackLining op 20-01-2014 23:34:48 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef BlackLining het volgende: Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebben Zeg dat dan meteen goffedomme.
Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.
Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen ". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken! " Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer.
Een klachtmail sturen naar AR wordt gewaardeerd heb ik vanmorgen gemerkt Wel fatsoenlijk houden en de klacht niet op hun richten natuurlijk, want AR kan er ook niks aan doen. Maar ze willen wel graag weten waar hun personeel eventueel slecht behandeld wordt.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Een klachtmail sturen naar AR wordt gewaardeerd heb ik vanmorgen gemerkt Wel fatsoenlijk houden en de klacht niet op hun richten natuurlijk, want AR kan er ook niks aan doen. Maar ze willen wel graag weten waar hun personeel eventueel slecht behandeld wordt.
Ik ga het nog even aankijken, maar als ik daar de volgende keer kom en men kan zich weer niet gedragen, dan zal ik dat doen inderdaad
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik ga het nog even aankijken, maar als ik daar de volgende keer kom en men kan zich weer niet gedragen, dan zal ik dat doen inderdaad
Ben wel eens bij de vestiging in Den Bosch geweest, maar geen klachten daar. Konden de sleutels niet vinden, maar ik mocht met koffie door alle brochures bladeren dus ik vermaakte me wel.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Wij krijgen toch ook in de instructies mee dat een bedrijf wel eens klaagt dat er bijvoorbeeld niet om liftjes gevraagd mag worden? Dan vind ik dat AR kan vragen of hun personeel fatsoenlijk behandeld kan worden.
Zo ver als dreigen hoeft het helemaal niet te komen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ben wel eens bij de vestiging in Den Bosch geweest, maar geen klachten daar. Konden de sleutels niet vinden, maar ik mocht met koffie door alle brochures bladeren dus ik vermaakte me wel.
Hmm, die in DB heb ik het juist over. Zullen natuurlijk wel verschillende mensen werken. Nu drie keer de verkeerde getroffen denk ik dan maar.
Er hoeft van mij helemaal nergens mee gedreigd te worden, maar ik stoor mij er wel aan. En dan niet eens zozeer vanuit mijn werk, maar meer omdat er mensen bestaan zonder fatsoen. Als ik die in het dagelijks leven tegen kom kan ik er net zo slecht tegen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hmm, die in DB heb ik het juist over. Zullen natuurlijk wel verschillende mensen werken. Nu drie keer de verkeerde getroffen denk ik dan maar.
Dat zou goed kunnen. Ik ben er 1 keer geweest en toen ze de sleutels niet konden vinden liep de receptioniste met me langs alle verkopers, maar die is aangenomen om vriendelijk te doen natuurlijk. Het is wel een groot bedrijf ja. Maar na 1 ervaring kan ik dat bedrijf natuurlijk niet goed beoordelen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef BlackLining het volgende: Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebben Zeg dat dan meteen goffedomme.
Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.
Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen ". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken! " Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer.
VdU in Eindhoven? Ik ben daar wel eens geweest voor EW, stond toen in het verkeerde deel (vrij grote vestiging) en daar waren ze inderdaad ook niet echt vriendelijk. Moet zeggen dat de dame die me daar toen uiteindelijk geholpen heeft wel aardig was.
[ Bericht 0% gewijzigd door meneer_valk op 21-01-2014 08:10:12 ]
Maar jongens, VdU, Audi dealer te Eindhoven. Iedereen met Google weet precies om wie het gaat. Of heb ik die regel nu verkeerd begrepen en is het juist de bedoeling dat mensen met Google niet hier terecht komen?
Op dinsdag 21 januari 2014 07:56 schreef Amoeba het volgende: Maar jongens, VdU, Audi dealer te Eindhoven. Iedereen met Google weet precies om wie het gaat. Of heb ik die regel nu verkeerd begrepen en is het juist de bedoeling dat mensen met Google niet hier terecht komen?
Hij heeft wel een punt, we moeten oppassen met wat wij over wie zeggen. Wij zijn al vrij discreet maar als we het bijvoorbeeld over die in Meerkerk hebben en een medewerker daar komt toevallig dit topic tegen, dan weten zij meteen dat wij het over hen hebben.
Het scheelt dat onze Fok topic pas op pagina 3 van Google staat en de mens vaak niet verder dan pagina 2 kijkt.
Toch vind ik wel dat je mag zeggen of een bedrijf netjes is of niet, of heb ik het mis? Zij zullen vast ook wel zulke dingen zeggen achter onze rug om, "Kutstudentjes van EW/AR zijn het toch." Onze enige vorm van communicatie met onze collega's is via fora als dit. En ja, dat kan door iedereen gelezen worden, maar who cares, er zijn hier geen doodsbedreigingen o.i.d. Lijkt mij gewoon dat iedereen zich hoort te gedragen tegen een klant/werknemer. Goedemorgen zeggen is niet zo lastig lijkt me, eveneens voor het hebben van een chagrijnige kop (alhoewel sommige mensen van nature al niet zo mooi zijn, maar dat terzijde ). Ik bedoel, als wij binnenstappen met ons pakje aan, vrolijk groeten om vervolgens te worden afgesnauwd hoeven ze ook niet gek op te kijken als ik bot doe tegen hun.
En de winnaar van de Perry sport bon à ¤150,- : een PC die al sinds maart 2013 voor EW werkt. Die krijgt van mij persoonlijk 150eu als dit de eerste keer was geweest die ie de pagina likete
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef joppie_saus het volgende: Heeft geen zin die zogenaamde acties van ze. Iedereen lekker unliken en dan weer snitchen om te liken.
Meestal heeft dat soort acties tot gevolg dat je dagenlang blijft steken op de 1999 ja
Buiten dat is het hetzelfde als nieuwe klanten korting hebben je oude trouwe klant een prijsverhoging. Hele schrale vorm van 'marketing' is het.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Even nog de fysio oefeningen doen en dan maar eens naar Nimwegge om de Transit op te halen. Wel een Transit Connect zag ik, dus ietsje kleiner dan de 9 persoons bus uitvoering waar ze mee normaal gesproken mee opzadelen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Werd net opgebeld door EW wanneer ik weer beschikbaar was. Ik dacht ook al, waar blijft m'n inlogcode. Hadden ze blijkbaar op 13 januari verstuurd, maar ik heb niks ontvangen. Zou nu een mailtje krijgen, maar het is 10 min. later inmiddels en ik heb weer niks. Misschien staat m'n emailadres verkeerd in hun systeem ofzo? Anders zo maar weer even bellen.
Oh ja. De Shellcard kan ik vergeten, omdat m'n Esso-pas nog geldig is.
Meestal heeft dat soort acties tot gevolg dat je dagenlang blijft steken op de 1999 ja
Buiten dat is het hetzelfde als nieuwe klanten korting hebben je oude trouwe klant een prijsverhoging. Hele schrale vorm van 'marketing' is het.
Precies. Eerlijker was geweest om die bon te verloten onder de 2000 likers. Maar goed, dan had iemand als Tom (die ieder bericht van EW op FB liked ) of Boet (PC van Miss Montreal destijds) die bon gewonnen, dus in hoeverre die loting eerlijk zou verlopen is ook maar weer de vraag.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef MG_13 het volgende: Werd net opgebeld door EW wanneer ik weer beschikbaar was. Ik dacht ook al, waar blijft m'n inlogcode. Hadden ze blijkbaar op 13 januari verstuurd, maar ik heb niks ontvangen. Zou nu een mailtje krijgen, maar het is 10 min. later inmiddels en ik heb weer niks. Misschien staat m'n emailadres verkeerd in hun systeem ofzo? Anders zo maar weer even bellen.
Oh ja. De Shellcard kan ik vergeten, omdat m'n Esso-pas nog geldig is.
Als ik ze aan de lijn heb zal ik eens vragen hoe dat met die tankpassen zit, aangezien de Esso pas geheel gaat verdwijnen als ik het goed heb begrepen.
Ik heb 1 keer locatiewerk gedaan in Breda bij ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ (if you know what I mean ). Vind het auto's transporteren toch leuker dan auto's op de parkeerplaatsen zetten en wasstraatwerk.
Beetje apart dit. Krijg betaald voor 35,75 uur, maar ik heb 39,75 uur gewerkt. Dit laatste rit was op 31 december, al reken ik die niet mee kom ik uit op 33,75. Heb het aan de hand van alle ritbonnen nog nagerekend, maar ik snap niet wat ze gedaan hebben.
Even mailen met administratie? Ik heb m'n laatste rit ook op 31 december gereden, en bij mij is die wel gewoon meegenomen met het uitbetalen van het salaris. Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'