mjah, overheidsbemoeienis. Das wel een leuke hier; wel miljarden in het bankwezen stoppen om faillisementen tegen te gaan, maar wat kleingeld(vergeleken met die miljarden) om een bedrijventerrein waar 1000en mensen werken te redden...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
En ik denk dat het iets is waar je niet aan moet beginnen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik sterk geloof in vrije marktwerking en beperkte overheidsbemoeienis
Die vergelijking gaat niet op, als een bank omvalt hebben we een groot probleem. Als er minder staal wordt geproduceerd gebeurt er niet zo veel. Dat is in mijn ogen ook het punt waar overheidsbemoeienis op moet houden; wat is het gevolg voor de samenleving, ontstaan er gevaren of wordt het dagelijkse leven zwaar verstoord? In het geval van Aldel niet. Is wel een klap voor Groningen maar goed, op andere plekken gaan ook bedrijven failliet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, overheidsbemoeienis. Das wel een leuke hier; wel miljarden in het bankwezen stoppen om faillisementen tegen te gaan, maar wat kleingeld(vergeleken met die miljarden) om een bedrijventerrein waar 1000en mensen werken te redden...
Maar goed; we zijn gelukkig wel wat gewend hier in't noorden..
Spannende teaser..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:52 schreef Sjouveur het volgende:
Even tussendoor, Top Gear schijnt 2 februari weer van start te gaan!
Hier de teaser!![]()
Nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:52 schreef Sjouveur het volgende:
Hier de teaser!![]()
ik ben nu seizoen 1-20 van Topgear aan het downloaden..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb net 6 seizoen Pimp my Ride met X-to-the-Z gedownload
Ik ga nu even gezellig NFS Underground 2 spelen denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ben nu seizoen 1-20 van Topgear aan het downloaden..
Nee ik had een zwarte zonder logo'squote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Een witte zonder logos etc erop? Indien ja, is je niet opgevallen dat je rechter achterband beetje erg leeg was?
Epic!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:52 schreef Sjouveur het volgende:
Hier de teaser!![]()
Underground 1 is beterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga nu even gezellig NFS Underground 2 spelen denk ik
Ja, ik dacht 10 jaar geleden ook al dat hij dik in de 50 was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:13 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Epic!![]()
Kwam er laatst trouwens achter dat Clarkson 53 jaar is. Hij ziet er 10 jaar ouder uit.
In 2 heb je tenminste free roamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:13 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Epic!![]()
Kwam er laatst trouwens achter dat Clarkson 53 jaar is. Hij ziet er 10 jaar ouder uit.
[..]
Underground 1 is beter![]()
Heeel eerlijk gezegd vond ik hem een tikkeltje tegenvallen. Wel mooi van die rijbewijzenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
NiceIk heb laatst The Perfect Roadtrip gekeken, is nooit op TV uitgezonden maar volgens mij op DVD uitgebracht. Als je niet kan wachten tot 2 februari is dat echt een aanrader
hier net zo. Rijbewijs stukje was wel goed inderdaad. Ook niet eens gescript.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heeel eerlijk gezegd vond ik hem een tikkeltje tegenvallen. Wel mooi van die rijbewijzen![]()
Ben wel behoorlijk van van TG, heb elke aflevering van ze gezien.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan je het album 'Swoon' van de Silversun Pickups ook aanraden.
Zal het morgen eens luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan je het album 'Swoon' van de Silversun Pickups ook aanraden.
Dat is het idee juist. Goedkoop auto's van A naar B krijgen doordat je verder niets kwijt bent aan OV kosten..quote:Op zondag 19 januari 2014 02:11 schreef Av- het volgende:
Wat ik mij afvroeg; moet je voor elk van deze bedrijven als studentenchauffeur in het bezit zijn van een OV? Ik volg momenteel een studie in deeltijd en krijg dus geen studenten OV. Ik heb wel een eigen auto, maar die kun je natuurlijk niet inzetten als hiker. Ik ben 23 jaar en werk momenteel naast mijn studie op een kantoor en ben daar wel een beetje klaar mee. Mijn salaris zal waarschijnlijk wel iets achteruit gaan, maar het werk spreekt me op zich wel aan, het enige nadeel is dat alle bedrijven een studenten OV als vereiste lijken te hebben. Of zie ik iets over het hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |