Maar hij moet toch daar de afrit af van de snelweg? Als ie er niet zou stoppen zou ie de afrit toch helemaal niet nemenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:57 schreef Viezze het volgende:
Die zou daar wel moeten stoppen. Probeer de aandacht van de chauffeur te trekken anders scheurt hij je zo voorbij.
Je kan ook door het hek, tegen het gebouwtje aanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:38 schreef Babananana het volgende:
Volgende week ook even rust met school, dus lekker werken. Helaas vrijdag niet gebeld voor morgen...
Net een klachtmail over dat bedrijf in Oosterhout verstuurd. Als dat bedrijf kan klagen dat chauffeurs niet om liftjes mogen vragen, mag ik ook klagen dat die mensen daar niet eens goeiedag zeggen en je maar onder de slagboom door mag kruipen. (het hele verhaal is wat langer)
Moet je dan over de andere parkeerplaats naar de andere poort lopen? Dat was me niet duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:55 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Je kan ook door het hek, tegen het gebouwtje aan
Ja over die met die paaltjes. Maar duidelijk is het niet neequote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef Babananana het volgende:
[..]
Moet je dan over de andere parkeerplaats naar de andere poort lopen? Dat was me niet duidelijk.
Wat vind jij van die man met stoppelbaard die achter de glasplaat staat? Ik versta hem niet, en hij is gelijk geïrriteerd als je 'wat zegt u?' zegt.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:07 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja over die met die paaltjes. Maar duidelijk is het niet nee
Ik kom er niet heel vaak, dus weet niet precies wie je bedoelt. Maar het zijn niet de meest vriendelijke mensen nee..quote:Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef Babananana het volgende:
[..]
Wat vind jij van die man met stoppelbaard die achter de glasplaat staat? Ik versta hem niet, en hij is gelijk geïrriteerd als je 'wat zegt u?' zegt.
Mooie auto, jammer van de kleur.quote:
Ik zou het gewoon doen, YOLOquote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens vraagje!!
Ik zie nu al twee keer een mooi spoedbericht op Facebook langskomen, en in het kader van Blue Monday en SOG wil ik graag één van die ritjes doen. Maar nu heb ik zelf niet mijn meest representatieve kleding aan en heb ik een stoppelbaardje. Zouden jullie alsnog bellen of is dat echt not done?
Haha allemaal mensen unliken, vanochtend was het nog 1988quote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Mooie auto, jammer van de kleur.
EW weer lekker bezig trouwens, degene die de 2000ste like geeft krijgt een waardebon. Teller staat momenteel op 1975. "Doe je best en win"
YOLOquote:Op maandag 20 januari 2014 12:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, YOLO
[..]
Haha allemaal mensen unliken, vanochtend was het nog 1988
Wees blij, ik heb helemaal niks te doen vandaagquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij zitten ze een beetje krap bij ARik woon in Den Bosch, en dan krijg ik een rit van Nijmegen naar Almere? Veel OV'en dus.
Met een busje naar de grote A. Gaat nog feest worden als die ouwe er weer is.
Is ook pas voor morgenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Babananana het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb helemaal niks te doen vandaag
Juist op zo'n moment is een spoedje krijgen nog lekker vind ik, dan kan je nog gauw even wat drinken en de klok gewoon laten lopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook pas voor morgenBen nog nooit zo vroeg gebeld. Dacht eigenlijk toen de telefoon ging dat ie nog een spoedje zou hebben.
Ze belden toen ik nét thuis op de bank plofte van de rit die ik vanmorgen had, Den Bosch - Helmond in een VW Kombi.
Wat is je rijstijl? Amoeba of normaal? Als het normaal is is het echt een makkie, anders zou ik bij voorbaat al opgeven.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef KabouterKwebbel het volgende:
Binnenkort solli bij EW. Eens wat rondgekeken op internet en ook hier wat fora doorgelezen.
Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor die rijtest? Klopt het dat je inderdaad zo goed als aangenomen bent? Alvast bedankt:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |