Dan moet ik gewoon komen.quote:
Ja, ff die code meenemen lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon komen.Bedankt voor de mail Breuls. Ik neem aan het nieuwste mailtje nodig is voor zondag?
Kaarten reserveren kon tot 23-01-2014 08:00:00.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef nlboy het volgende:
Top! Ik te herkennen aan de knoflooksaus lucht (döner als ontbijt).
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Kaarten reserveren kon tot 23-01-2014 08:00:00.
Yes. Als je ook het eerdere mailtje hebt gekregen moet je die eerdere negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon komen.Bedankt voor de mail Breuls. Ik neem aan het nieuwste mailtje nodig is voor zondag?
Waitwhutwanneer eerdere mailtje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als je ook het eerdere mailtje hebt gekregen moet je die eerdere negeren.
Er was een foutief mailtje gestuurd naar een aantal mensen.quote:
Nope. Aanwezigenlijst is al gelocked.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
Is het mogelijk om een reservering in te leveren? Change of plans. Kunnen anderen er nog van genieten.
Kan ik het doorgeven aan andere FOK!kers? Mail met unieke aanvraagcode doorsturen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was een foutief mailtje gestuurd naar een aantal mensen.
[..]
Nope. Aanwezigenlijst is al gelocked.
if so, houd ik me aanbevolen. zelf heb ik één kaartje, maar Papabear niet. Die heeft gisteren pas te horen gekregen dat zijn kinderen pas volgend weekend komen, dus indien mogelijk zou ik jouw kaartje voor hem willen overnemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik het doorgeven aan andere FOK!kers? Mail met unieke aanvraagcode doorsturen of iets dergelijks?
Nou ja dit klinkt dan wel goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef DrNick het volgende:
http://www.rottentomatoes.com/m/i_frankenstein/
quote:he surely would have been feted as the sexiest undead man alive.
Kan, ze moeten dan de kaarten op jouw naam ophalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik het doorgeven aan andere FOK!kers? Mail met unieke aanvraagcode doorsturen of iets dergelijks?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan, ze moeten dan de kaarten op jouw naam ophalen.
DM even je mailadres, dan stuur ik het bevestigingsbericht van FOK! naar je door.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
if so, houd ik me aanbevolen. zelf heb ik één kaartje, maar Papabear niet. Die heeft gisteren pas te horen gekregen dat zijn kinderen pas volgend weekend komen, dus indien mogelijk zou ik jouw kaartje voor hem willen overnemen.
done! en bedankt namens PB!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
DM even je mailadres, dan stuur ik het bevestigingsbericht van FOK! naar je door.
Dat wordt dus zondag weer niet uitslapen, je wordt bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
DM even je mailadres, dan stuur ik het bevestigingsbericht van FOK! naar je door.
Naam en code; da's in principe voldoende. Maar als je het naar meer mensen doorstuurt garanderen we niet dat ze er allemaal in komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |