Ja, ff die code meenemen lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon komen.Bedankt voor de mail Breuls. Ik neem aan het nieuwste mailtje nodig is voor zondag?
Kaarten reserveren kon tot 23-01-2014 08:00:00.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef nlboy het volgende:
Top! Ik te herkennen aan de knoflooksaus lucht (döner als ontbijt).
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Kaarten reserveren kon tot 23-01-2014 08:00:00.
Yes. Als je ook het eerdere mailtje hebt gekregen moet je die eerdere negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon komen.Bedankt voor de mail Breuls. Ik neem aan het nieuwste mailtje nodig is voor zondag?
Waitwhutwanneer eerdere mailtje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als je ook het eerdere mailtje hebt gekregen moet je die eerdere negeren.
Er was een foutief mailtje gestuurd naar een aantal mensen.quote:
Nope. Aanwezigenlijst is al gelocked.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
Is het mogelijk om een reservering in te leveren? Change of plans. Kunnen anderen er nog van genieten.
Kan ik het doorgeven aan andere FOK!kers? Mail met unieke aanvraagcode doorsturen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was een foutief mailtje gestuurd naar een aantal mensen.
[..]
Nope. Aanwezigenlijst is al gelocked.
if so, houd ik me aanbevolen. zelf heb ik één kaartje, maar Papabear niet. Die heeft gisteren pas te horen gekregen dat zijn kinderen pas volgend weekend komen, dus indien mogelijk zou ik jouw kaartje voor hem willen overnemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik het doorgeven aan andere FOK!kers? Mail met unieke aanvraagcode doorsturen of iets dergelijks?
Nou ja dit klinkt dan wel goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef DrNick het volgende:
http://www.rottentomatoes.com/m/i_frankenstein/
quote:he surely would have been feted as the sexiest undead man alive.
Kan, ze moeten dan de kaarten op jouw naam ophalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ik het doorgeven aan andere FOK!kers? Mail met unieke aanvraagcode doorsturen of iets dergelijks?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan, ze moeten dan de kaarten op jouw naam ophalen.
DM even je mailadres, dan stuur ik het bevestigingsbericht van FOK! naar je door.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
if so, houd ik me aanbevolen. zelf heb ik één kaartje, maar Papabear niet. Die heeft gisteren pas te horen gekregen dat zijn kinderen pas volgend weekend komen, dus indien mogelijk zou ik jouw kaartje voor hem willen overnemen.
done! en bedankt namens PB!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
DM even je mailadres, dan stuur ik het bevestigingsbericht van FOK! naar je door.
Dat wordt dus zondag weer niet uitslapen, je wordt bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
DM even je mailadres, dan stuur ik het bevestigingsbericht van FOK! naar je door.
Naam en code; da's in principe voldoende. Maar als je het naar meer mensen doorstuurt garanderen we niet dat ze er allemaal in komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is 4 uur later dan wanneer ik begin met werken, dus ik heb uitgeslapenquote:Op zondag 26 januari 2014 08:19 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gaapt ..
welke malloot vond het nodig om de vertoning om elf uur 's ochtends te laten draaien?? dat is normaal gesproken de kindervoorstelling!
ik heb een liter cola bij me voor in de trein .. zit ook de nodige cafeine inquote:Op zondag 26 januari 2014 08:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar eerder opgestaan dan nodig, effe 10 liter koffie anders trek ik het niet
Ah slim! Ik hoef alleen met de tram of bus dus eigenlijk moet ik ook niet zeurenquote:Op zondag 26 januari 2014 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een liter cola bij me voor in de trein .. zit ook de nodige cafeine in
is iig goedkoper dan zo'n slappe bak koffie van de kiosk :pquote:Op zondag 26 januari 2014 09:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah slim! Ik hoef alleen met de tram of bus dus eigenlijk moet ik ook niet zeuren
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:46 schreef DJMO het volgende:
Zo, papabear en ondergetekende zitten inmiddels in de trein naar Amsterdam!
quote:
ja echt he.. Je kunt over de hoofden lopenquote:
waarom heb ik jou niet gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Andyy het volgende:
Welke autist gaat er dit keer iets door de zaal schreeuwen?
Het was donker in de zaal.quote:
volgens mij heb ik jou wel gezien net na de filmquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Omdat ik als een autist achterin in een hoekje heb gezeten
Dit is denk ik de derde keer dat we allebei in de bios zaten?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Omdat ik als wen autist achterin in een hoekje heb gezeten :p
Ik heb je twee keer eerder gezien, maar niet beide keren herkendquote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is denk ik de derde keer dat we allebei in de bios zaten?
Ja, john carter en kriterion ja. Wel jammer dat je me niet herkend, ik zie mezelf namelijk als een FOK!beroemdheidquote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb je twee keer eerder gezien, maar niet beide keren herkend
Dus kan wel kloppen, of was je ook naar de kriterion of hoe die tent ook heet?
was jij bezig met het opruimen van dat groene ding waarop het logo van fok stond?quote:
dan heb je me zelfs nog aangekekenquote:
jij had alleen oog voor mijquote:
uiteraardquote:
en zo hoort hetquote:
zijn jullie nog naar de bierfabriek geweest?quote:
Spreek voor jezelf, ik heb er geen meequote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Takaiki het volgende:
En regen!
Hebben we misschien toch nog iets aan onze plu's
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:34 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kutzooi, hadden ons verslapen.Hebben we nu een fantastische Fok! meet gemist?
Oja! Jij was datquote:Op zondag 26 januari 2014 17:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
zijn jullie nog naar de bierfabriek geweest?
Sowieso. En een toffe film.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:34 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kutzooi, hadden ons verslapen.Hebben we nu een fantastische Fok! meet gemist?
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja! Jij was datNee, ff rondje gelopen en daarna weer naar huis.
Iedereen? Niet eens een biertje gedronken?
Shabu was iig weer lekker
[..]
Sowieso. En een toffe film.
Quotefaal, newbiequote:
Nee, niet newbie. Nooit de moeite genomen om te kijken hoe je moet splitsenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Quotefaal, newbie
Nee, geen bier gedronken Moest nog een auto besturen. De andere ook niet trouwens
Je muis daar neerzetten en op dit knopje klikken:quote:Op zondag 26 januari 2014 18:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, niet newbie. Nooit de moeite genomen om te kijken hoe je moet splitsen
Zal vast doodeenvoudig zijn
Ik zit meestal op tablet te fok!ken, dan zie je die knopjes nietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je muis daar neerzetten en op dit knopje klikken: [ afbeelding ]
Ik heb geen knoflooksaus gerokenquote:Op maandag 27 januari 2014 08:53 schreef nlboy het volgende:
Heel erg bedank Fok! weer fijn publiek om er tussen te zitten (zijn stil) en de film was beter dan gedacht.
Verder niet in slaap gevallen, buger king ontbijtje heeft deels geholpen.
Haha toch maar jullie bespaard.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen knoflooksaus geroken
Dan zat jij niet waar ik zatquote:Op maandag 27 januari 2014 08:53 schreef nlboy het volgende:
Heel erg bedank Fok! weer fijn publiek om er tussen te zitten (zijn stil) en de film was beter dan gedacht.
Verder niet in slaap gevallen, buger king ontbijtje heeft deels geholpen.
True thatquote:
Dansen niet echt, wel dat het niet fijn keek dat platte van die tekst op de 3D voorstellingquote:Op maandag 27 januari 2014 15:08 schreef nlboy het volgende:
Haha dan heb ik iets gemist...
Ik vond trouwens de ondertiteling echt ruk. Bij sommige beelden gingen de letters dansen, hadden jullie dat ook?
Ja de ondertiteling zat soms optisch gezien achter het beeld dat eromheen te zien was , en daar hebben de hersenen een beetje moeite mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:08 schreef nlboy het volgende:
Haha dan heb ik iets gemist...
Ik vond trouwens de ondertiteling echt ruk. Bij sommige beelden gingen de letters dansen, hadden jullie dat ook?
Daar kom je snel achterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:43 schreef Devv het volgende:
Ik was het gewoon helemaal vergeten...hoe dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |