was jij bezig met het opruimen van dat groene ding waarop het logo van fok stond?quote:
dan heb je me zelfs nog aangekekenquote:
jij had alleen oog voor mijquote:
uiteraardquote:
en zo hoort hetquote:
zijn jullie nog naar de bierfabriek geweest?quote:
Spreek voor jezelf, ik heb er geen meequote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Takaiki het volgende:
En regen!
Hebben we misschien toch nog iets aan onze plu's
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:34 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kutzooi, hadden ons verslapen.Hebben we nu een fantastische Fok! meet gemist?
Oja! Jij was datquote:Op zondag 26 januari 2014 17:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
zijn jullie nog naar de bierfabriek geweest?
Sowieso. En een toffe film.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:34 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kutzooi, hadden ons verslapen.Hebben we nu een fantastische Fok! meet gemist?
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja! Jij was datNee, ff rondje gelopen en daarna weer naar huis.
Iedereen? Niet eens een biertje gedronken?
Shabu was iig weer lekker
[..]
Sowieso. En een toffe film.
Quotefaal, newbiequote:
Nee, niet newbie. Nooit de moeite genomen om te kijken hoe je moet splitsenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Quotefaal, newbie
Nee, geen bier gedronken Moest nog een auto besturen. De andere ook niet trouwens
Je muis daar neerzetten en op dit knopje klikken:quote:Op zondag 26 januari 2014 18:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, niet newbie. Nooit de moeite genomen om te kijken hoe je moet splitsen
Zal vast doodeenvoudig zijn
Ik zit meestal op tablet te fok!ken, dan zie je die knopjes nietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je muis daar neerzetten en op dit knopje klikken: [ afbeelding ]
Ik heb geen knoflooksaus gerokenquote:Op maandag 27 januari 2014 08:53 schreef nlboy het volgende:
Heel erg bedank Fok! weer fijn publiek om er tussen te zitten (zijn stil) en de film was beter dan gedacht.
Verder niet in slaap gevallen, buger king ontbijtje heeft deels geholpen.
Haha toch maar jullie bespaard.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen knoflooksaus geroken
Dan zat jij niet waar ik zatquote:Op maandag 27 januari 2014 08:53 schreef nlboy het volgende:
Heel erg bedank Fok! weer fijn publiek om er tussen te zitten (zijn stil) en de film was beter dan gedacht.
Verder niet in slaap gevallen, buger king ontbijtje heeft deels geholpen.
True thatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |