het is 4 uur later dan wanneer ik begin met werken, dus ik heb uitgeslapenquote:Op zondag 26 januari 2014 08:19 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gaapt ..
welke malloot vond het nodig om de vertoning om elf uur 's ochtends te laten draaien?? dat is normaal gesproken de kindervoorstelling!
ik heb een liter cola bij me voor in de trein .. zit ook de nodige cafeine inquote:Op zondag 26 januari 2014 08:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar eerder opgestaan dan nodig, effe 10 liter koffie anders trek ik het niet
Ah slim! Ik hoef alleen met de tram of bus dus eigenlijk moet ik ook niet zeurenquote:Op zondag 26 januari 2014 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een liter cola bij me voor in de trein .. zit ook de nodige cafeine in
is iig goedkoper dan zo'n slappe bak koffie van de kiosk :pquote:Op zondag 26 januari 2014 09:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah slim! Ik hoef alleen met de tram of bus dus eigenlijk moet ik ook niet zeuren
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:46 schreef DJMO het volgende:
Zo, papabear en ondergetekende zitten inmiddels in de trein naar Amsterdam!
quote:
ja echt he.. Je kunt over de hoofden lopenquote:
waarom heb ik jou niet gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Andyy het volgende:
Welke autist gaat er dit keer iets door de zaal schreeuwen?
Het was donker in de zaal.quote:
volgens mij heb ik jou wel gezien net na de filmquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Omdat ik als een autist achterin in een hoekje heb gezeten
Dit is denk ik de derde keer dat we allebei in de bios zaten?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Omdat ik als wen autist achterin in een hoekje heb gezeten :p
Ik heb je twee keer eerder gezien, maar niet beide keren herkendquote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is denk ik de derde keer dat we allebei in de bios zaten?
Ja, john carter en kriterion ja. Wel jammer dat je me niet herkend, ik zie mezelf namelijk als een FOK!beroemdheidquote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb je twee keer eerder gezien, maar niet beide keren herkend
Dus kan wel kloppen, of was je ook naar de kriterion of hoe die tent ook heet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |