Hier niet, zo bewolkt als de pestquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:31 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet grijs, t zonnetje kijkt vrolijk mee
Bijna goed, het perspectief zou hetzelfde zijn. En de beeldhoek komt overeen met het gedeelte wat de gemiddelde mens scherp ziet, niet het hele zichtveld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:06 schreef problematiQue het volgende:
Ja, 50mm zou om een of andere reden een 'natuurlijke' kijkhoek geven omdat het dicht bij de diagonaal van de sensor zit (43mm op FF, volgens mij). Maar geen idee wat daar natuurlijk aan is.
Goed bezig jij!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik heb mn zinnen al gezet op een nikon. Dus geen canon geen sony geen pentax. Waarom? Intuïtie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:57 schreef Ynske het volgende:
3 rondjes om de vijver met Evy... en wat breekt je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ga je morgen wel voelen gok ik zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:06 schreef freud het volgende:
Hier vanochtend iets van 4 kuub puin uit een kruipruimte gehaald bij een collega thuis. Was ook vervanging van sportschool
Geen idee, merken wel wel. Moet ik tegen kunnen vind ik. Ben nog net niet bejaard.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat ga je morgen wel voelen gok ik zo
Morgen staat de zolder op de planning dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:21 schreef freud het volgende:
[..]
Geen idee, merken wel wel. Moet ik tegen kunnen vind ik. Ben nog net niet bejaard.
Is een mooie. Let wel op, hij is zo klein en licht dat ie zo uit je tas valt zonder dat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:44 schreef problematiQue het volgende:
Ik zit er over te denken deze aan te schaffen:
[ afbeelding ]
tof!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook heerlijk uitgeslapen! Lig nog steeds in bed :$
Gister een leuke dag gehad in Amsterdam. De portretworkshop was wel leuk. Maar eigenlijk was vooral de rondleiding heel vet! William Klein ♥ erg vette straatfotografie.
Verder nog wat foto's in Amsterdam gemaakt. En ik ben voor het eerst in Tuschinski naar de film geweest :p
Tuschinski is echt zo'n mooi gebouwquote:Op zondag 19 januari 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook heerlijk uitgeslapen! Lig nog steeds in bed :$
Gister een leuke dag gehad in Amsterdam. De portretworkshop was wel leuk. Maar eigenlijk was vooral de rondleiding heel vet! William Klein ♥ erg vette straatfotografie.
Verder nog wat foto's in Amsterdam gemaakt. En ik ben voor het eerst in Tuschinski naar de film geweest :p
Ja echt geweldig!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tuschinski is echt zo'n mooi gebouw![]()
Wat heb je zo ongeveer geleerd op de workshop?
35km!? Respect manquote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Met dit mooie weer fijn 35km gefietst met de mountainbike. Mijn beweging weer gehad voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |