Ik heb 3 lenzen. De 18-55 kitlens, de 35 mm 1.8 en de 70-300 . En ik denk dat er weinig verschil zit in welke ik het meest gebruik. Het is maar net wat je er mee doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je vaker een 50mm nodig zult hebben dan een supertele. Stel jezelf eens de vraag hoe vaak je te weinig tele op je kitlens hebt. Waarschijnlijk zul je vaker in het 30-40mm gebied zitten dan tegen de 55mm.
Maarja als je graag een supertele wilt hebben moet je hem gewoon kopen natuurlijk. M'n 70-200 is ook echt een veelgebruikt objectief, maar zelfs op fullframe zit ik meestal tussen de 70 en 100mm.
Je kan er eigenlijk heel weinig mee, alles moet je lopen, en juist daardoor kan je er heel veel mee. Ik heb een 50 1.4, fantastisch.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef J03llV het volgende:
[..]
De enige redenen voor een 50mm prime is dan ook de fast aperture en scherpere foto's, bij de meesten denk ik wel
Nu al? FOT!ers gaan heel de nacht door jonge!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:54 schreef J03llV het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken. Weltrusten FOT!![]()
Normaal zou ik ook tot 3 uur aanwezig zijn, maar ik ben mentaal uitgeputquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nu al? FOT!ers gaan heel de nacht door jonge!
Gaat trouwens goed, pagina 7 alweer.
Ik ben heel blij dat ik de 50 mm nog mocht ruilen voor de 35.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
50mm![]()
Heb em liggen. Gebruik em nooit. Onding. En levert te weinig pecunia op om te verkopen. Miskoop van de eeuw van mij. En ik heb wat deingen gekocht hoor
die 35 is een heerlijk speeltjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik de 50 mm nog mocht ruilen voor de 35.
neuh, sigma en ik is een haatliefde verhouding.quote:
welke 50 mm?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
50mm![]()
Heb em liggen. Gebruik em nooit. Onding. En levert te weinig pecunia op om te verkopen. Miskoop van de eeuw van mij. En ik heb wat deingen gekocht hoor
Die heb ik ook. Hij zit eigenlijk altijd op mn body.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het een hele fijne lens. Heb de Nikon 1.8
Heb je een APS-C of FF body?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:23 schreef Uncle het volgende:
50mm![]()
Op beidenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heb je een APS-C of FF body?
AF-d 50mm 1.8quote:
Ik heb mn zinnen al gezet op een nikon. Dus geen canon geen sony geen pentax. Waarom? Intuïtiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
Waarom neem je een Nikon?![]()
Okee, kudos dat je Canon alvast links laat liggen, maar dan Nikon...
Geen mannelijke intuïtie dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik heb mn zinnen al gezet op een nikon. Dus geen canon geen sony geen pentax. Waarom? Intuïtie
Maar Samsung - apple is gezeik, dit niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:14 schreef xuryah het volgende:
Dat eeuwige Nikon - Canon gezeik... Lijkt net Samsung - Apple.. Nikon is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |