Je bent zelf eenquote:
Smoesjes... Eigenlijk ben je gewoon stinkjaloers op mijn Sony'squote:
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Smoesjes... Eigenlijk ben je gewoon stinkjaloers op mijn Sony's![]()
Om er vervolgens weer vrolijk mee door te werken, want daar kan het tegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:22 schreef Ynske het volgende:
Want dan kon ik bij frustratie die rotzooi tenminste uit t raam flikkeren
Zie hierrrrquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:51 schreef J03llV het volgende:
Morgen! Tijd voor...! Je raad het al
Heb trouwens gekeken op de nikon site. Kwam de 80-200 f/2.8 tegen alleen dan AF-S en draaizoom. Heb ik dan alsnog een in body focusmotor nodig?
Op crop vind ik 50mm wel fijn voor portretten, maar op FF vind ik de kijkhoek ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
[..]
Op beidenOp mijn crop camera was ik er geen vrienden mee, op mijn fullframe komt hij ook nooit
Maar waarschijnlijk persoonlijke voorkeur hoor. Ik vind de 35mm eigenlijk ook al aan de krappe kant. Tijd voor een 24mm
Op FF is de beeldhoek hetzelfde als van het oogquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Op crop vind ik 50mm wel fijn voor portretten, maar op FF vind ik de kijkhoek ook helemaal niks.
Weet je wat t nadeel van Sony-people is...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Om er vervolgens weer vrolijk mee door te werken, want daar kan het tegen.
werk ze!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Afijn, ik ben nog even wat mensen pesten op 't werk. Cya
Ja, die stelling heb ik nooit echt begrepen eigenlijk. Ogen kunnen iets van, wat, 160-170° in de rondte zien? Een 50mm bij lange na niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op FF is de beeldhoek hetzelfde als van het oog
Die stelling van 50 mm = oog, klopt ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, die stelling heb ik nooit echt begrepen eigenlijk. Ogen kunnen iets van, wat, 160-170° in de rondte zien? Een 50mm bij lange na niet.
Spullen pakken voor Oostenrijk, Schaatsen slijpen voor de echtelijke wederhelft voor vanavond, camera spullen pakken voor vanavond en een beetje bitchen op Susterenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:13 schreef J03llV het volgende:
Wat doet iedereen zo op de zaterdagmiddag?
Laminaat leggen in mijn uppie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:13 schreef J03llV het volgende:
Wat doet iedereen zo op de zaterdagmiddag?
Dagelijkse shitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Spullen pakken voor Oostenrijk, Schaatsen slijpen voor de echtelijke wederhelft voor vanavond, camera spullen pakken voor vanavond en een beetje bitchen op Susteren![]()
Niks bijzonders dus
Kliklaminaat?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Laminaat leggen in mijn uppie.
Ben al halverwege..
Nu had ik ff pauze voor een kop koffie en een tosti met kaas en salami
Jammer dat het zo grijs is buitenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:26 schreef Ynske het volgende:
foto's bewerken en verlekkerd naar buiten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |