Kutjoden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
Maar oh wee als je over joden klaagt, boh, gelijk 42 notes erbij.
omg hoe kom je daar aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een meisje dat zo'n t-shirt draagt waarbij een schouder ontbloot is.
zoek me maar opquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je hebt mijne gezien dus ik moet jouwe nu ook zien
ja hoe danquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg hoe kom je daar aan
[..]
zoek me maar op
Ik doe mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kutjoden.
Zie mijn noteclicker gaan!
Dit. Behalve het slotje.quote:
Zou wel een eindbazennote zijn, danquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Klojo120 het volgende:
Jaa! Ik heb er een note bij! Zou het voor mijn UI zijn?
doe normaal fopjequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. Behalve het slotje.
Alles met een kutje wordt hier geadoreerd. Stelletje geile pubers. Behalve door jou dan.
Tegenstrijdig dit. Sof heeft gewoon een kut.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. Behalve het slotje.
Alles met een kutje wordt hier geadoreerd. Stelletje geile pubers. Behalve door jou dan.
Nee, het is eigenlijk niet eens een notequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Klojo120 het volgende:
Jaa! Ik heb er een note bij! Zou het voor mijn UI zijn?
Hork heeft moeten pijpen achter de schermen zodat moira haar tagje kreegquote:
Toevallig gevonden in de vriendenlijst van een andere FOK!er.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg hoe kom je daar aan
[..]
zoek me maar op
RELIGIE RELIEGIE. Het is geen volk dudequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Joden hebben ook echt als enige een woord voor haat tegen hun volk, geen ander volk heeft dat.
Doe ik ookquote:
Ik zuig gaarne aan kutten, die spuiten zo lekker met al die sappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hork heeft moeten pijpen achter de schermen zodat moira haar tagje kreeg
Ja er staat niet eens 'beste wanna-be mod', nu denken mensen dat ik een man ben omdat winnaar en geen winnaresquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben douches 11 gaatjes in de douchekop?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme straks neem ik nog een full abo door jou ook nogquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk niet eens een note
Haha behaarde man met je borsthaarwoud, beter trim je het eensquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja er staat niet eens 'beste wanna-be mod', nu denken mensen dat ik een man ben omdat winnaar en geen winnares
Godverdomme.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben douches 11 gaatjes in de douchekop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Joden zijn stoer. Al sta ik vooraan bij de volgende pogrom. De wereld heeft wat spektakel nodigquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Joden hebben ook echt als enige een woord voor haat tegen hun volk, geen ander volk heeft dat.
Spellcheckerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, het is "ONZ-verkiezingen", niet "ONZ verkiezingen". Dat dit kan in ONZ.
Even aan mijn balzak krabben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha behaarde man met je borsthaarwoud, beter trim je het eens
Haha kont en holquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
Godver, er zit een spier in mijn kont die op hol slaat.
Even wat windjes laten werkt vaak supergoed!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
Oeii kontkramp dat is echt kutquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verdomme straks neem ik nog een full abo door jou ook nog
Inderdaad, dan loop je gewoon lekker en dan zak je ineens door je knieën van de pijn. Lig je daar op straat. Wat een hel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ik heb gehoord dat urine daar tegen helptquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
Misschien denkt jouw brein graag dat jij aan mijn balzak likt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar ik kreeg een kriebel op mijn tong
Joden zijn een volk, joden niet. Serieus, was ik ook verbaast over.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
RELIGIE RELIEGIE. Het is geen volk dude
Geloof er niks van, mijn Redactie Frontpage / Games / Sport paste ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn tagje is zo groot, die past niet eens.
En dat is niet eens een grap
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood?Een jood ook niet aangezien ze al vergast waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mongool
Ik had dat eens, mijn kramp zorgde er toen voor dat ik in foetushouding ging liggen, ik moest toen een beetje wenen. Maar denk maar niet dat mensen in een tram in Amsterdam je oprapenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad, dan loop je gewoon lekker en dan zak je ineens door je knieën van de pijn. Lig je daar op straat. Wat een hel.
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood?Wat is het verschil tussen een baksteen naast een vijver en SgtPorkbeans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood?Wat is het verschil tussen een baby en een tosti?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
En dan van die negers die tegen je hoofd aan schoppenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad, dan loop je gewoon lekker en dan zak je ineens door je knieën van de pijn. Lig je daar op straat. Wat een hel.
Eindredactie Frontpage / Moderator / Designerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geloof er niks van, mijn Redactie Frontpage / Games / Sport paste ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had dat eens, mijn kramp zorgde er toen voor dat ik in foetushouding ging liggen, ik moest toen een beetje wenen. Maar denk maar niet dat mensen in een tram in Amsterdam je oprapen
Ga de grap nou niet verpesten danquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jood ook niet aangezien ze al vergast waren.
Mongool
Wat een gemierenneuk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joden zijn een volk, joden niet. Serieus, was ik ook verbaast over.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een baksteen naast een vijver en SgtPorkbeans.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
huhquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dan moet je er maar geen zijn
Egnie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga de grap nou niet verpesten dan
soms werden joden ook gewoon levend in die ovens gepropt
Ik woon in Zeeland. Wij kennen geen negers.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan van die negers die tegen je hoofd aan schoppen
ER FP / Moderator / Designerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eindredactie Frontpage / Moderator / Designer
Past niet.
En ik heb ook geen iDealquote:
DAN NIET JONGquote:
Terwijl er gewoon genoeg ruimte is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eindredactie Frontpage / Moderator / Designer
Past niet.
En een oud volk ook. Die liepen zelfs al in Mesopotanie rond als krijgsgevangenenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gemierenneuk.Ik ben nu ook verbaasd.
Ik heb je 'nee' gesms'tquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel een telefoon waarmee je kan smsen?
Oh dat welquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik heb ook geen iDealiDeal is gewoon een middel om via internetbankieren te kunnen betalen. Gewoon je bank selecteren en inloggen op je bankaccount en betalen. Of heb je geen internetbankieren?
Dit, maar dan een gat in Noord-Holland. Same shit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland. Wij kennen geen negers.
Je bent gewoon te breed (dit wilde je horen he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terwijl er gewoon genoeg ruimte is?
Of is dat een illusie door mijn breedbeeld css?
Dan nog blijven het jankers, met hun eigen woordje voor gehaat tegen hun.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gemierenneuk.Ik ben nu ook verbaasd.
Woon je in Zeeland ja?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland. Wij kennen geen negers.
Die tweede is Breivik gemixt met Willem-Alexander?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
Er zullen drie staatsportretten van de koning worden gemaakt:
[ afbeelding ]Kunstenaar dacht zeker 'Ah, laat maar, close enough!'
Stoere zeelieden jeweet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Woon je in Zeeland ja?
Daar gaat het stoere beeld dat ik van je had
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent gewoon te breed (dit wilde je horen he?)
Hoezo als krijgsgevangenen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een oud volk ook. Die liepen zelfs al in Mesopotanie rond als krijgsgevangenen
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog blijven het jankers, met hun eigen woordje voor gehaat tegen hun.
Hee maar broeder om terug te komen op je idee van eerst, ik kan de beat verlengen en dan kunnen anderen ook een stukje zingen jaquote:
We zullen zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neukze!
Ik hoop dat je vuist nog warm is als je er eenmaal in ligt
okequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon met iDeal betalen, schwanz
Antisemitisme = Jodenhaat volgens het woordenboek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo als krijgsgevangenen?
[..]
Hoe weet jij dat allemaal?
Jawel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
konker azerty.
Het is toch niet van deze tijd om een WEBshop te hebben met een klantenservice van 9 tot 5?
En ons vervolgns schamenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee maar broeder om terug te komen op je idee van eerst, ik kan de beat verlengen en dan kunnen anderen ook een stukje zingen ja
http://www.pzc.nl/regio/v(...)criminelen-1.1700618quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Woon je in Zeeland ja?
Daar gaat het stoere beeld dat ik van je had
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
konker azerty.
Het is toch niet van deze tijd om een WEBshop te hebben met een klantenservice van 9 tot 5?
Het kwartje valt. Bed tijdquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Antisemitisme = Jodenhaat volgens het woordenboek.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.pzc.nl/regio/v(...)criminelen-1.1700618
Aight.
Westside.
Smoel met je konker dit en dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
konker azerty.
Ik schaam me niet. Waarom zou je je schamen? Het is toch leuk. Ik bedoel er gaat hier niemand het doorvertellen aan je moeder, en ik zal morgenavond mijn mond wel houden tegen haar.quote:
Ja nou er zijn heus wel mensen in Nederland die nachtdiensten willen draaien. Genoeg werklozen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel.
Mensen willen ook slapen.
KONKER? BEN JE NIET GOED BIJ JE HOOFD?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
konker azerty.
D-Double vriendquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.pzc.nl/regio/v(...)criminelen-1.1700618
Aight.
Westside.
Ja maar die betalen dan ook geen neuk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja nou er zijn heus wel mensen in Nederland die nachtdiensten willen draaien. Genoeg werklozen.
Vodafone webcare is al 24/7 evenals bol.com.
Wattes?quote:
Indianen aan de telefoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja nou er zijn heus wel mensen in Nederland die nachtdiensten willen draaien. Genoeg werklozen.
Vodafone webcare is al 24/7 evenals bol.com.
Ja want konko is wel goed maar konker of kanjer of kenser of kanker nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KONKER? BEN JE NIET GOED BIJ JE HOOFD?
Dat heet gewoon konko.
Dus je denkt dat Azerty wel goed betaald als je het vergelijkt? Zal heus niet veel verschillen en gewoon via een uitzendbureau gaan ofzo..quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar die betalen dan ook geen neuk.
Ohquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Een rapper uit Vlissingen. Hij is van Bankjes
WOW IK DEED HET PRECIESquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
Echte bazen doen gewoon yolo en steken nu een sigaret op.
Konkosmoel houden nu he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja want konko is wel goed maar konker of kanjer of kenser of kanker niet
Geen ervaring, maar wel wat beterquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus je denkt dat Azerty wel goed betaald als je het vergelijkt? Zal heus niet veel verschillen en gewoon via een uitzendbureau gaan ofzo..
Of heb je ervaring?
#YOLO!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
Die zijn niet goed voor je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
Permanent vanwege uitlokking.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik tetten post, hoe lang krijg ik dan een ban?
Gewoon in ABO doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik tetten post, hoe lang krijg ik dan een ban?
Ohquote:
Immer, ik heb 'm toch gekocht?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
Hork, heb jij wel op die neger gestampt waar je laatst naar luisterde?
Van alles.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat lok je uit dan?Dat andere het ook gaan doen?
Ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ads in ONZ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn hier geen ads, dan krijg je toch ook geen ban?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, ik heb 'm toch gekocht?
[..]
Van alles.
Dat zeg ik, laat t 'm maar niet horenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Timmmmm is mijn homeboy ja!oneluv alles.
In je dromen misschien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn hier geen ads, dan krijg je toch ook geen ban?
Konkokansloos argumentquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit
Alle verbasteringen zijn gewoon voor paupers.
Ja LH. ALLE![]()
ABO zeg ik je vriend. Kunnen we er iets langer van genieten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zal ik gewoon yolo gaan en tetten gaan posten?
c.q anaal vernederen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Fopje het volgende:
O kut, ik moest nog even bij mn vriendin komen liggen. Vergeten.
Paar maanden terug was jij ook tegenquote:
Niet weten dat Konko gewoon een bazenspeler in Fifa 13 isquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, laat t 'm maar niet horen
konko is meer kanker dan dat kenser dat is
Laten we het hopen.quote:
Laat daarbij wel duidelijk zijn dat konjo geen verbastering van konko/kanker is, want konjo is van coño, wat het Spaanse woord voor 'kut' is, en ook een krachtterm is in die taal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit
Alle verbasteringen zijn gewoon voor paupers.
Ja LH. ALLE![]()
seks'zequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Fopje het volgende:
O kut, ik moest nog even bij mn vriendin komen liggen. Vergeten.
Verbasteringen op kanker zijn sowieso 'erger'quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoho, konko is geen verbastering van iets he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Paar maanden terug was jij ook tegen
Overloper.
Komt er toch eindelijk eens wat goed nieuws uit zijn bakkes.quote:In Syrië zijn tien Nederlandse Jihadisten gesneuveld de afgelopen jaren. Dat zei minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken donderdag tijdens een debat in de Tweede Kamer over de ontwikkelingen in het Arabische land.
Zekers cono. En cono's zijn gewoon fucking lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat daarbij wel duidelijk zijn dat konjo geen verbastering van konko/kanker is, want konjo is van coño, wat het Spaanse woord voor 'kut' is, en ook een krachtterm is in die taal.
KONJO 4 LIFE
Oh dat is hetquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet weten dat Konko gewoon een bazenspeler in Fifa 13 is
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoho, konko is geen verbastering van iets he?
Of moet een forum/topic daarvoor zowel adloos als besloten zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In je dromen misschien.
Serieus, niet doen.
Deze boii jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hork, Konko. Konko, Hork.
Je moet wel het dingetje erop doen anders is het geen konjo coñoquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zekers cono. En cono's zijn gewoon fucking lekker.
Nee, gewoon nergens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Of moet een forum/topic daarvoor zowel adloos als besloten zijn?
hihi dat zei ik laatst ook gewoon random in deze scquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
hearthquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
Ook echt zo van 'Create a mountain in your hearth'Ja, dan is het dus tijd voor een bypass.
GMTA jwt one lvoe alezsquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihi dat zei ik laatst ook gewoon random in deze sc
FTFYquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Reiger dat.
Hoe komt het dan eigenlijk dat dit topic geen aids heeft?
quote:
Misschien een berg zaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hearth of the house. Daar wil je geen berg in.
Niet huilen, ik kom boven jou uit, en ik had 8 uur practicum vandaag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Veel te konkoveel alweer gepost vandaag
Weet je hoe erg brandende stront stinkt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien een berg zaad.
Of stront.
Moet je nog een behoorlijke inhaalslag gaan maken, homootjequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet huilen, ik kom boven jou uit, en ik had 8 uur practicum vandaag.!
Weet je wat m'n vrouw doet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
Oh rez had ons vandaag nog niet laten doorschemeren dat hij shit met biochemie ofzo doet.
Moet jouw tagje niet winnares zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
Oh rez had ons vandaag nog niet laten doorschemeren dat hij shit met biochemie ofzo doet.
gisteren genoeg andersquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
kan niet bij?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2065629
Dag vrienden
TIETEN VOOR U ALLEN
Kak, was te laatquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag vrienden
TIETEN VOOR U ALLEN
Nee hoor, sta nu al boven je, wedden?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je nog een behoorlijke inhaalslag gaan maken, homootje
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, dat zeg ik ook de hele tijdquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet jouw tagje niet winnares zijn?
Is goed. Wat zetten we erop?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, sta nu al boven je, wedden?
Ja maar vandaag nog niet. Rez moet dat elke dag doen.quote:
Gast, er is daar gewoon een fucking tettentopic.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag vrienden
TIETEN VOOR U ALLEN
Rez plzquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, sta nu al boven je, wedden?
[..]
[ afbeelding ]
grgr
Jouw anale maagdelijkheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is goed. Wat zetten we erop?
OHquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, er is daar gewoon een fucking tettentopic.ER IS ZELFS EEN PENERTOPIC, OMG!
_!
huehuequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef Moira. het volgende:
Hoerenzonen ik weet al waarom ik dat topic niet kan zien.
Mijn abo is verlopen
Hee fuck dat die open topic lijst is al beter zoquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ja dit is ONZ
ONZ________________________
Omdat oplichters van CBRquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Waarom is een eigen verklaring van het CBR zo konjo (hihi) duur?
Hou je even rekening met die van gisteren? grgrquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Aantal posts voor OllieWilliams voor vandaag tot nu toe: 289
Komt mijn vuist knuffelen dan biaatchquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee fuck dat die open topic lijst is al beter zoNu nog bietje bagger filteren maar dan moeten die mods eens van hun luie reet af komen.
Mag ik dat doen met de binnenkant van mijn rectum?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Komt mijn vuist knuffelen dan biaatch
Het ging over vandaag hequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou je even rekening met die van gisteren? grgr
Graag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag ik dat doen met de binnenkant van mijn rectum?
Serieus?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
Zeg jongens. Wisten jullie al dat Rez hommo is?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
Zou hij dan ook van piemels houden?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
Wat? Serieus?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
Fissa. * d4v1d zet Mona bakje op hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Fopje het volgende:
Ik ben vandaag 1 jaar ONZ mod jeeeeeej
gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Fopje het volgende:
Feest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Fopje het volgende:
Heee ben je onz mod geworden op de dag dat ik het eerste stoners topic opendequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Fopje het volgende:
Hork wil gewoon met zaad werken, net zoals zijn vrouw, daarom heeft hij mij nodig.quote:
Gatverquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zou hij dan ook van piemels houden?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Fopje het volgende:
Amateur!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef Fopje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen zit nu gewoon feest te vieren met z'n rechterhand in z'n broek.quote:
ook de linkshandigen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen zit nu gewoon feest te vieren met z'n rechterhand in z'n broek.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Fopje het volgende:
Rez, heb je wel eens anale seks gehad met een andere jongen? ( gewone belangstelling )
Zat er toen poep onder je eikelrand?
Ik heb twee handen nodig, dus wie weet.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Fopje het volgende:
Rez, heb je wel eens anale seks gehad met een andere jongen? ( gewone belangstelling )
Godverquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:08 schreef Fopje het volgende:
Slaap lekker tong, kusjequote:
okquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik slaap dus het mag lach me niet uit.
Mein Gott.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:17 schreef Fopje het volgende:
Jongens nog 8 posts mijn hart gaat tekeer.
Omg, turbo turbo!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:17 schreef Fopje het volgende:
Jongens nog 8 posts mijn hart gaat tekeer.
Ga dr voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |