Kutjoden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
Maar oh wee als je over joden klaagt, boh, gelijk 42 notes erbij.
omg hoe kom je daar aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een meisje dat zo'n t-shirt draagt waarbij een schouder ontbloot is.
zoek me maar opquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je hebt mijne gezien dus ik moet jouwe nu ook zien
ja hoe danquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg hoe kom je daar aan
[..]
zoek me maar op
Ik doe mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kutjoden.
Zie mijn noteclicker gaan!
Dit. Behalve het slotje.quote:
Zou wel een eindbazennote zijn, danquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Klojo120 het volgende:
Jaa! Ik heb er een note bij! Zou het voor mijn UI zijn?
doe normaal fopjequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. Behalve het slotje.
Alles met een kutje wordt hier geadoreerd. Stelletje geile pubers. Behalve door jou dan.
Tegenstrijdig dit. Sof heeft gewoon een kut.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. Behalve het slotje.
Alles met een kutje wordt hier geadoreerd. Stelletje geile pubers. Behalve door jou dan.
Nee, het is eigenlijk niet eens een notequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Klojo120 het volgende:
Jaa! Ik heb er een note bij! Zou het voor mijn UI zijn?
Hork heeft moeten pijpen achter de schermen zodat moira haar tagje kreegquote:
Toevallig gevonden in de vriendenlijst van een andere FOK!er.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
omg hoe kom je daar aan
[..]
zoek me maar op
RELIGIE RELIEGIE. Het is geen volk dudequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Joden hebben ook echt als enige een woord voor haat tegen hun volk, geen ander volk heeft dat.
Doe ik ookquote:
Ik zuig gaarne aan kutten, die spuiten zo lekker met al die sappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hork heeft moeten pijpen achter de schermen zodat moira haar tagje kreeg
Ja er staat niet eens 'beste wanna-be mod', nu denken mensen dat ik een man ben omdat winnaar en geen winnaresquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben douches 11 gaatjes in de douchekop?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme straks neem ik nog een full abo door jou ook nogquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk niet eens een note
Haha behaarde man met je borsthaarwoud, beter trim je het eensquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja er staat niet eens 'beste wanna-be mod', nu denken mensen dat ik een man ben omdat winnaar en geen winnares
Godverdomme.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben douches 11 gaatjes in de douchekop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Joden zijn stoer. Al sta ik vooraan bij de volgende pogrom. De wereld heeft wat spektakel nodigquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Joden hebben ook echt als enige een woord voor haat tegen hun volk, geen ander volk heeft dat.
Spellcheckerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, het is "ONZ-verkiezingen", niet "ONZ verkiezingen". Dat dit kan in ONZ.
Even aan mijn balzak krabben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha behaarde man met je borsthaarwoud, beter trim je het eens
Haha kont en holquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
Godver, er zit een spier in mijn kont die op hol slaat.
Even wat windjes laten werkt vaak supergoed!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
Godver, er zit een spier in mijn kont die op hol slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |