Beter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb zelf meteen gehaald voor van het weekend ofzo....
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, gedraag je eens, je lijkt wel een klein kind
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, gedraag je eens, je lijkt wel een klein kind
Moet je maar op vrouwen vallenquote:
Zo beter??quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe haar billen zijn. Ik wil het niet weten ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je maar op vrouwen vallen
Oh. Wacht
Waarmee?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmm ja
* Vinniiee blikje red bull achterover gooit en verder gaat...
Ik moet nog een overhemd strijken, scheren en douchen. Verder moet ik eigenlijk nog schoonmaken, maar dat moet zaterdag maar tussendoor ergensquote:
's avonds scheren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog een overhemd strijken, scheren en douchen. Verder moet ik eigenlijk nog schoonmaken, maar dat moet zaterdag maar tussendoor ergens![]()
Ik wilde 15 minuten geleden al in bed liggen
Ja, want morgenochtend ben ik gegarandeerd aan het haasten en dan heb ik er ook geen tijd voor. Bovendien hoeft het niet superglad en is een klein baardje welquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
's avonds scheren?
Ohja, dons grooit niet zo hard zeker?
Kan jij een baardje kweken dan? Wedstrijdje doen? Scheren we ons beide niet tot en met zaterdagquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want morgenochtend ben ik gegarandeerd aan het haasten en dan heb ik er ook geen tijd voor. Bovendien hoeft het niet superglad en is een klein baardje wel
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan jij een baardje kweken dan? Wedstrijdje doen? Scheren we ons beide niet tot en met zaterdag
quote:
Hoezo? Ik ben ouderquote:
eeuh nee, dat klopt niet, het is algemeen bekend dat mannen charmanter worden naar mate ze ouder worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
Hm nee, dat wat ik zeg klopt dan niet.
Exponentieel verval bedoelde ik.
hmmmquote:
Vuigaard.quote:
Te lekker.quote:
Er is een max... Daarna kakt het weer in. Helaas voor jou gaat dat sneller gebeuren dan bij vin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
eeuh nee, dat klopt niet, het is algemeen bekend dat mannen charmanter worden naar mate ze ouder worden.
Wel nee, echte mannen blijven gewoon scherp met hun charmequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vuigaard.
[..]
Te lekker.
[..]
Er is een max... Daarna kakt het weer in. Helaas voor jou gaat dat sneller gebeuren dan bij vin.
Morgen feestje. Geen zin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vuigaard.
[..]
Te lekker.
[..]
Er is een max... Daarna kakt het weer in. Helaas voor jou gaat dat sneller gebeuren dan bij vin.
Je zou toch seks gaan hebben daar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen feestje. Geen zin.
What do?
Gewoon gaan, wat drinken, beetje dansen, beetje hosselen, wakker worden naast een chick en niks meer kunnen herinneren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen feestje. Geen zin.
What do?
Nee dat gaan we niet doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan jij een baardje kweken dan? Wedstrijdje doen? Scheren we ons beide niet tot en met zaterdag
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leeftijd compenseert niet alles he.
Vin heeft het van nature
Huh, wat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou toch seks gaan hebben daar?
De enige die ik zou willen hosselen, is er niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wat drinken, beetje dansen, beetje hosselen, wakker worden naast een chick en niks meer kunnen herinneren.
Nee man.quote:
Ga je haar nou daten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee man.
Je kent me. Ik zou maat 1 iemand willen daten.
Denk dat ik weet wat jij bedoelt. maar die heb ik afgezegd.
Wie is die mysterieuze vrouw die jouw hart heeft gestolen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man.
Je kent me. Ik zou maat 1 iemand willen daten.
Denk dat ik weet wat jij bedoelt. maar die heb ik afgezegd.
Nee.quote:
Een hele leuke.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie is die mysterieuze vrouw die jouw hart heeft gestolen?
Ik ga niet knuffelen met baardapen hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een baardje van een paar dagen is verdomd sexy op mijquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet knuffelen met baardapen hoor
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een baardje van een paar dagen is verdomd sexy op mij
Je weet niet wat je mistquote:
Ik ben geen baardaapquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet knuffelen met baardapen hoor
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn geliefde bed knuffelenSlaap lekker
Truste meisjequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn geliefde bed knuffelenSlaap lekker
Voor jou toch ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd voor 1 extra koken als Peu langs komt.
quote:
Ja eindelijk iemand die snapt hoeveel ik eetquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd voor 1 extra koken als Peu langs komt.
Oh dat sowiesoquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is een compliment voor je kookkunst
Ga jij koken zaterdag?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat sowieso
Ik hoop zaterdag ook wat complimenten te krijgen
hmm, ben benieuwdquote:
Sinds wanneer is J een 'iets'quote:
Een paar letters terug en je hebt een fietsquote:
Alleen kan je niet tellenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 letter terug en je hebt een fiets
Wederom vind ik mezelf weer eens erg grappig
Ninja editquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen kan je niet tellenhet zijn 2 letters
Wtf?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
JA NEE NIET INEENS VRIENDELIJK HOI ZEGGEN
Nee ik zei eerst 1quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maar dan is f toch niet 2 terug vanaf j?
maar hij zei 2quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik zei eerst 1
En toen editte ik mijn post naar een paar
Stel je aan zegquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef hugecooll het volgende:
IK VOEL ME BESODEMIETERD DOOR PEURAC
Heel domquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloofde hem op zijn woord!
Uh, geen ideequote:
Godverquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar letters terug en je hebt een fiets
Wederom vind ik mezelf weer eens erg grappig
Nooit doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloofde hem op zijn woord!
Dat moet je inderdaad niet willenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit doen
Voor het weet rij je in een alfa
Ik ga zaterdag in een Alfa proefrijden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit doen
Hehe, na 8 BMW's kijken komt hij morgen gewoon met een Alfa thuisquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit doen
Oh gawdquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag in een Alfa proefrijden.
T is wel een rodequote:
Zaterdag hé, niet morgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, na 8 BMW's kijken komt hij morgen gewoon met een Alfa thuis
Slechte invloed ben je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, na 8 BMW's kijken komt hij morgen gewoon met een Alfa thuis
Ik heb em zeker 3 van die BMW's proberen aan te praten, dat hij die moest komen. Hij kwam zelf aan met die Alfaquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slechte invloed ben je.
Durf je wel he, tegen zo'n klein menneke die net komt kijken en zo
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
Wie is er trouwens morgen om 6 uur wakker? Kan diegene mij even uit bed bellen? Ja dank u
Zet je wekker dan gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
Wie is er trouwens morgen om 6 uur wakker? Kan diegene mij even uit bed bellen? Ja dank u
Dat is nou net het probleem, dat doe ik en vervolgens blijf ik nog 2 uur lang snoozenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet je wekker dan gewoon
Ik zet standaard 5 wekkers op m'n telefoon met 5 verschillende deuntjes 5 minuten na elkaar
Bekend verhaalquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, dat doe ik en vervolgens blijf ik nog 2 uur lang snoozen
Telefoon aan de andere kant van de kamer leggen. Dan moet je er wel uitquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, dat doe ik en vervolgens blijf ik nog 2 uur lang snoozen
Dat werkt alleen in theoriequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Telefoon aan de andere kant van de kamer leggen. Dan moet je er wel uit
Ik wil ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Bekend verhaal
Ik ben overigens wel gewoon om 6 uur uit m'n nest
Als een baas
Ik durf te wedden dat ie dan weer eens niet af gaatquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Telefoon aan de andere kant van de kamer leggen. Dan moet je er wel uit
Vinger in een glas water doen. Tandpasta onder z'n neus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
J. Snurkt. Zal ik em porren.....
Of een zakdoekje in zijn neus proppen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je ook eens met je bek dicht eten?
Brrrrr, daar erger ik me dood aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doe ik toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat je vriendinnetje niet ofzo?Of is dat meer slobberen?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
Slurp slurp [ afbeelding ]
Goede kont in de OP trouwens
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede smaak
Ow vandaag mondeling examen ([ afbeelding ]) gehad, en dat ging wel erg goed dus wel bijna zeker geslaagd![]()
Voor m'n mondeling gisteren trouwens ook [ afbeelding ] inb4 grappen
Half jaartje ofzo nogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef muhahaha het volgende:
Wanneer heb je je praktijk faxie? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk moet ik er verdorie weer uit om te plassen. Lig net zo lekker
Whehehe.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk moet ik er verdorie weer uit om te plassen. Lig net zo lekker
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dusss... wel naar dat je zaterdag niet kan hoor....
Geen knuffol van lola
![]()
Gemeen ben ik he
Des te lekkerder voelt het als je weer in bed kruipt.quote:
Stukken beter dan steeds een week te moeten wachten en na 45 minuten balen dat je weer een week moet wachtenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
Zojuist een aantal afleveringen gedownload van series die ik volgde. Damn ik moet veel inhalen
Hallo.quote:
Nee, net thuis.quote:
Ja. En ik ben nu klaar met de nachtdiensten. Weekend!quote:
yayquote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. En ik ben nu klaar met de nachtdiensten. Weekend!
Dat vind ik niet zo erg. Series die ik volg worden uitgezonden op zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Kan ik precies de week mee vol makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Stukken beter dan steeds een week te moeten wachten en na 45 minuten balen dat je weer een week moet wachten
straks mijn bed in en dan zie ik wel wanneer ik weer wakker ga worden.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Stukken beter dan steeds een week te moeten wachten en na 45 minuten balen dat je weer een week moet wachten
Weekend? In het weekend ook gewoon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
straks mijn bed in en dan zie ik wel wanneer ik weer wakker ga worden.
Ja! Eng he?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weekend? In het weekend ook gewoon?
Ik ben sprakeloos!!quote:
Hou je dan maar goed vast.......quote:
Laat me raden... dan heb je vrij gevraagd ivm een gezellig samenzijn hier in het dorp?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou je dan maar goed vast.......
Volgende week ben ik ook vrij in het weekend.
Da's morgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden... dan heb je vrij gevraagd ivm een gezellig samenzijn hier in het dorp?
Veel plezier bij beidenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's morgen.
Volgende week een meet in een kroeg in Nijmegen.
Dank je.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier bij beiden![]()
Volgende week is GvsE hier ipv in Nijmegen
Aww koetsjiekoetsjiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.
Verdomme, loop ik haar weer mis.
quote:
Ik ga nu maar even heel bewust zwijgenquote:
Weekendquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu maar even heel bewust zwijgen
Hopelijk niet?quote:
How come?quote:
Chickie toch... Sterkte!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ellende continues, ben er helemaal klaar mee!
Ellende is altijd klote *knuf*quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoepie komt er vast zo aanrennen, even geduldquote:
Ze was je al voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Snoepie komt er vast zo aanrennen, even geduld
Snoeperig ding!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Snoepie komt er vast zo aanrennen, even geduld
Wat een genot weerquote:
Is dat niet meer iets voor KEL?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochters konijn randt onze kat aan. Mag dat ook in de sex sc of moet ik daarvoor naar f&f?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnxquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chickie toch... Sterkte!!
Als je ff wil bitchen pm je maar hoor
dat kan ook nog. Ingewikkeld zegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor KEL?
En dat allemaal omdat het konijn hitsig is!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan ook nog. Ingewikkeld zeg
Niet alleen het konijn...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat het konijn hitsig is!!
Dat doet mijn puppy met m'n poesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochters konijn randt onze kat aan. Mag dat ook in de sex sc of moet ik daarvoor naar f&f?
Ik hoop voor jouw poes dat het geen Deense dog pup is.quote:
Fiets ook hitsig?quote:
Ik ben helaas meer van de gewillige volwassen vrouwspersonen en die staan niet in de rij...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fiets ook hitsig?
Bij JB is nog wel een gewillige poes geloof ik
Ik heb geen flauw idee wat voor hond het isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw poes dat het geen Deense dog pup is.
Niet eens?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben helaas meer van de gewillige volwassen vrouwspersonen en die staan niet in de rij...
Enjoy!!quote:
Ik neem een biertje.quote:
Nee gedoe over hoofdpijn, te lange nagels voor een man, andere smaak, geen behoefte aan kusjekroel, gezeur over eerst beginnen met relaties enz enz enzquote:
Merci.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee gedoe over hoofdpijn, te lange nagels voor een man, andere smaak, geen behoefte aan kusjekroel, gezeur over eerst beginnen met relaties enz enz enz
Trouwens.... wat een kinderachtige bende bij die rode baret veteranen zeg!!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sjah....quote:
Ik verbaas me er niet echt over. Aparte club met soms erg aparte mensen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens.... wat een kinderachtige bende bij die rode baret veteranen zeg!!![]()
Christus daar wordt constant geneukt, ring om de vinger geven ze niets om, en dan maar roddelen met zn allen!!
Ik vraag me vooral af waarom ik al die roddels en shit te horen kreeg. Ik geloof niet dat ik een veteraan benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er niet echt over. Aparte club met soms erg aparte mensen.
wat vindt je poes daarvan? Die van ons wil zsm naar binnen, is er totaal niet van gediendquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee gedoe over hoofdpijn, te lange nagels voor een man, andere smaak, geen behoefte aan kusjekroel, gezeur over eerst beginnen met relaties enz enz enz
Patsen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom ik al die roddels en shit te horen kreeg. Ik geloof niet dat ik een veteraan ben
Ging ze vuige dm's sturenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
SNOEPSELS!!!!!!!
Ik ben niet blij met jou!!
Die vindt het fantastisch want die stuitert al dagen krols de hele kamer doorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat vindt je poes daarvan? Die van ons wil zsm naar binnen, is er totaal niet van gediend![]()
Terwijl ze toen ze krols was zwanger is geraakt van iets van 5 katers ofzo
Dit was meer een ik-maak-hem-zwart-zodat-ik-zelf-kans-maak actiequote:
WHAHAHAquote:
Tering.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was meer een ik-maak-hem-zwart-zodat-ik-zelf-kans-maak actie
Nee, ze heeft mij een te vage serie aangeraden.quote:
Uhuhquote:
Lullig wel dat dat niet werkt bij mijquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ze heeft mij een te vage serie aangeraden.
Ik zit tijdens het kijken mijzelf de hele tijd af te vragen welke drugs de schrijvers allemaal hebben gemixt om dit op papier te krijgen
dus hij geeft haar eigenlijk gewoon haar zin (weet zelf niet echt wat ie nou eigenlijk aan het doen is toevallig?)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vindt het fantastisch want die stuitert al dagen krols de hele kamer door![]()
*hepquote:
Jij hebt GTST zitten kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ze heeft mij een te vage serie aangeraden.
Ik zit tijdens het kijken mijzelf de hele tijd af te vragen welke drugs de schrijvers allemaal hebben gemixt om dit op papier te krijgen
Puppy is ook een zijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus hij geeft haar eigenlijk gewoon haar zin (weet zelf niet echt wat ie nou eigenlijk aan het doen is toevallig?)
Nee echt!!quote:
Dat weiger ik gewoon keihard!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
SNOEPSELS!!!!!!!
Ik ben niet blij met jou!!
Wat zit je mij te verbeteren danquote:
Zal wel teleurstellend geweest zijn voor 'm.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Lullig wel dat dat niet werkt bij mij
quote:
Schrale dingen zijn dat. Fluffy is sowiesoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt!!
Vooral toen iemand in bedwang werd gehouden met FLUFFY HANDBOEIEN ging ik stuk van het lachen![]()
De sleutels van die dingen worden voor de sier verkocht want die heb je echt niet nodig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Straks beginnen aan seizoen 4.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]wat heb ik nu weer gedaan?
of ben je verslaafd geraakt aan True Blood?
OH NEEEEEEE KOM ME NIET OPZOEKEN!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat zit je mij te verbeteren danmoet ik je ff komen opzoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Snoepie85 het volgende:
even tussendoor.. wie is dit?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is KaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
even tussendoor.. wie is dit?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand van de hunger games?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks beginnen aan seizoen 4.
Vage shit allemaal!
Oh en mijn zoon denkt inmiddels dat ik zwaar verslaafd ben aan porno, hij komt elke keer binnenstappen als er in die serie weer eens bruut geneukt wordt. Niet dat dat een zeldzaamheid is in die serie maar toch
Zo was de kat ook altijd bezig met die poesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn reu-pup probeerde ooit mijn teef te neuken alleen hij deed het helemaal verkeerd.
Hij legde zijn kin op haar rug, stond haaks ipv achter haar, en maar stoten in het luchtledige. Ondertussen keek mn teef mij aan met een blik van "serieus?"
zo! jij hebt flink doorgekekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks beginnen aan seizoen 4.
Vage shit allemaal!
Oh en mijn zoon denkt inmiddels dat ik zwaar verslaafd ben aan porno, hij komt elke keer binnenstappen als er in die serie weer eens bruut geneukt wordt. Niet dat dat een zeldzaamheid is in die serie maar toch
even tussendoor.. wie is dit?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met een goede fysieke gesteldheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
IK WIL EEN NAAM !quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iemand met een goede fysieke gesteldheid.
Dven, schijnt.quote:
Ja DAT dus!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zo! jij hebt flink doorgekekenhet is wel verslavend hoor, ze verzinnen elke keer weer iets nieuws wat echt TE bizar is
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
OH NEEEEEEE KOM ME NIET OPZOEKEN!
I would love to.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
dat is toch juist het leukequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja DAT dus!!
Zo vaag!! Ik kijk vol verbazing!
Wel opschieten, volgende maand ben ik misschien vertrokken en dan kunnen we geen bergwandeling meer makenquote:
Zo heel stiekem lopen er best wel een paar lekkertjes rond in dit topicquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ja, jij bent ook een lekker mannetje
even tussendoor.. wie is dit?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me raden, die heb je van de site StingLeaksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet uitstaan dat jouw dijtjes niet direct klef worden wanneer je mijn naam hoort vallen. Werk er eens aan!quote:
lol.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Laat me raden, die heb je van de site StingLeaks
Je hebt het moeilijk met het OV he?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:46 schreef Tamashii het volgende:
Trein is wel ok, behalve als er iemand achter je zit wiens stem driehonderd octaven verspringt van laag naar hoog in nog geen 20 seconden.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitstaan dat jouw dijtjes niet direct klef worden wanneer je mijn naam hoort vallen. Werk er eens aan!
Waarheen vertrokken? En kom dan ook gewoon naar Nederland. Het land waar de zon altijd sch... Ohnee. Het land zonder reg... Ohnee. Het land met veel liefde en tolerantie... Ohnee. Het land van vervoer wat door rijdt.. Ohnee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel opschieten, volgende maand ben ik misschien vertrokken en dan kunnen we geen bergwandeling meer maken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitstaan dat jouw dijtjes niet direct klef worden wanneer je mijn naam hoort vallen. Werk er eens aan!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarheen vertrokken? En kom dan ook gewoon naar Nederland. Het land waar de zon altijd sch... Ohnee. Het land zonder reg... Ohnee. Het land met veel liefde en tolerantie... Ohnee. Het land van vervoer wat door rijdt.. Ohnee.
Laat maar ja
Het land waar Tamashii woontquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarheen vertrokken? En kom dan ook gewoon naar Nederland. Het land waar de zon altijd sch... Ohnee. Het land zonder reg... Ohnee. Het land met veel liefde en tolerantie... Ohnee. Het land van vervoer wat door rijdt.. Ohnee.
Laat maar ja
Worden jouw dijtjes wel klef zodra je zijn naam hoort vallen?quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worden jouw dijtjes wel klef zodra je zijn naam hoort vallen?
Jij ook hoor Lolaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het land waar Tamashii woont
klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |