Beter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb zelf meteen gehaald voor van het weekend ofzo....
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, gedraag je eens, je lijkt wel een klein kind
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, gedraag je eens, je lijkt wel een klein kind
Moet je maar op vrouwen vallenquote:
Zo beter??quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe haar billen zijn. Ik wil het niet weten ook
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je maar op vrouwen vallen
Oh. Wacht
Waarmee?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmm ja
* Vinniiee blikje red bull achterover gooit en verder gaat...
Ik moet nog een overhemd strijken, scheren en douchen. Verder moet ik eigenlijk nog schoonmaken, maar dat moet zaterdag maar tussendoor ergensquote:
's avonds scheren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog een overhemd strijken, scheren en douchen. Verder moet ik eigenlijk nog schoonmaken, maar dat moet zaterdag maar tussendoor ergens![]()
Ik wilde 15 minuten geleden al in bed liggen
Ja, want morgenochtend ben ik gegarandeerd aan het haasten en dan heb ik er ook geen tijd voor. Bovendien hoeft het niet superglad en is een klein baardje welquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
's avonds scheren?
Ohja, dons grooit niet zo hard zeker?
Kan jij een baardje kweken dan? Wedstrijdje doen? Scheren we ons beide niet tot en met zaterdagquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want morgenochtend ben ik gegarandeerd aan het haasten en dan heb ik er ook geen tijd voor. Bovendien hoeft het niet superglad en is een klein baardje wel
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan jij een baardje kweken dan? Wedstrijdje doen? Scheren we ons beide niet tot en met zaterdag
quote:
Hoezo? Ik ben ouderquote:
eeuh nee, dat klopt niet, het is algemeen bekend dat mannen charmanter worden naar mate ze ouder worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
Hm nee, dat wat ik zeg klopt dan niet.
Exponentieel verval bedoelde ik.
hmmmquote:
Vuigaard.quote:
Te lekker.quote:
Er is een max... Daarna kakt het weer in. Helaas voor jou gaat dat sneller gebeuren dan bij vin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
eeuh nee, dat klopt niet, het is algemeen bekend dat mannen charmanter worden naar mate ze ouder worden.
Wel nee, echte mannen blijven gewoon scherp met hun charmequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vuigaard.
[..]
Te lekker.
[..]
Er is een max... Daarna kakt het weer in. Helaas voor jou gaat dat sneller gebeuren dan bij vin.
Morgen feestje. Geen zin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vuigaard.
[..]
Te lekker.
[..]
Er is een max... Daarna kakt het weer in. Helaas voor jou gaat dat sneller gebeuren dan bij vin.
Je zou toch seks gaan hebben daar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen feestje. Geen zin.
What do?
Gewoon gaan, wat drinken, beetje dansen, beetje hosselen, wakker worden naast een chick en niks meer kunnen herinneren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen feestje. Geen zin.
What do?
Nee dat gaan we niet doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan jij een baardje kweken dan? Wedstrijdje doen? Scheren we ons beide niet tot en met zaterdag
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leeftijd compenseert niet alles he.
Vin heeft het van nature
Huh, wat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou toch seks gaan hebben daar?
De enige die ik zou willen hosselen, is er niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wat drinken, beetje dansen, beetje hosselen, wakker worden naast een chick en niks meer kunnen herinneren.
Nee man.quote:
Ga je haar nou daten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee man.
Je kent me. Ik zou maat 1 iemand willen daten.
Denk dat ik weet wat jij bedoelt. maar die heb ik afgezegd.
Wie is die mysterieuze vrouw die jouw hart heeft gestolen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man.
Je kent me. Ik zou maat 1 iemand willen daten.
Denk dat ik weet wat jij bedoelt. maar die heb ik afgezegd.
Nee.quote:
Een hele leuke.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie is die mysterieuze vrouw die jouw hart heeft gestolen?
Ik ga niet knuffelen met baardapen hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een baardje van een paar dagen is verdomd sexy op mijquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet knuffelen met baardapen hoor
Neequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een baardje van een paar dagen is verdomd sexy op mij
Je weet niet wat je mistquote:
Ik ben geen baardaapquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet knuffelen met baardapen hoor
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn geliefde bed knuffelenSlaap lekker
Truste meisjequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn geliefde bed knuffelenSlaap lekker
Voor jou toch ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd voor 1 extra koken als Peu langs komt.
quote:
Ja eindelijk iemand die snapt hoeveel ik eetquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd voor 1 extra koken als Peu langs komt.
Oh dat sowiesoquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is een compliment voor je kookkunst
Ga jij koken zaterdag?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat sowieso
Ik hoop zaterdag ook wat complimenten te krijgen
hmm, ben benieuwdquote:
Sinds wanneer is J een 'iets'quote:
Een paar letters terug en je hebt een fietsquote:
Alleen kan je niet tellenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 letter terug en je hebt een fiets
Wederom vind ik mezelf weer eens erg grappig
Ninja editquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen kan je niet tellenhet zijn 2 letters
Wtf?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
JA NEE NIET INEENS VRIENDELIJK HOI ZEGGEN
Nee ik zei eerst 1quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maar dan is f toch niet 2 terug vanaf j?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |