Ik dacht dat dat automatisch ging. Sorry man.quote:
Ik zag het toevalligquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef alors het volgende:
Waar zijn de luie modjes om hem even te reeksen?
Susan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vraagje: Geld is verstuurd naar Jennifer en ???
Mijn stream viel uit na het moment dat Jennifers naam te lezen was..
Ik vond het verdacht dat Sofie achter in het bootje zat, zodat niemand behalve trommelende Aaf haar kon zien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij als je een roeiexpert dat roeien laat kijken kan je wel zien wie er weinig kracht zet.
Hoi terugquote:
Hij zei forums..quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze lezen natuurlijk mee op het Avro forum, niet hier.
Dat avro forum is niet heel erg actief. Widm.com is veel actiever.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze lezen natuurlijk mee op het Avro forum, niet hier.
*kuch*quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan denk ik nog steeds niet hier.
en MolTalkquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij werkt bij Wie is de Mol?
Jennifer zat er vorige week. Sophie woont in Utrecht geloof ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef TLC het volgende:
Zo'n beetje alle deelnemers zijn nu langsgekomen, alleen heb ik Sofie en Jennifer nog niet in die studio daar gezien.................
Kan ook via @schemerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geef ff aan schemer door dat ik hem een dorpsidioot vind.
Vorige week waren Sophie en Jennifer daarquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef TLC het volgende:
Zo'n beetje alle deelnemers zijn nu langsgekomen, alleen heb ik Sofie en Jennifer nog niet in die studio daar gezien.................
Wie is dat??quote:
Wat later beschikbaar dan gebruikelijk, maar hij is inmiddels online: http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_16jan_nb/videoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
iemand een linkje van de nabeschouwing van gister?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef MrTinux het volgende:
[..]
Wat later beschikbaar dan gebruikelijk, maar hij is inmiddels online: http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_16jan_nb/video
Volgens mij moet je dat niet serieus nemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef jcdragon het volgende:
Sanne zegt dat Tygo net tegen haar gezegd heeft wie de mol is.
Een Tygo of Sanne actie?Of komt Tygo in de finale?
Dat was een van de mooiste opdrachten allertijdenquote:
Ik vond dat seizoen met die trein ook wel mooi. Nu zitten ze een beetje op een roltrap en enveloppen uit te wisselen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was een van de mooiste opdrachten allertijden
quote:
Milouskaquote:
twitter:WieIsDeMol twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 14:04:49@schemer en @keestol hebben aanstaande donderdag @DennisWeening en @Karin_deGroot te gast in #MolTalk. http://t.co/thBO5U5xnW #widm reageer retweet
Tof, je bent gewoon op de top secret locatie!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef MrTinux het volgende:
[ afbeelding ]
Over 15 min weer de voorbeschouwing op wieisdemol.avro.nl
Zoals iedere weekquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Tof, je bent gewoon op de top secret locatie!
Heb je toch mijn instagram gevonden? Chapeau hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Sofie is lelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Hmja, ik zou ze allebei doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Jennifer is Leonie, Sofie is Saskia.quote:
Hey Soof, ja knap hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je toch mijn instagram gevonden? Chapeau hoor.
Jennifer = gewoon lekker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Rockiejj het volgende:
Jennifer heeft godsgruwelijk lekkere billen.
Jup. en Sofie ook. en Jennifer is effe een sigaretje roken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Zit Daphne daar nou of is dat een look-a-like?
Zit er ook ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Zit Daphne daar nou of is dat een look-a-like?
Jenniferquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jup. en Sofie ook. en Jennifer is effe een sigaretje roken.
twitter:hipstergrunge twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:43:07Alle mannen stoppen nu met #widm te kijken. reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
Hee die gekke vent zit achter @schemer
Nee @schemer is de gekke ventquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
Hee die gekke vent zit achter @schemer
Jennifer > Sofie > Carolien. Ze mag overigens best een keer stokslobberen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
Carolien vind ik gewoon lekker. Punt uit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
Carolien vind ik gewoon lekker. Punt uit.
quote:
Hahah, RT that!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jennifer > Sofie > Carolien. Ze mag overigens best een keer stokslobberen.
@schemer
En dat maak jij op uit...?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
Sofie heeft de finale niet gehaald.
Janine zegt net "Zover Sofie dingen weet, weet ik ze ook".quote:
Semi geforceerd grappig proberen te doen terwijl haar iq net hoog genoeg is om te weten waar een pener zich bevindquote:
Grappig proberen te doen is dan ook haar beroep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Semi geforceerd grappig proberen te doen terwijl haar iq net hoog genoeg is om te weten waar een pener zich bevind
@schemer
Dan nog lukt het haar beter dan jou.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Semi geforceerd grappig proberen te doen terwijl haar iq net hoog genoeg is om te weten waar een pener zich bevind
@schemer
Haar beroep zou moeten zijn Meiden van Hollandquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Grappig proberen te doen is dan ook haar beroep.
Ok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Haar beroep zou moeten zijn Meiden van Holland
@schemer
Niet proberen stoer te doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok.
Stop maar met je semi geforceerde grappigheid.
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef MolFan het volgende:
Hoezo heeft een mol geen richtingsgevoel? Wat een kktweetEen mol bepaald zijn richting door middel van geur etc
Stuur een tweet!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af wat de programmamakers of kandidaten doen als ze in het buitenland op (een groepje) Nederlanders stuiten
@schemerquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je sturen?
Haha ok, leef je uit zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, zij weet meer (via Sofie).quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoorde ik zeggen dat Janine een vertrouwens persoon is van Sophie? Dat ving mij op. Arjen zei tegen Janine jij mag niks zeggen.
Second thatquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van MolFan.
Dank!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef Crushly het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_30jan_nb/video
Vanavond kijken, he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Suf idd, hij wil het zeker over zijn nieuwe cd hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
Tim heeft nog niks gezien, daar heb je veel aan
Wat een ei.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
die kan er met een verse blik naar kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
Jaa bedankt!quote:
En elke week weer in beeld vertellen wie jouw mol is die er vervolgens uitgaat. Nee, ik geloof het niet. Dat zou de regie er in elk geval uit kunnen laten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Envelop als eerste pakken
Auto vast
Joker weggeven zonder reden
Continu mol kiezen die er uit gaat maar er toch inblijven.
Het ligt er wel dik boven op bij JW
Dat is precies mijn probleem bij JW momenteel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
En elke week weer in beeld vertellen wie jouw mol is die er vervolgens uitgaat. Nee, ik geloof het niet. Dat zou de regie er in elk geval uit kunnen laten.
Of de regie wil dat jij op deze manier denkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
En elke week weer in beeld vertellen wie jouw mol is die er vervolgens uitgaat. Nee, ik geloof het niet. Dat zou de regie er in elk geval uit kunnen laten.
quote:
Ja 5 knoppen, maar 4 filmpjes toch? 5 van de 6 mochten kijken en een filmpje werd 2 keer bekeken.quote:
In dat filmpje zit alle oplossingen.quote:
Geniaal was dat jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat spel met die topitopartjes toentopitokwartet
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef jcdragon het volgende:
Misschien kunnen ze met de witte vrijstelling direct door naar de finale.
Dat is een random Filipijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |