Niet proberen stoer te doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok.
Stop maar met je semi geforceerde grappigheid.
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef MolFan het volgende:
Hoezo heeft een mol geen richtingsgevoel? Wat een kktweetEen mol bepaald zijn richting door middel van geur etc
Stuur een tweet!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af wat de programmamakers of kandidaten doen als ze in het buitenland op (een groepje) Nederlanders stuiten
@schemerquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je sturen?
Haha ok, leef je uit zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, zij weet meer (via Sofie).quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoorde ik zeggen dat Janine een vertrouwens persoon is van Sophie? Dat ving mij op. Arjen zei tegen Janine jij mag niks zeggen.
Second thatquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van MolFan.
Dank!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef Crushly het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_30jan_nb/video
Vanavond kijken, he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Suf idd, hij wil het zeker over zijn nieuwe cd hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
Tim heeft nog niks gezien, daar heb je veel aan
Wat een ei.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
die kan er met een verse blik naar kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef BobW het volgende:
Jaa bedankt!quote:
En elke week weer in beeld vertellen wie jouw mol is die er vervolgens uitgaat. Nee, ik geloof het niet. Dat zou de regie er in elk geval uit kunnen laten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Envelop als eerste pakken
Auto vast
Joker weggeven zonder reden
Continu mol kiezen die er uit gaat maar er toch inblijven.
Het ligt er wel dik boven op bij JW
Dat is precies mijn probleem bij JW momenteel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
En elke week weer in beeld vertellen wie jouw mol is die er vervolgens uitgaat. Nee, ik geloof het niet. Dat zou de regie er in elk geval uit kunnen laten.
Of de regie wil dat jij op deze manier denkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
En elke week weer in beeld vertellen wie jouw mol is die er vervolgens uitgaat. Nee, ik geloof het niet. Dat zou de regie er in elk geval uit kunnen laten.
quote:
Ja 5 knoppen, maar 4 filmpjes toch? 5 van de 6 mochten kijken en een filmpje werd 2 keer bekeken.quote:
In dat filmpje zit alle oplossingen.quote:
Geniaal was dat jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat spel met die topitopartjes toentopitokwartet
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef jcdragon het volgende:
Misschien kunnen ze met de witte vrijstelling direct door naar de finale.
Dat is een random Filipijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |