Wat vond je moeder ervan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef very het volgende:
[..]
Ik was destijds erg jong, maar niet klein. En snelEn daarbij...kleine kinderen ga je toch geen dreun geven
Die wist het niet, en toen ze er op een gegeven moment wel achter kwam omdat ik gepakt was door de politie was ze uiteraard niet zo blijquote:
Houd je grote bek eens, stoerie!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef Bestelbus het volgende:
kankertuig...
Ga thuis je eigen muren bekladden.
Wat voor straf kreeg je?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef very het volgende:
[..]
Die wist het niet, en toen ze er op een gegeven moment wel achter kwam omdat ik gepakt was door de politie was ze uiteraard niet zo blij
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef spiritusbus het volgende:
Niet gelezen, graffiti is voor tokkies en lijmsnuivers.
Oh dus je bent ook al in aanraking geweest met justitie..quote:
Justitie, maar de straf van je moeder wil ik ook best weten.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Oh dus je bent ook al in aanraking geweest met justitie..
lieve jongen ben je, lieve jongen
Hij is in aanraking geweest met justitie voor het onderwerp van dit topic. Als je nooit wordt gepakt is het opeens minder erg?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Oh dus je bent ook al in aanraking geweest met justitie..
lieve jongen ben je, lieve jongen
Nee het is sws al erg DAT 'ie het doet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij is in aanraking geweest met justitie voor het onderwerp van dit topic. Als je nooit wordt gepakt is het opeens minder erg?
Laat het daar dan gewoon bij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Nee het is sws al erg DAT 'ie het doet.
40 uur borden wassen in een bejaardentehuisquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Justitie, maar de straf van je moeder wil ik ook best weten.
Part of the game. We waren niet enkel taggersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ah, de kansloosten der kanslozen, taggers.
Klinkt als een leerzame ervaring.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef very het volgende:
[..]
40 uur borden wassen in een bejaardentehuis
Wat nog best leuk was, want de koks waren lachen lui en die oudjes kan je ook mee lachen
Kan niet meer luisteren daar door Azis mijn trommelvliezen ook al geklapt zijnquote:
Hij heeft wel chille pokoes manquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan niet meer luisteren daar door Azis mijn trommelvliezen ook al geklapt zijn
De hoogste straf die TS hiervoor zou kunnen krijgen is een gevangenisstraf van zes jaar. (art. 141 Sr) Dit betekent dat deze daden na twaalf jaar verjaard zijn. (art. 70 Sr) Aangezien dit blijkbaar zestien jaar geleden gebeurd is, hoeft TS zich nergens zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
16 jaar, hmm en dat is vast je laatste tag niet geweest.
[..]
En dan ook nog niet weten dat in 1992 in het NBW een absolute verjaringstermijn van 20 jaar is opgenomen. En dat is alleen om een beperking te stellen omdat er eerder geen absolute termijn was gesteld.
En ook nog toegeven dat het om openlijke geweldpleging in vereniging gaat. En vele uiterst herkenbare locaties / objecten erbij plaatsen.
Nou mensen als u nog de rekeningen of aangiftes heeft kunt u de gegevens door de politie op laten vragen bij FOK! en TS de rekening sturen.
TS snapt niet dat mond houden ook echt mond houden betekent tot verjaring echt verstreken is. Je zult er hoogst waarschijnlijk niets van horen, maar dit soort dingen is zo dom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |