Ik snap wat je zegt, en ik kan me er ook wel in vinden. Maar toch maar ik me er ook schuldig aan, en niet alleen met kunst-waardering. Al ben ik echter niet zo dat ik het minder waardeer als het van een onbekend iemand is, maar ik heb wel de neiging sneller iets te waarderen van een, bij mij als getalenteerd bekend staand iemand. Niet te verwarren met prefereren overigensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor schilders geldt hetzelfde, mensen willen het hebben vanwege de naam, ik vind dat persoonlijk bijzonder triest. En ja Banksy maakt mooie dingen, maar met een andere naam eronder is het schijnbaar minder mooi. Dat is trouwens geen aanval naar de artiesten, meer naar de mensen die hun kunstzinnigheid willen tonen met de werken van een ander.
Hey, ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik ga er toch maar even op in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:07 schreef Nikmans het volgende:
Al die calvinisten hier, die van achter hun bord aardappelen even snel komen klagen op FOK! terwijl hun lelijke vrouw TLC kijkt
Fair enough, om eerlijk te zijn heb ik het hele topic ook niet gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey, ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik ga er toch maar even op in.
Eerste maakte het me niet zo veel uit die grafiti, viel me niet eens op. Nu ze het persoonlijk gaan spelen door NOTA BENE MIJN EIGEN HUIS ONDER TE SPRAYEN heb ik best recht om even te zeggen dat ik het niet eens ben met de gang van zaken
PS. mijn vrouw is 10/10
Oh, daar kan ik me ook niet echt aan storen neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Fair enough, om eerlijk te zijn heb ik het hele topic ook niet gelezenDat is wel gay ja, maar in de OP zag ik allemaal kale muren langs de spoorweg enzo
lolwut? Welke naam? En daarbij, wel patsen maar niet in TSF zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef very het volgende:
Klopt, maar die waren al gevestigd voordat wij naam maakten.
Voor een groepje van 5 mensen hebben wij in zeer korte tijd een hoop bekendheid vergaard
Zoek even op wat:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:39 schreef very het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)or-een-misdrijf.html
Daarbij zeg ik ook nergens dat ik de maker ben van de voorbeelden, ik stel dat het voorbeelden zijn die zijn voortgekomen uit de door mij opgezette crew. Dus juridisch heeft niemand hier ook maar een poot om op te staan, dus ik denk dat het qua domheid wel mee valt.
Zoek jij dan even op wat de absolute voorwaarden zijn waarnee je iemand als zijnde bewezen schuldig kan bevinden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zoek even op wat:
1. In vereniging betekent.
2. Wat de absolute verjaringstermijn is. (je hebt echt geen idee)
Daarna praten we wel weer verder hierover.
Als jij mij een dreun had gegeven dan had ik je gezicht in een kleurtje gespotenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Bassen het volgende:
Achterlijke tags, als ik iemand bij mij in de omgeving bezig zou zien kreeg die direct een dreun van me. Er zitten ware talenten tussen maar spuit lekker op toegewezen plekken, fietstunnels enzo.... Hier vlakbij was ook een woonhuis getagt 5 maanden na oplevering.
Weet niet of je een flinke kerel bent, maar ik was niet van plan een bitchslap te geven. Gewoon een degelijke dreun met gewicht erachter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:52 schreef very het volgende:
[..]
Als jij mij een dreun had gegeven dan had ik je gezicht in een kleurtje gespoten
Destijds natuurlijk hè. Nu geef ik je groot gelijk
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
Flikker op met je kut graffiti, reinste landschapsvervuiling.
Toegewezen plekken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:49 schreef Bassen het volgende:
Achterlijke tags, als ik iemand bij mij in de omgeving bezig zou zien kreeg die direct een dreun van me. Er zitten ware talenten tussen maar spuit lekker op toegewezen plekken, fietstunnels enzo.... Hier vlakbij was ook een woonhuis getagt 5 maanden na oplevering.
Moeten we bij jou dus ook maar de boel vernielenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Toegewezen plekken.Graffiti hoort juist illegaal.
Ik was destijds erg jong, maar niet klein. En snelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:55 schreef Bassen het volgende:
[..]
Weet niet of je een flinke kerel bent, maar ik was niet van plan een bitchslap te geven. Gewoon een degelijke dreun met gewicht erachter.
Lees de OPquote:
Als ik ja zeg is het niet meer illegaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef Bassen het volgende:
[..]
Moeten we bij jou dus ook maar de boel vernielen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |