SPOILER: de voorbeeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door very op 16-01-2014 22:29:41 ]People assume too much.
Jij hebt er dan ook geen kijk opquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:
Beiden zijn in mijn ogen weinig inspirationele tags. In beide gevallen wat zwart gekriebel.
Klopt, maar die waren al gevestigd voordat wij naam maakten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef Sick-my-duck het volgende:
Zoetermeer was in die tijd TNO county
Anno heden mee eens. Maar, in mijn verdediging: wij maakten ook pieces, dat heb ik de nieuwe TMS nog niet zien doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Piye het volgende:
Ik vind tags sowieso lelijk, maar dit gaat wel ver.
ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef spiritusbus het volgende:
Niet gelezen, graffiti is voor tokkies en lijmsnuivers.
Waarom zou het schoongemaakt moeten worden? Beter graffiti dan lelijke, kale muren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
ohja die van 2014 is tenminste te lezen. enne wanneer ga je het schoonmaken of mag de staat dat weer doen?
TMS V1 is een 13 in een dozijn tag, TMS V2 is alsof een kleuter met een viltstift zijn naam voor het eerst probeert te schrijven.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
ohja die van 2014 is tenminste te lezen. enne wanneer ga je het schoonmaken of mag de staat dat weer doen?
Ik moet toegeven dat het mooi kan zijn. maar de troep van ts voegt niks toe.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou het schoongemaakt moeten worden? Beter graffiti dan lelijke, kale muren.
Dat was 'ie dus welquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TMS V1 is een 13 in een dozijn tag, TMS V2 is alsof een kleuter met een viltstift zijn naam voor het eerst probeert te schrijven.
Ik snap dat je niet graag hebt dat de kleuters voortborduren op jullie werk, maar ga nu niet zitten zeuren dat jullie tag superveelbeter was.
Voorbeelden bekeken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het mooi kan zijn. maar de troep van ts voegt niks toe.
Sowieso is dat niet voor jou om te bepalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik begrijp het, het hoort er ook gewoon bij natuurlijk. Je moet het eigenlijk wel gewoon gaan overspuiten. Het liefste roep je je oude crew bijeen met een geweldige speech. Hoe vaak krijg je nou de kans in je leven om je problemen op te lossen als in een hollywoodscenario?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:02 schreef very het volgende:
[..]
Anno heden mee eens. Maar, in mijn verdediging: wij maakten ook pieces, dat heb ik de nieuwe TMS nog niet zien doen.
De eerste 2 gaan nog wel. Die laatste bevat alleen maar rotzooi en gekrabbel van een demente bejaarde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Voorbeelden bekeken?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha...het klinkt inderdaad wel leuk, maar ik ben nu 100% legit hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik begrijp het, het hoort er ook gewoon bij natuurlijk. Je moet het eigenlijk wel gewoon gaan overspuiten. Het liefste roep je je oude crew bijeen met een geweldige speech. Hoe vaak krijg je nou de kans in je leven om je problemen op te lossen als in een hollywoodscenario?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
Flikker op met je kut graffiti, reinste landschapsvervuiling.
SPOILER: de voorbeeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quotehaha deden wij ook. maar toen we naar de brugklas gingen vonden we onszelf er wel een beetje oud voor.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef borbit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef very het volgende:
Na dit probleem al eerder aangekaart te hebben in DIG-Graffiti vind ik dat ik dit toch ook hier nog even mede moet delen. Het is immers mijn geestenkind dat hier op schandalige wijze verkracht wordt door een stelletje amateurs.
Back in the days (van 1995 t/m 2002) was ik helemaal van de graffiti (enkele voorbeelden hier, hier en hier).
Net als iedere straatartiest met een greintje zelfrespect moet je natuurlijk aangesloten zijn bij een "crew". Nog bazer is het natuurlijk je eigen crew te beginnen en die bekend te maken. En dat is wat TS deed. Zodoende werd T.M.S. geboren. De originele betekenis was Talentjes Met Spuitbussen, maar al snel hadden we er honderden betekenissen voor. Deze zal ik jullie besparen.
De T.M.S. crew heeft uiteindelijk flink naam gemaakt in Den Haag, Zoetermeer en Delft. Op een gegeven moment werden we te oud voor deze gekkigheid, dus stierf de T.M.S. in 2002 een stille dood.
Maar wat nu? Nu is er een nieuwe TMS opgestaan in Delft. Gezien mijn periode als graffiteur al lang achter me lag, kon het me in eerste instantie weinig boeien. Maar toch kan ik het niet van me afzetten. De nieuwe TMS kan er namelijk niets van. NIETS, zeg ik je! Het ziet er GVD niet uit!
Als het er nog een beetje acceptabel uitzag, dan kon ik het zelfs wel waarderen. Maar dit? Dit lijkt wel het werk van een groepje mentaal uitgedaagde fysiek gehandicapten met parkinson te zijn. Overigens zie ik ook nergens "pieces", enkel tags
Dit is waarom mijn klacht terecht is:
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Dit kan toch niet? En dan ook de manier waarop die zgn. "toys" een spuitbus hanteren...WTF![]()
Check de bovenkant van die "S" dan
[ afbeelding ]
Het is dat ik het echt afgezworen heb, anders had ik weer een spuitbus gekocht en was ik ze gaan crossen met mijn eigen TMS tag.
Ik weet niet waar hun afkorting voor staat, maar ik heb er al één voor ze: Tjappies Missen Skills.
Dit was mijn mening, en daar zult u het mee moeten doen.SPOILER: de voorbeeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quotehaha deden wij ook. maar toen we naar de brugklas gingen vonden we onszelf er wel een beetje oud voor.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dan was jij vast van het kaliber van de huidige TMSquote:haha deden wij ook. maar toen we naar de brugklas gingen vonden we onszelf er wel een beetje oud voor.
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef very het volgende:
Na dit probleem al eerder aangekaart te hebben in DIG-Graffiti vind ik dat ik dit toch ook hier nog even mede moet delen. Het is immers mijn geestenkind dat hier op schandalige wijze verkracht wordt door een stelletje amateurs.
Back in the days (van 1995 t/m 2002) was ik helemaal van de graffiti (enkele voorbeelden hier, hier en hier).
Net als iedere straatartiest met een greintje zelfrespect moet je natuurlijk aangesloten zijn bij een "crew". Nog bazer is het natuurlijk je eigen crew te beginnen en die bekend te maken. En dat is wat TS deed. Zodoende werd T.M.S. geboren. De originele betekenis was Talentjes Met Spuitbussen, maar al snel hadden we er honderden betekenissen voor. Deze zal ik jullie besparen.
De T.M.S. crew heeft uiteindelijk flink naam gemaakt in Den Haag, Zoetermeer en Delft. Op een gegeven moment werden we te oud voor deze gekkigheid, dus stierf de T.M.S. in 2002 een stille dood.
Maar wat nu? Nu is er een nieuwe TMS opgestaan in Delft. Gezien mijn periode als graffiteur al lang achter me lag, kon het me in eerste instantie weinig boeien. Maar toch kan ik het niet van me afzetten. De nieuwe TMS kan er namelijk niets van. NIETS, zeg ik je! Het ziet er GVD niet uit!
Als het er nog een beetje acceptabel uitzag, dan kon ik het zelfs wel waarderen. Maar dit? Dit lijkt wel het werk van een groepje mentaal uitgedaagde fysiek gehandicapten met parkinson te zijn. Overigens zie ik ook nergens "pieces", enkel tags
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Dit kan toch niet? En dan ook de manier waarop die zgn. "toys" een spuitbus hanteren...WTF![]()
[ afbeelding ]
Het is dat ik het echt afgezworen heb, anders had ik weer een spuitbus gekocht en was ik ze gaan crossen met mijn eigen TMS tag.
Ik weet niet waar hun afkorting voor staat, maar ik heb er al één voor ze: Tjappies Missen Skills.
Dit was mijn mening, en daar zult u het mee moeten doen.SPOILER: de voorbeeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk ben je er in de brugklas juist nog wat jong voor. Ik vermoed dat een belangrijke oorzaak van de vele matige graffiti in Nederland is dat er te veel kinderen in de scène zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quotehaha deden wij ook. maar toen we naar de brugklas gingen vonden we onszelf er wel een beetje oud voor.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn mening, en daar zult u het mee moeten doen.SPOILER: de voorbeeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quotehaha deden wij ook. maar toen we naar de brugklas gingen vonden we onszelf er wel een beetje oud voor.
Lange OPs quoten
Dit beiden doen en het dan verkneuken
Jezelf geen kogel geven
Soms
Jij weet!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier lang genoeg naar kijkt is het zeker ook kunst?
Kleuterwerkjes?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Ferdii het volgende:
als TS nou dit soort shit maakte kon ik het nog waarderen
[ afbeelding ]
echter wat TS maakt zijn kleuterwerkjes, kliederen met zwarte verf wat niemand kan lezen en dan zichzelf stoer vinden om een "tag".
pure sadness
Ik zie je plaatje niet, maar TS laat ook gewoon uitgewerkte pieces zien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Ferdii het volgende:
als TS nou dit soort shit maakte kon ik het nog waarderen
[ afbeelding ]
echter wat TS maakt zijn kleuterwerkjes, kliederen met zwarte verf wat niemand kan lezen en dan zichzelf stoer vinden om een "tag".
pure sadness
Herkenbaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |