Wat is er mis met hem?quote:
Goed man.quote:
Dit dus ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef spekbek het volgende:
Niks mis met banksy, maar banksy is geen graffer. Banksy is een streetartist.
quote:
Een graffer is ook een streetartist.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef spekbek het volgende:
Niks mis met banksy, maar banksy is geen graffer. Banksy is een streetartist.
Ik ben in NYC ook een keer in de Galery van Mr. BrainWash geweest. Echt dope die gast!quote:
brainwash. Zieke artist. Dope shit, met zijn eerste show een miljoen opgehaald,quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Een graffer is ook een streetartist.
Hij is geen writer, maar zolang hij met spuitbussen openbare muren beklad is hij wel gewoon een graffer, en in mijn ogen de grootste die we ooit gekend hebben.
[..]
Ik ben in NYC ook een keer in de Galery van Mr. BrainWash geweest. Echt dope die gast!
Ik wel eens bij ons achter de flat een mooie limp bizkit gezet, nu af en toe nog bij slatebaanquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Kickje.
Niemand doet aan graffiti meer?
Fotoooquote:Op woensdag 20 november 2013 02:16 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik wel eens bij ons achter de flat een mooie limp bizkit gezet, nu af en toe nog bij slatebaan
Topquote:Op woensdag 20 november 2013 02:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
ga ik morgen ochtend meteeen doen
Hmm... ik zie regelmatig wel in Utrecht wat dwergen die op muren zijn gespoten. Iets wta me doet denken aan grote Smurf met een baardje. Pas zag er eentje waar WIP bij stond.quote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Kickje.
Niemand doet aan graffiti meer?
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:40 schreef very het volgende:
In Delft is er een nieuwe TMS opgestaan, maar ondanks dat ik mijn graffiti tijd lang achter me heb gelaten krijg ik hier toch jeuk van![]()
TMS was "back in de days" mijn crew, begonnen door een maatje en mij, vervolgens groot geworden in Zoetermeer, Den Haag en ook deels Delft. We zijn al lang niet meer actief, maar we hadden wel enigszins skills. De "nieuwe" TMS tags zien er godverdomme niet uit. Ook zie ik enkel tags, geen pieces, niks...![]()
Ik overweeg zelfs bijna te gaan crossen met de tekst: leer op zijn minst taggen voordat je de naam TMS durft te gebruiken.
Ik ben ook wel benieuwd waar hun TMS voor staat eigenlijk.
Ik heb al wel een nieuwe betekenis voor ze: Tjappies Missen Skills
Ongeveer zo:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Die oude tagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Al moet ik zeggen dat ik mijn versie van de nieuwe variant nog steeds beter vind dan wat die nieuwe TMS'ers op de muur spuiten. Ze kunnen niet eens een rechte lijn spuiten. Ik zal eens een foto maken.
Dat is onderdeel van de kick die het geeft natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef Lollertrolle het volgende:
Gekken en dwazen...
Puur vandalisme dit. Graffiti-en op bussen...
nee..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:23 schreef very het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de kick die het geeft natuurlijk
Daarmee kan ik het niet goedpraten, maar ach, we hebben allemaal wel eens iets gedaan wat niet mocht.
Moraalridder gespot!quote:
Hier de echte vergelijking:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:06 schreef very het volgende:
[..]
Hier de echte vergelijking:
[ afbeelding ]
Ook de manier waarop ze die spuitbus hanteren. Check de bovenkant van die "S" dan
Jaaa! Maar die 1up zijn een van de ziekste gasten die ik ken. Daylight wholecar in minder dan 5 minutenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef bobbernaut het volgende:
Pff kent niemand hier 1UP X GRIFTERS CODE ?
Good Guy Boris
Jaaa niet normaal!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaaa! Maar die 1up zijn een van de ziekste gasten die ik ken. Daylight wholecar in minder dan 5 minuten
Toen ik afgelopen weekend in Lissabon was heb ik extra rondgekeken, maar ik heb slechts 2 of 3 pieces van 1up gezien.
En wie is die Boris precies?
Die laatste 2 ken ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jaaa niet normaal!VERRY GOOD GUYS!
Jij hebt t tenminste in t echt gezien
GOOD GUY BORIS!
Utah & Ether zijn ook echt de Bonnie & Clyde van graffiti!
Is een stelletje, wachtquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die laatste 2 ken ik niet![]()
Ken je dat filmpje van Boris ook dat hij bij 1up zon can inslaat met een schroevendraaier en dan het hele piece van 1up verneukt
Btw van 1 piece heb ik foto, zal (als ik er vnv aan denk) even uploaden. Moet nu werken nl.
EDIT: waar ik de foto van heb was wel een heul crappy piece, die moeite neem ik me nietAndere 2 meen ik in de trein langs het spoor gezien te hebben, maar kreeg geen kans te fotograferen. Ben volgensmij ook niet in die kleine straatjes geweest waar je heb in de vid ziet bomben etc.
Vanochtend toevallig gekeken, erg ziek idd!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:32 schreef onlogisch het volgende:
0 affiniteit met graffiti, maar ik denk dat jullie dit filmpje wel kunnen waarderen, vandaar dat ik 'm even post.
Echte bazen :
Ik deed mijn eigen stift maken van allemaal chemische rotzooi die men er nooit meer af kreeg. Dus aan 1 stift had ik genoegquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vanochtend toevallig gekeken, erg ziek idd!
(schaamteloze bump trouwens)
Posca's zijn btw zo duur
Hoewel ik een PC3M of PC5M 8 pack voor 13 eu ongeveer kan kopen, normaal is 1 stift al 4 euro ofzo.
Ja is leuk voor tags op de muur ofzo, maar niet voor in je blackbookquote:Op maandag 3 maart 2014 18:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik deed mijn eigen stift maken van allemaal chemische rotzooi die men er nooit meer af kreeg. Dus aan 1 stift had ik genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |