3)helaas niet mijn keuze, maar dien van mijn vriendinquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:01 schreef very het volgende:
[..]
3) ik doe geen kindvriendelijke thema's
7) Utrecht is te ver weg
En dan een ruime dag laten staan om goed te laten drogen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:15 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
3)helaas niet mijn keuze, maar dien van mijn vriendin
7) het is een busje, die kan dus verplaatst worden
De tijd maakt niet zoveel uit, als het 3 dagen moet drogen, moet het 3 dagen drogen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef very het volgende:
[..]
En dan een ruime dag laten staan om goed te laten drogen?
maar dan blijft 3 nog over. Sorry, misschien iemand anders.
Ik kan je helpen. Moet wel weten wat je te besteden hebt, ik doe niks voor niksquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:21 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
De tijd maakt niet zoveel uit, als het 3 dagen moet drogen, moet het 3 dagen drogen.
Punt 3 tja we weten allemaal wie de baas is bij mij thuis dus dat kan ik niet veranderen, helaash
Over de prijs kan zeker gepraat worden,quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef spekbek het volgende:
[..]
Ik kan je helpen. Moet wel weten wat je te besteden hebt, ik doe niks voor niks
Chek de OPquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Over de prijs kan zeker gepraat worden,
Heb je wat voorbeelden van je werk?
Morgen is al een paar dagen geledenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:53 schreef spekbek het volgende:
[..]
zal morgen nog even wat nieuws uploaden, zit nu op mobiel.
jah als er toevallig iemand wilquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:08 schreef spekbek het volgende:
[..]
sorry dat ik niet meer reageerde. Nog opzoek?
Heb je ook een emailaddres?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef T42 het volgende:
[..]
jah als er toevallig iemand wilmuur staat er toch.
Kheb je gemaild.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef T42 het volgende:
[..]
jah als er toevallig iemand wilmuur staat er toch.
Banksyquote:
Wat is er mis met hem?quote:
Goed man.quote:
Dit dus ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef spekbek het volgende:
Niks mis met banksy, maar banksy is geen graffer. Banksy is een streetartist.
quote:
Een graffer is ook een streetartist.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef spekbek het volgende:
Niks mis met banksy, maar banksy is geen graffer. Banksy is een streetartist.
Ik ben in NYC ook een keer in de Galery van Mr. BrainWash geweest. Echt dope die gast!quote:
brainwash. Zieke artist. Dope shit, met zijn eerste show een miljoen opgehaald,quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Een graffer is ook een streetartist.
Hij is geen writer, maar zolang hij met spuitbussen openbare muren beklad is hij wel gewoon een graffer, en in mijn ogen de grootste die we ooit gekend hebben.
[..]
Ik ben in NYC ook een keer in de Galery van Mr. BrainWash geweest. Echt dope die gast!
Ik wel eens bij ons achter de flat een mooie limp bizkit gezet, nu af en toe nog bij slatebaanquote:Op zondag 3 november 2013 11:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Kickje.
Niemand doet aan graffiti meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |