In mijn beleving is een relatie gelijkwaardig. Ja, wel ondersteunen in goede en slechte tijden natuurlijk... maar het moet wel in balans zijn. Niet dat de 1 alleen maar leunt op de ander. Je bent partner, geen hulpverlener...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Raggingbull het volgende:
Snap het niet he als je een goeie gezonde relatie hebt zou je juist iemand hebben die je kan ondersteunen op bepaalde vlakken en juist je afremmen op andere. Juist als ik in de put zit wil ik iemand bij me hebben.. Of is dat nou zo rare gedachte gang?
Ja tuurlijk maar dat mag wat mij betreft tijdelijk ook anders zijn. Brengt mensen ook dichter bij elkaar. Bij degene die leunt moet er op een gegeven moment wel verbetering zichtbaar zijn anders heeft et geen nut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
In mijn beleving is een relatie gelijkwaardig. Ja, wel ondersteunen in goede en slechte tijden natuurlijk... maar het moet wel in balans zijn. Niet dat de 1 alleen maar leunt op de ander. Je bent partner, geen hulpverlener...
Yes, vroegere relaties waren ruk met de pantoffel op. God wat heb ik een gezeik om van alles en nog wat gehad. Vliegende dingen hier en daar. (quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef Detroit het volgende:
Nu begrijp ik het punt dat ze probeerden te maken helemaal..
Jij hebt ook wel je fair share aan gezeik op dat vlak gehad hè s_e?.
Hoe ist eigenlijk met je? Al wat beter slapen? En ook last van stress was het toch?
Persoonlijk kun je alleen jezelf helpen. Als ik in de put zou zitten, kan een ander nog zo veel doen, je moet er toch echt zelf uitklimmen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Raggingbull het volgende:
Snap het niet he als je een goeie gezonde relatie hebt zou je juist iemand hebben die je kan ondersteunen op bepaalde vlakken en juist je afremmen op andere. Juist als ik in de put zit wil ik iemand bij me hebben.. Of is dat nou zo rare gedachte gang?
Ja klopt bij mij is alleen het probleem dan vaak dat ik zelf de eerste stap niet maken kan. Ik heb eigenlijks constant iemand nodig die mij in het verbeter proces het eerste duwtje in de goede richting geeft. Daarna kan ik het wel zelf. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Persoonlijk kun je alleen jezelf helpen. Als ik in de put zou zitten, kan een ander nog zo veel doen, je moet er toch echt zelf uitklimmen.
Ik wil het wel hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Wel mooi dat jullie geen relatie willen of momenteel niet en ik toch hoop.er eentje de komende jaren te krijgen/vinden
Hmmm... maar dat is niet de taak van je partner... Eerder een hulpverlener die je dan leert om jezelf een schop te gevenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja klopt bij mij is alleen het probleem dan vaak dat ik zelf de eerste stap niet maken kan. Ik heb eigenlijks constant iemand nodig die mij in het verbeter proces het eerste duwtje in de goede richting geeft. Daarna kan ik het wel zelf. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja naja.. kzit nu voor de 3e keer in een psychologisch traject dus dat wil nog niet echt vlotten. Tis altijd heel erg moeilijk geweest voor mij om die eerste stap te zetten, Daarna red ik het 99% van de tijd prima zelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hmmm... maar dat is niet de taak van je partner... Eerder een hulpverlener die je dan leert om jezelf een schop te geven
Absoluut!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
En dan met hem naar de kroeg gaan?.
Wanneer ga je weg uit die Oostelijke hoek?quote:
in maartquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer ga je weg uit die Oostelijke hoek?
Daten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Wel mooi dat jullie geen relatie willen of momenteel niet en ik toch hoop.er eentje de komende jaren te krijgen/vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel met je datenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef Mistico het volgende:
[..]
Daten?(Zolang ik maar niet hoef te dansen in de kroeg)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Mistico het volgende:
Ik heb afgelopen week geprobeerd om weer contact op te nemen met oude contacten, en met de vraag of ze een keer wat willen drinken en/of dat ik een keer langs kan komen. En opmerkelijk gezien iedereen reageert heel positief. Ik zit hierdoor echt in dubio of mijn zelfbeeld wel realistisch is.Omdat je zelfbeeld dus niet klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
Ab-so-luut!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Gray het volgende:
Gelukkig is het voor sommige mensen niet belangrijk hoe hun gezelschap eruit ziet, maar hoe fijn het is een moment te delen.
Wanneer kun je?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Mistico het volgende:
Ik heb afgelopen week geprobeerd om weer contact op te nemen met oude contacten, en met de vraag of ze een keer wat willen drinken en/of dat ik een keer langs kan komen. En opmerkelijk gezien iedereen reageert heel positief. Ik zit hierdoor echt in dubio of mijn zelfbeeld wel realistisch is.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij geeft jezefl een 1/10.. betekent nog niet dat je dat bent. Daarbij gaan vriendschappen sowieso veel verder dan enkel uiterlijkquote:![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef zomertje het volgende:
[..]
Omdat je zelfbeeld dus niet klopt?
Daar probeer ik mezelf ook van te overtuigen maar ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice
En jij geeft jezefl een 1/10.. betekent nog niet dat je dat bent. Daarbij gaan vriendschappen sowieso veel verder dan enkel uiterlijk
Vriendschap en liefde gaat veel verder dan uiterlijk. Mij zal t jeuken dat je geen filmsteruiterlijk hebt bijvoorbeeld. (nee, ik zoek geen lief, heb er al eentjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef Mistico het volgende:
[..]
[..]
Daar probeer ik mezelf ook van te overtuigen maar ik weet niet hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |