quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:11 schreef Mistico het volgende:
[..]
Daar moet ik over nadenken, want dan ga ik een foto sturen waar ik zelf wel tevreden over ben. Het zijn ook niet zozeer foto's waar ik mij druk over maak, maar dat ik opval als ik bijvoorbeeld buiten loop.
Dus datquote:
Omdat het me nog steeds Zo Ontzettend verbaast.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Zo Ontzettend Goed dat je het 2 keer met ons wilde delen? Dan gaat het wel heel erg goed
Dit vind ik steeds fijn om te lezen. Geeft deze burger weer wat moed
Ik hoop dat je je nog heeeeeel lang zo mag voelen (en dat die terugval niet komt). En hier veel van die positieve berichten postquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Omdat het me nog steeds Zo Ontzettend verbaast.Elke dag besef ik me hoe anders ik me voel dan de afgelopen 15 jaar. En ik had verwacht dat het van tijdelijke duur zou zijn, dat ik binnen afzienbare tijd weer terug zou vallen. Of dat ik gewoon ellendig en lui van aard was. Maar tnt is er niets dat dat op wijst.
Ik ben gewoon flabbergasted. Nog streeds idd.
Welkom in het lekkere leven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Omdat het me nog steeds Zo Ontzettend verbaast.Elke dag besef ik me hoe anders ik me voel dan de afgelopen 15 jaar. En ik had verwacht dat het van tijdelijke duur zou zijn, dat ik binnen afzienbare tijd weer terug zou vallen. Of dat ik gewoon ellendig en lui van aard was. Maar tnt is er niets dat dat op wijst.
Ik ben gewoon flabbergasted. Nog streeds idd.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Links of rechtsom, de rivier stroomt, want dat is wat een rivier doet.
Hahah, ik zie dat ik weer in metaforen en 'poezie' aan het praten ben. Als het niet duidelijk is, of vermoeiend, laat maar weten.
quote:
Ik ook (al heb ik ook m'n grenzen).quote:Ik hou wel van die bloemrijke aforismen.
Inderdaad! Net zoals abstracte kunst je in een zekere zin toch kan raken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:32 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.Het spreekt tot ons op een manier die zogenaamde 'nuchtere taal' niet doet.
Komende weken overdags vaak. Een vriend van me wil ook mee meeten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Gray, wanneer heb je weer eens de mogelijkheid om te pilzen?
Misschien komende week maar eens, of de week erop. Ik ben op het moment inderdaad veel bezig met de beurs. Binnenharken, wat een sport! Goed dat ik weet dat je komende weeken middag/namiddag vrij zitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Komende weken overdags vaak. Een vriend van me wil ook mee meeten.
Misschien wel, maar het zweet breekt me al uit als ik erover nadenk. Misschien ooitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien dat het juist daarom goed voor je zou kunnen zijn! Op die manier ook jouw weerstand leren herkennen/erkennen, en in een veilige setting het kunnen laten gaan.
Maar ja, als je echt bang bent voor die aanraking dan is de stap niet zo snel gezet.
Wil je daar niet vanaf trouwens? Lijkt me echt niet chill als je er zo mee zit als iemand je op je schouders aanraakt. Das nog relatief onschuldig.
Ik heb eens bij een therapeut gezeten en ik moest een abstract schilderij beschrijven. Het had allerlei kleuren en ik verzon er allerlei onzin bij..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Inderdaad! Net zoals abstracte kunst je in een zekere zin toch kan raken..
Je verzon er allerlei onzin bij??quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb eens bij een therapeut gezeten en ik moest een abstract schilderij beschrijven. Het had allerlei kleuren en ik verzon er allerlei onzin bij..
De rode kleur staat voor aggressie etc. blablabla .. (ik was nog serieus bezig ook).
Toen hoorde ik; HET IS VERF! Stop met het 'over-analyzeren'. aldus mijn therapeut.
Ja, wat voor 'zin' heeft het nu om een abstract schilderij proberen uit te leggen? Je legt 'onzin' uit, je ziet strepen en ik dacht dat de therapeut wou dat ik het schilderij probeerde 'uit te leggen'. En toen viel ik in de "trap" dat het natuurlijk gewoon wat klodders verf waren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je verzon er allerlei onzin bij??
Maar is het niet zo dat als jij ergens de zin niet van inziet, dat een ander dat eventueel wel zou kunnen zien?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, wat voor 'zin' heeft het nu om een abstract schilderij proberen uit te leggen? Je legt 'onzin' uit, je ziet strepen en ik dacht dat de therapeut wou dat ik het schilderij probeerde 'uit te leggen'. En toen viel ik in de "trap" dat het natuurlijk gewoon wat klodders verf waren.
Een papiertje met verf klodders, blijft uiteindelijk een papiertje met klodders. Het ging om het 'feitelijke'. En dat ik dus te veel nadenk en allerlei beren op de weg loop te verzinnen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat als jij ergens de zin niet van inziet, dat een ander dat eventueel wel zou kunnen zien?
O zo, denk dat ik je nu wel snapquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een papiertje met verf klodders, blijft uiteindelijk een papiertje met klodders. Het ging om het 'feitelijke'. En dat ik dus te veel nadenk en allerlei beren op de weg loop te verzinnen die er niet zijn.
Zulle we ruilen? Hier zijn die beren er wel. Niet dat dat het leven makkelijker maakt marja..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een papiertje met verf klodders, blijft uiteindelijk een papiertje met klodders. Het ging om het 'feitelijke'. En dat ik dus te veel nadenk en allerlei beren op de weg loop te verzinnen die er niet zijn.
Wat fijn dat je intake goed ging. En dat bevestigd werd dat je niet zo gek bent als je invalpsych beweertquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wilde net een update plaatsen
Gister was ik bij mn psych en vandaag had ik intake.
Over de psych: het is gewoon een naar mensIk had ipv voor- en nadelen van de dagbehandeling gewoon mn doelen opgeschreven. Dus wat ik wil bereiken en waarom. En een stukje over hoe ik denk dat de dagbehandeling daarin past. Ik wilde de sessie van vorige week nog ter sprake brengen omdat ik was geschroken van haar reactie. Haar reactie daarop "nee ik wil het er niet over hebben, dat heeft geen zin, we gaan niet bespreken of het voor jou heftig was maar we gaan bespreken wat je nodig hebt". Ik reageerde dus dat ik het nodig had om de lucht te klaren omdat we nog een paar behandelingen hebben en ik er niet met een rotgevoel wilde zitten. Zij gaf aan dat ze geen vertrouwensband met me wilde opbouwen want ze was er toch maar tijdelijk. Nou ja ze stond er dus niet voor open dus ik heb het er maar bij laten zitten
Inderdaad, ik zie haar nog maar een paar keer (of niet
) en ze is gewoon een Negative Nancy.
Over de intake: goed gesprek gehad! Fijne mensen! Na het gesprek gaf hij aan toch echt niks van borderline bij me te zien (niet eens kenmerken)wel kenmerken van een afhankelijke en een ontwijkende stoornis, maar goed ik herkende me ook meer daarin dan in borderline dus niet verrassend. Ze gaan me nu in het team bespreken en dan ook bespreken of ik een psychologisch onderzoek ga doen om duidelijkheid te krijgen over mijn problematiek. Ik vind dat eigenlijk wel een goed plan zodat er tenminste iets officieels in mn dossier staat
Ook twijfelde hij of ik wel in de basisgroep van 3 dagen zou passen. Hij dacht zelfs aan de behandeling van 1 dag in de week of gewoon ambulant in mn woonplaats
De reden daarvoor is eigenlijk dat er nooit schematherapie met mij geprobeerd is maar dat ik wel op eigen kracht ben gestopt met zelfbeschadiging en laat zien dat ik gemotiveerd ben (ik had ook mn doelen-lijstje meegenomen). Ze willen nog wel in het volgende gesprek (over 2 weken) bespreken wat mijn draagkracht is en of ik niet onderuit ga in een groep of juist alleen.
Dus al met al is het me 100% meegevallen en ik heb er een goed gevoel overZe dachten mee en keken naar mij en mijn voortgang.
![]()
Wat me op het volgende brengt: ik heb eergister mn mesjes weggegooit!![]()
![]()
Ik had ze al maanden niet gebruikt dus waarom niet meteen weg
![]()
Reactie van mn vervang-psych was overigens ontzettend skeptischreactie van de dagbehandeling-psych was ontzettend positief.
Drugs are bad, mkay?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Gray, wanneer heb je weer eens de mogelijkheid om te pilzen?
Ik ga geen foto's sturen, omdat jullie feedback (positief of negatief) mijn zelfbeeld niet zal veranderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Dat klopt, gek genoeg. Je zou denken dat een bak positiviteit je goed zou doen maar dat helpt geen zakquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Mistico het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's sturen, omdat jullie feedback (positief of negatief) mijn zelfbeeld niet zal veranderen.
Edit: Kan ik gelijk foto's van je schietenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Mistico het volgende:
We kunnen ook een Depressie & Angst meet doen. Ik denk dat het nog best gezellig zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |